Leader Online Logo

Πώς να φέρετε περισσότερους καταναλωτές στο eshop σας

Δείτε τι χρειάζεται να συμπεριλάβετε στο ψηφιακό σας κατάστημα κατά τη δημιουργία eshop ή την ανανέωσή του, για να προσελκύσετε περισσότερους καταναλωτές.

Γιατί ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι αγοράζουν προϊόντα από το Διαδίκτυο;

Παραπάνω από τετραπλάσιος καταγράφεται ο ρυθμός ανάπτυξης της καταναλωτικής δαπάνης στο εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο, σε σχέση με το πρώτο 6μηνο του προηγούμενου έτους.

Η θεαματική αυτή αύξηση αναδεικνύεται μέσα από τα πιο πρόσφατα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.).

Το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο βέβαια, βρισκόταν σε φάση ανάπτυξης πριν από την πανδημία, αλλά η ισχυρή ανοδική τάση που εμφανίστηκε κατά την επιβολή του lockdown μοιάζει πλέον να παγιώνεται.

Μετά τη λήξη της καραντίνας δε, που εκτίναξε τις πωλήσεις από το Ίντερνετ, οι εγχώριοι καταναλωτές δεν φαίνεται να εγκαταλείπουν τη νέα τους συνήθεια.

Επομένως, η απάντηση που επιδέχεται το αρχικό ερώτημα είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο τείνει να γίνει τρόπος ζωής και στη χώρα μας.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως οι καταναλωτές δείχνουν να έχουν εκπαιδευτεί στον ηλεκτρονικό τρόπο πραγματοποίησης αγορών και γι αυτό διαμορφώνουν ισχυρές απαιτήσεις, που καθορίζουν τελικά τις επιλογές τους.

Ας ρίξουμε μια ματιά στις κορυφαίες απαιτήσεις των καταναλωτών και πώς θα καταφέρετε να τις μετατρέψετε σε παροχές, για να προσελκύσετε περισσότερους ενδιαφερόμενους στο δικό σας eshop.

Διευκολύνετε τη σύγκριση των προϊόντων

Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές προτιμούν τις online αγορές είναι ότι τους παρέχεται η δυνατότητα να συγκρίνουν τα προϊόντα για τα οποία ενδιαφέρονται ανάμεσα σε δεκάδες ηλεκτρονικά καταστήματα ταυτόχρονα.

Αυτό που χρειάζεται να κάνετε προκειμένου να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους χρήστες και να αυξήσετε τις πιθανότητες να μετατραπούν σε πελάτες σας, είναι να παρουσιάζετε το κάθε προϊόν που διατίθεται προς πώληση στο eshop σας με αναλυτικές χρηστικές πληροφορίες, που πλαισιώνονται από εικόνες και video.

Διευρύνετε τις επιλογές των καταναλωτών

Οι χρήστες που επιλέγουν τις ηλεκτρονικές αγορές αναμένουν από τους ψηφιακούς εμπόρους να τους παρέχουν διευρυμένη γκάμα επιλογών σε προϊόντα, σε σχέση με αυτή που συναντούν σε ένα φυσικό κατάστημα.

Επομένως, είναι σημαντικό να κατηγοριοποιήσετε με τέτοιο τρόπο τα προϊόντα που εμπορεύεστε ώστε να εμφανίζονται στο eshop σας προτάσεις άλλων προϊόντων που πιθανώς ενδιαφέρουν τους χρήστες με βάση τις προδιαγραφές και τη χρήση τους.

Αναδείξτε τις κριτικές των πελατών σας

Η κριτική που ασκείται από καταναλωτές σε προϊόντα επηρεάζει σημαντικά την απόφαση των χρηστών για το αν θα προβούν και εκείνοι σε αγορά ή όχι.

Καθώς είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι αναζητούν τις κριτικές προκειμένου να βεβαιωθούν για τις επιλογές τους, καλό είναι να τις εξασφαλίσετε εσείς για τους ενδιαφερόμενους χρήστες.

Ζητήστε από τους πελάτες σας να αξιολογήσουν τα προϊόντα του eshop σας και προβάλλετε τις κριτικές ως συμπληρωματικές πληροφορίες στα είδη που εμπορεύεστε.

Μπορείτε ακόμη, να αξιοποιήσετε τις αξιολογήσεις που λαμβάνετε από τα κανάλια επικοινωνίας, μέσω των οποίων προωθείτε διαφημιστικά τη δραστηριότητά σας.

Γλιτώστε χρόνο από τη διαδικασία αγοράς

Το τρίπτυχο «ταχύτητα, ασφάλεια και αξιοπιστία» θεωρείται δεδομένο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναφορικά με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, και μεγάλη μερίδα καταναλωτών επιλέγει τις online αγορές γι αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Γλιτώστε χρόνο από τους δυνητικούς πελάτες σας, αναβαθμίζοντας την εμπειρία πλοήγησης των χρηστών αλλά και τη διαδικασία πραγματοποίησης της αγοράς, ώστε να μπορεί να συμβαίνει στον συντομότερο δυνατό χρόνο, στο ασφαλέστερο δυνατό περιβάλλον.