Leader Online Logo

2 στρατηγικές που προτείνει η Google για αξιοποίηση του αλγορίθμου της στην αναζήτηση

Ο καλύτερος τρόπος για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα στην επιχείρησή σας είναι να συνεργαστείτε με την AI-powered αναζήτηση.

Το Google Ads είναι σχεδιασμένο για να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Για να το καταφέρετε αυτό, σας συνιστούμε να ακολουθήσετε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές και να χρησιμοποιήσετε ένα συνδυασμό broad match, Smart Bidding και responsive search ads.

1. Ομαδοποιήστε τις καμπάνιες σας ανάλογα με το bidding objective, στη συνέχεια, επιλέξτε τους τύπους αντιστοιχίας λέξεων-κλειδιών σας.

Εάν μπορείτε να μετρήσετε με ακρίβεια τις μετατροπές σας και να χρησιμοποιήσετε μια στρατηγική Smart Bidding βασισμένη στις μετατροπές, όπως η Μεγιστοποίηση μετατροπών με στόχο το κόστος ανά μετατροπή (CPA) ή η Μεγιστοποίηση της αξίας των μετατροπών με στόχο το ROAS, η ευρεία αντιστοιχία σας προσφέρει τη μεγαλύτερη εμβέλεια και τις περισσότερες μετατροπές που συμβαδίζουν με τους στόχους σας.

Πράγματι, το 62% των διαφημιζόμενων που χρησιμοποιούν Smart Bidding χρησιμοποιούν την ευρεία αντιστοιχία ως τον κύριο τύπο αντιστοιχίας.

2. Υλοποιήστε στρατηγικές προσφοράς βασισμένες στην αξία για αύξηση της απόδοσης.

Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την πραγματική επιχειρηματική επίδραση των διαφημιστικών σας καμπανιών με μεγαλύτερη ακρίβεια μετρώντας την αξία των μετατροπών που είναι σημαντικές για εσάς (π.χ. αξίας ζωής, εσόδων ή κέρδους) και όχι μόνο τον όγκο αυτών των μετατροπών.

Αυτό επιτρέπει στο Smart Bidding να μεγιστοποιήσει την αξία των μετατροπών σας και να επιτύχει τον στόχο ROAS σας.

Σε μέσο όρο, οι διαφημιζόμενοι που μεταβαίνουν από τη στρατηγική προσφοράς με στόχο το CPA σε μια στρατηγική προσφοράς με στόχο το ROAS μπορούν να δουν αύξηση 14% της αξίας των μετατροπών σε ένα παρόμοιο αναλογικό κόστος.

Χρησιμοποιήστε ευρεία αντιστοιχία με Smart Bidding για να φτάσετε σε περισσότερες σχετικές αναζητήσεις για την επιχείρησή σας που αναμένεται να έχουν απόδοση εντός των στόχων σας.

Η ευρεία αντιστοιχία είναι ο μοναδικός τύπος αντιστοιχίας που χρησιμοποιεί όλα τα σήματα που είναι διαθέσιμα στο Google Ads για να κατανοήσει την πρόθεση της αναζήτησης του χρήστη και της λέξης-κλειδιού σας, ενώ έχει την ευελιξία να βρει την πιο σχετική αντιστοιχία που αναμένεται να αποδώσει για εσάς.

Το Smart Bidding εξασφαλίζει ότι, για όλες τις σχετικές αναζητήσεις που μπορείτε να φτάσετε με ευρεία αντιστοιχία, ανταγωνίζεστε μόνο στις σωστές δημοπρασίες, με την σωστή προσφορά, για τον σωστό χρήστη.

Οι διαφημιζόμενοι που αναβαθμίζουν τις λέξεις-κλειδιά ακριβούς αντιστοιχίας σε ευρεία αντιστοιχία σε καμπάνιες που χρησιμοποιούν στόχο CPA μπορούν να δουν μέσο όρο αύξησης 35% των μετατροπών.