Τα “Call-Only” είναι μια μορφή διαφήμισης στο Google Ads που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν μια διαφήμιση που καλεί απευθείας τον χρήστη να πραγματοποιήσει μια τηλεφωνική κλήση. Αντί να κάνει κλικ σε ένα σύνδεσμο προς μια ιστοσελίδα, ο χρήστης πατάει στο διαφημιστικό αναγγελίας για να καλέσει απευθείας τον διαφημιζόμενο.
Αυτό είναι χρήσιμο για επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν τη δυνατότητα στους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί τους απευθείας μέσω τηλεφώνου, χωρίς τον ενδιάμεσο βήμα της επίσκεψης στην ιστοσελίδα.
Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων ήταν μια επιλογή παλαιότερα για επιχειρήσεις που εστιάζουν σε τοπικό κοινό, όπως παραδείγματα από τον κλάδο της κατασκευής, υπηρεσίες συντήρησης, ιατρικοί επαγγελματίες κ.λπ.
Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι τα call only ads εμφανίζονται μόνο όταν η αναζήτηση γίνεται από κινητό τηλέφωνο.