Leader Online Logo

Πώς μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες στο φυσικό κατάστημα

Από τα χρόνια των επαγγελματικών καταλόγων που παρείχαν πληροφόρηση -κυρίως με τοπικό προσανατολισμό- για εταιρείες και επιχειρήσεις σε εγχώριο επίπεδο, μέχρι την εποχή της διαδικτυακής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, έχουν μεσολαβήσει περισσότερες από δύο δεκαετίες.

Η διαφημιση google για τη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου, οι ψηφιακοί κατάλογοι και οι επαγγελματικές Σελίδες και προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αντικατέστησαν τους έντυπους καταλόγους θεωρούνται εξαιρετικά χρήσιμα κανάλια ψηφιακής επικοινωνίας για την ανάδειξη και την προώθηση τοπικών επιχειρήσεων και εταιρειών.

Γι αυτό ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες αξιοποιούν τις πολύτιμες ευκαιρίες που τους παρέχει το Διαδίκτυο προκειμένου να διαφημίσουν το brand τους, να προσελκύσουν πελάτες που χρησιμοποιούν το Ίντερνετ για τις αγορές τους και φυσικά, όσους δυνητικούς πελάτες βρίσκονται σε κοντινή απόσταση και μπορούν να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία από την έδρα της επιχείρησης.

Ειδικά το τελευταίο έτος, κατά το οποίο διαμορφώνεται μια νέα πραγματικότητα εξαιτίας της πανδημίας και των μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας, οι ανάγκες για ψηφιακή διέξοδο και επικοινωνία με τους καταναλωτές σημειώνει κατακόρυφη αύξηση.

Η πανδημία «βρήκε» πολλούς επιχειρηματίες ανέτοιμους να ανταποκριθούν στις διαφορετικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και ορισμένοι επιδίωξαν να επιταχύνουν τις διαδικασίες για την επένδυσή τους στο ecommerce.

Αν διαθέτετε φυσικό κατάστημα εμπορίας προϊόντων ή αν έχετε δικό σας γραφείο παροχής υπηρεσιών, δείτε παρακάτω σε ποια ψηφιακά κανάλια αξίζει να εστιάσετε την προσοχή σας και να δραστηριοποιηθείτε με σκοπό να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας αποτελεσματικά στο τοπικό κοινό που σας ενδιαφέρει.

Γιατί χρειάζεται να βρίσκεται το κατάστημά σας στους χάρτες της Google

Οι καταναλωτές αναζητούν κάτι σχετικό με τη δραστηριότητα της επιχείρησής σας σε τοπικό επίπεδο διότι επιδιώκουν να εξυπηρετηθούν δια ζώσης και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στη φυσική αγορά.

Όταν το προφίλ της επιχείρησης εμφανίζεται στους χάρτες της Google αλλά και στα τοπικά αποτελέσματα της αναζήτησης που κάνουν οι χρήστες, αυξάνετε κατά πολύ τις πιθανότητες να τους προσελκύσετε ώστε να σας επιλέξουν.

Διότι τους παρέχετε την πλέον προσιτή λύση κοντά τους, ακριβώς τη στιγμή που οι ενδιαφερόμενοι ψάχνουν την επιχείρησή σας ή κάποια άλλη σχετική σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.

Γιατί σας συμφέρει να διαφημιστείτε στο τοπικό κοινό

Δημιουργώντας διαφημίσεις για το δίκτυο της Google η οποία να στοχεύει σε τοπικούς χρήστες, έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε στοχοθετημένη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της επιχείρησή σας από καταναλωτές που βρίσκονται στην περιοχή σας και πιθανώς είναι πρόθυμοι να επισκεφτούν το φυσικό κατάστημα για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους άμεσα.

Συγκεκριμένα, η διαφήμιση PPC (Pay Per Click) που στοχεύει στο τοπικό κοινό είναι η καλύτερη λύση για τη δική σας επιχειρηματική δραστηριότητα.

Πρόκειται για τον πλέον σύντομο τρόπο προσέλκυσης ενδιαφερόμενων χρηστών που βρίσκονται κοντά σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες να μετατραπούν σε πελάτες σας, κρατώντας τον προϋπολογισμό της επένδυσής σας στο πλαίσιο που έχετε προκαθορίσει.

Πώς μπορείτε να ωφεληθείτε αν επενδύσετε στο τοπικό SEO

Η υιοθέτηση μιας τοπικής στρατηγικής SEO είναι ένα ακόμη «λιθαράκι» στο πλαίσιο του τοπικού digital marketing που παρέχει ανεκτίμητα πλεονεκτήματα σε τοπικές, μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις.

Έχοντας ως δεδομένο ότι 9 στους 10 χρήστες smartphone πραγματοποιούν τοπικές αναζητήσεις από τη συσκευή τους προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους, είναι φανερό πως η επένδυση στο τοπικό SEO αποφέρει μετρήσιμους καρπούς.

Από την πρόσφατη μελέτης της Forbes προκύπτει ακόμα το 59% που κάνει αναζητήσεις σε τοπικό επίπεδο, τελικά επισκέπτεται άμεσα την επιχείρηση που εντοπίζει σε κοντινή απόσταση!

Η αποτελεσματικότητα του τοπικού SEO είναι εγγυημένη σε σημαντικό βαθμό καθώς διασφαλίζεται μακροπρόθεσμα ότι η επιχείρησή σας προβάλλεται σε αναζητήσεις χρηστών με συγκεκριμένους γεωγραφικούς προσδιορισμούς καθώς και σε χρήστες βάσει της τοποθεσίας τους τη στιγμή που πραγματοποιούν αναζήτηση.