Leader Online Logo

Τι ειναι οι Δείκτες Ποιότητας στο Google Ads;

Οι δείκτες ποιότητας στο Google Ads είναι metrics (στοιχεία μετρήσεων) που χρησιμοποιούνται από το Google για να αξιολογήσουν την ποιότητα και τη σχέση μεταξύ των διαφημίσεών σας, των λέξεων-κλειδιών και της σελίδας προορισμού.

Οι βαθμολογίες αυτές επηρεάζουν τη θέση και το κόστος των διαφημίσεών σας στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google.

Οι κύριοι δείκτες ποιότητας που χρησιμοποιούνται στο Google Ads περιλαμβάνουν:

  1. Δείκτης Ποιότητας (Quality Score): Αυτός ο δείκτης κυμαίνεται από 1 έως 10 και αξιολογεί την ποιότητα της διαφήμισής σας, των λέξεων-κλειδιών σας και της σελίδας προορισμού. Ένα υψηλότερο Quality Score συνήθως οδηγεί σε χαμηλότερο κόστος κλικ και καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  2. Αναλογία Κλικ-Στο-ΔιαφημιΣτικό (CTR – Click-Through Rate): Αξιολογεί το ποσοστό χρηστών που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας σε σχέση με τον αριθμό των φορών που εμφανίστηκε. Ένα υψηλό CTR υποδηλώνει ότι η διαφήμισή σας είναι σχετική με το κοινό σας.
  3. Σελίδα Προορισμού (Landing Page) και Εμπειρία Χρήστη: Η ποιότητα της σελίδας προορισμού στην οποία καταλήγουν οι χρήστες μετά το κλικ στη διαφήμισή σας είναι σημαντική. Πρέπει να παρέχετε συναφείς πληροφορίες και μια καλή εμπειρία πλοήγησης.

Οι υψηλοί δείκτες ποιότητας μπορούν να οδηγήσουν σε καλύτερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, να σε βοηθήσουν δηλαδή να πάρεις την 1η θέση, ενώ οδηγούν και σε μειωμένο κόστος ανά κλικ, ενώ χαμηλοί δείκτες ποιότητας μπορεί να αυξήσουν το κόστος των διαφημίσεών σας ή να τις θέσουν σε χαμηλότερες θέσεις. Είναι σημαντικό να βελτιστοποιείτε τους δείκτες ποιότητας για να επιτύχετε καλύτερη απόδοση στις διαφημίσεις σας στο Google Ads.

Όταν αναλαμβάνουμε ένα πελάτη στα πλαίσια της διαφήμισης στην Google φροντίζουμε να λύσουμε όλα τα προβλήματα που στερούν στον πελάτη μια υψηλή βαθμολογία στο Quality Score καθώς αν τα προβλήματα μείνουν, ο πελάτης θα πληρώνει πιο ακριβά τη διαφήμιση και θα έχει χειρότερες θέσεις.