Leader Online Logo

Αγγειολόγοι και ανταγωνισμός

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Ολοένα και περισσότεροι ασθενείς επιλέγουν το Διαδίκτυο προκειμένου να αναζητήσουν κάποια ειδικότητα ιατρού, καθώς τους παρέχει αμέτρητες πληροφορίες και επιλογές σε ελάχιστο χρόνο.

Η επιλογή του κατάλληλου ιατρού συνήθως βασίζεται στην τοποθεσία στην οποία βρίσκεται το ιατρείο και τις κριτικές που έχουν αναρτήσει άλλοι ασθενείς στη Google και τα social media. Η απόφαση του ασθενή επηρεάζεται δε, και από την άποψη που ο ίδιος διαμορφώνει για τον ιατρό μέσα από την ιστοσελίδα του. 

Καθότι το ιατρικό marketing σημειώνει θεαματική εξέλιξη τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, η διαφήμιση στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου, τη Google, κρίνεται ως ιδιαίτερα ανταγωνιστική για τους ιατρούς κάθε ειδικότητας, ανάμεσά τους και οι αγγειολόγοι. 

Δείτε παρακάτω τα στοιχεία που καταδεικνύουν την ένταση του ανταγωνισμού στο επιστημονικό πεδίο της αγγειοχειρουργικής και αγγειολογίας, αναφορικά με τη διαφήμιση στη Google, και πώς τα Google Ads μπορούν να συνδράμουν στην επιτυχία της επαγγελματικής σας δραστηριότητας. 

Τι μπορεί να σας προσφέρει η διαφήμιση Google

Η αξιοποίηση της διαφήμισης Google μπορεί να επιφέρει βελτίωση στην αναγνωρισιμότητά σας ως ειδικευμένος ιατρός στο πεδίο της αγγειολογίας και να αυξήσει θεαματικά το πελατολόγιο του ιατρείου σας. 

Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα κριτήρια και τις επιλογές στόχευσης που παρέχει η προηγμένη διαφημιστική πλατφόρμα της Google, οι ασθενείς που αναζητούν κάτι σχετικό με την ιατρική ειδικότητά σας θα είναι σε θέση να βλέπουν τις διαφημίσεις σας στα αποτελέσματα της αναζήτησης που πραγματοποιούν. 

Ανάλογα με τους στρατηγικούς στόχους της διαφημιστικής επένδυσής σας, μπορείτε να προβληθείτε σε χρήστες που ψάχνουν στη μηχανή αναζήτησης κάτι σχετικό με την ειδικότητά σας, ή αναζητούν ιατρό ειδικευμένο στην αγγειολογία κοντά στην περιοχή που βρίσκονται για να επισκεφτούν το ιατρείο του ή ακόμη, και σε εκείνους που συλλέγουν πληροφορίες για τις διαθέσιμες θεραπείες στο πεδίο της αγγειολογίας. 

Με τη στοχευμένη διαφήμιση της Google έχετε τη δυνατότητα να προβληθείτε αποτελεσματικά στο κοινό που σας ενδιαφέρει με ελεγχόμενο προϋπολογισμό και να επιτύχετε τους επαγγελματικούς σας στόχους. 

Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους αγγειολόγους

Μέσα από το πρίσμα της Google, ο ανταγωνισμός μεταξύ των ιατρών που ειδικεύονται στην αγγειοχειρουργική και αγγειολογία φαίνεται πως είναι έντονος.

Το μερίδιο εμφάνισης (impression share) εκφράζει τις εμφανίσεις μιας διαφήμισης διαιρούμενες με τον εκτιμώμενο αριθμό εμφανίσεων που δικαιούται να λάβει.

Η επιλογή των διαφημίσεων κρίνεται από τις ρυθμίσεις στόχευσης των καμπανιών, από την καταλληλότητα των λέξεων κλειδιά που έχουν εισαχθεί για την κάθε καμπάνια αλλά και από τις βαθμολογίες ποιότητας, μεταξύ άλλων.

Η μέση θέση εκφράζει τη σειρά με την οποία μία διαφήμιση εμφανίζεται στα αποτελέσματα της δημοπρασίας, σε σύγκριση με άλλες διαφημίσεις.

Στο γράφημα του ανταγωνισμού για παράδειγμα η ιστοσελίδα Valsamisveins.gr κατέχει μερίδιο εμφάνισης 72.21%, που ξεπερνά κατά πολύ τον ανταγωνισμό, και τη διαφήμιση του να πετυχαίνει στη δημοπρασία των Google Ads τη 2η θέση.

Τα δεδομένα αυτά καταδεικνύουν πως ο διαφημιστής έχει εξετάσει ποιοι άλλοι κάνουν bid στις λέξεις κλειδιά που αφορούν στη δραστηριότητα του ιατρού πελάτη του και έχει φροντίσει οι ρυθμίσεις στόχευσης της καμπάνιας και οι λέξεις κλειδιά που αξιοποιεί να είναι κατάλληλες, διατηρώντας σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα των διαφημίσεων, βελτιώνοντας την εμπειρία των χρηστών. 

Η ιστοσελίδα iliasxar.gr στη συνέχεια, καταγράφει μερίδιο εμφάνισης 41.11%, αλλά η μέση θέση των διαφημίσεών της στη δημοπρασία είναι στο 4.2. Αυτό σημαίνει ότι πιθανώς η διαφημιστική καμπάνια χρειάζεται βελτίωση ως προς την προσφορά κατά τη δημοπρασία και ως προς την ποιότητα και την σχετικότητα της σελίδας προορισμού, ανάμεσα σε ποικίλους άλλους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη. 

Ακολουθούν οι ιστοσελίδες nikosparaskevas.gr και veins.gr οι οποίες κατέχουν μερίδιο εμφάνισης 38% και 37% αντίστοιχα, και μέση θέση 3.5 και 2. Από αυτό καταλαβαίνουμε ότι μπορεί στη δημοπρασία οι διαφημίσεις τους να προηγούνται σε σχέση με εκείνες του iliasxar.gr, αλλά το μετριοπαθές μερίδιο εμφάνισης δείχνει ότι δεν πληρούν πιθανώς προϋποθέσεις ποιότητας, κατάλληλων λέξεων κλειδιών κλπ. 

Στην 5η και την 6η θέση του ανταγωνισμού συναντάμε τις ιστοσελίδες kotsikoris.gr και angio-laser-center.gr με 32.09% και 23.81% μερίδια εμφάνισης, ενώ ακολουθούν το kirsi.gr και aggeioxeirourgiki.eu με 23% μερίδιο εμφάνισης και 4η μέση θέση κατά τη δημοπρασία των διαφημίσεων. 

Τις τελευταίες θέσεις στη λίστα του ανταγωνισμού βρίσκεται η ιστοσελίδα fleves.gr και η vasculartreatment.gr, που διαθέτουν περιορισμένο μερίδιο εμφάνισης, 19.31% και 16.42% αντίστοιχα, με μέση θέση 3.1 και 4.9. 

Η συνέπεια στην τήρηση των προϋποθέσεων για υψηλότερη κατάταξη των διαφημίσεων, σε συνδυασμό με τη βαθιά γνώση και την εμπειρία του διαφημιστή πάνω σε επιτυχημένες πρακτικές του ιατρικού marketing, είναι εφικτό να κάνουν τη διαφορά στην αποτελεσματική προβολή του ιατρείου σας στη Google.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.