Leader Online Logo

Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις στο eshop σας

To eshop εκπροσωπεί την επιχείρησή σας στον κόσμο του Διαδικτύου.

Ο σχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για την πορεία της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας σύμφωνα με τους ειδικούς στην κατασκευη ιστοσελιδων, καθώς μπορεί να προσελκύσει ή να απομακρύνει υποψήφιους πελάτες.

Δείτε ποιες μικρές βελτιώσεις χρειάζεται να διενεργήσετε ως προς το design του eshop σας, για να καταφέρετε να «κερδίζετε» τους χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και κατ’ επέκταση να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα κέρδη σας.

Αναβαθμίστε το λογότυπο του  eshop σας

Το λογότυπο της επιχείρησής σας πρέπει να βρίσκεται σε περίοπτη θέση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα καθώς ενισχύει το brand των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχετε.

Είναι απαραίτητο να αποπνέει επαγγελματισμό και να είναι συνδεδεμένο με την αρχική σελίδα του eshop σας. Προσοχή επίσης στην επιλογή domain για το eshop σας.

Χρησιμοποιήστε μια φωτογραφία υψηλής ανάλυσης για το λογότυπό σας και τοποθετήστε το ιδανικά στην επάνω αριστερή γωνία της ιστοσελίδας σας.

Διευκολύνετε την πλοήγηση στο e-shop σας

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο μενού του eshop σας.

Φροντίστε οι πρωτογενείς επιλογές πλοήγησης να αναπτύσσονται σε οριζόντια γραμμή μενού, κατά μήκος της ιστοσελίδας σας κάτω από την περιοχή του λογότυπου.

Τις δευτερεύουσες επιλογές μπορείτε να τις τοποθετήσετε κάτω από την κύρια μπάρα πλοήγησης ή στο αριστερό περιθώριο του site, στο sidebar.

Αυτή η διάταξη των κατηγοριών και των υποκατηγοριών του eshop σας διευκολύνει τους χρήστες και δυνάμει πελάτες σας να πλοηγηθούν στις σελίδες του και να εντοπίσουν ό,τι τους ενδιαφέρει.

Απαλλαγείτε από την ακαταστασία

Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες που συνθέτουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δεν περιέχουν οπτικούς περισπασμούς (πολλά γραφικά, υπερβολικές φωτογραφίες και κινούμενα gifs) που απομακρύνουν το βλέμμα του χρήστη από τα ουσιώδη σημεία.

Προκειμένου να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας εστιασμένο στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, υιοθετήστε τακτική «λιτότητας» και συνέπειας στην παρουσίασή τους.

Τηρήστε τον «κανόνα» του λευκού

Δώστε στους επισκέπτες χώρο να «αναπνεύσουν».

Δημιουργήστε αρκετά κενά ανάμεσα σε παραγράφους κειμένου του περιεχομένου του site σας αλλά και μεταξύ των φωτογραφιών που συνοδεύουν τις αναρτήσεις.

Οι χρήστες διατίθεται θετικά να διαβάσουν τις πληροφορίες που τους προσφέρετε και να δουν τις φωτογραφίες σας όταν ακολουθείτε την πρακτική: «το λιγότερο είναι περισσότερο».

Βελτιώστε την εμπειρία πλοήγησης των υποψήφιων πελατών σας διατηρώντας αρκετά διαστήματα λευκού φόντου στο eshop σας.

Χρησιμοποιήστε τα χρώματα στρατηγικά στο eshop σας

Προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε μια ουδέτερη παλέτα χρωμάτων στον σχεδιασμό του eshop σας για να είναι κομψό, καθαρό και μοντέρνο.

Προσθέστε μικρές πινελιές χρώματος για τους τίτλους και τα βασικά γραφικά της ιστοσελίδας σας ώστε να κατευθύνουν τις επισκέπτες στους συνδέσμους που είναι σημαντικοί για την επιχείρησή σας.

Είναι απαραίτητο η παλέτα χρωμάτων που θα επιλέξετε να συνάδει με τις αποχρώσεις του λογότυπου του eshop σας.

Επενδύστε σε ποιοτικές εικόνες

Οι φωτογραφίες που πλαισιώνουν το περιεχόμενο του eshop σας πρέπει να είναι λίγες και επαγγελματικές.

Επιλέξτε αισθητικά άψογες εικόνες για την προβολή των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας καθώς ελκύουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών και ενισχύουν τη δημιουργία θετικών εντυπώσεων για την επιχείρησή σας.

Διαλέξτε με προσοχή τις φωτογραφίες, επιλέγοντας επαγγελματικές λήψεις από πρακτορείο εικόνων ή αναθέτοντας σε επαγγελματία τη φωτογράφιση των προϊόντων της επιχείρησής σας.