Leader Online Logo

3 σημεία SOS για τη βελτίωση της απόδοσης στο Digital Marketing

Οι άνθρωποι που χειρίζονται τα ψηφιακά εργαλεία Digital Marketing για επιχειρήσεις και εταιρείες έχουν μάθει όλα αυτά τα χρόνια να προσαρμόζονται στις εξελίξεις, καθώς έτσι εξασφαλίζουν την επιβίωσή τους ως επαγγελματίες και φυσικά, την αξιοπιστία τους.

Από το ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών που αφορούν στην κατασκευή site μέχρι το τελευταίο άτομο που εφαρμόζει στρατηγικές πρακτικές στο Digital Marketing, ο πρωτεύων στόχος είναι η όσο το δυνατόν υψηλότερη απόδοση.

Τα επαγγελματικά sites και τα eshops είναι σημαντικό να είναι άρτια κατασκευασμένα από τη στιγμή της δημιουργίας τους για να αποφέρουν μέγιστη απόδοση, όπως επίσης και οι στρατηγικές των ενεργειών προβολής, προώθησης και των διαφημίσεων, έχοντας ως γνώμονα το χαμηλότερο δυνατό κόστος κάθε διαφημιστικής επένδυσης.

Ποια είναι τα SOS για τους επαγγελματίες αναφορικά με τη βελτίωση της απόδοσης των Digital Marketing ενεργειών, σύμφωνα με το Forbes;

Δείτε παρακάτω όσα αναφέρει ο John Rampton, ιδρυτής της Palo Alto, αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας που ειδικεύεται στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, σε πρόσφατο άρθρο του διεθνούς περιοδικού που ασχολείται με την επιχειρηματικότητα.

1/ Ενδελεχής ανάλυση των καταναλωτών

Η συστηματική ανάλυση των καταναλωτών είναι πιθανώς μία από τις πιο υποτιμημένες μεθόδους στο marketing.

Μπορεί να είναι κάτι που απλά παραβλέπεται σε μεγάλο βαθμό, διότι αν συγκριθεί με την παρακολούθηση του ανταγωνισμού, φαίνεται λιγότερο σημαντικό να δοθεί προτεραιότητα.

Ωστόσο, με την πλήρη κατανόηση του τι κάνουν οι καταναλωτές στον κλάδο που ανήκει η επιχείρηση ή εταιρεία σας εκ των προτέρων, θα είστε πραγματικά μπροστά από τους ανταγωνιστές διότι θα είστε σε θέση να γνωρίζετε πώς να προωθείτε καλύτερα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στους καταναλωτές.

Κρατήστε τη στρατηγική που εφαρμόζετε εστιασμένη στους καταναλωτές, μαθαίνοντας πραγματικά τι θέλουν μέσω ερευνών, δημοσκοπήσεων και ανατροφοδοτήσεων.

Επιπλέον, τα αναλυτικά στοιχεία μπορούν να σας πουν πώς ανταποκρίθηκαν οι καταναλωτές στις διαφημίσεις σας και μπορούν ακόμη να σας δείξουν ποιες μέθοδοι marketing στην ιστοσελίδα σας ή στο σύνολο του brand σας έχουν κερδίσει τη μεγαλύτερη απήχηση στους καταναλωτές.

2/ Προώθηση πρωτότυπου περιεχομένου

Η αναγνωρισιμότητα του brand σας είναι πολύ πιο σημαντική από μια απλή διαφήμιση ή ένα βίντεο που ενημερώνει τους καταναλωτές για τη δραστηριότητά σας.

Το να δημιουργείται και να δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα ή το eshop σας μοναδικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας -το οποίο στη συνέχεια προωθείτε μέσω των καναλιών Digital Marketing- συνιστά ένα πολύ καλό τρόπο για να χτίσετε την αξιοπιστία της φίρμας σας στους καταναλωτές.

Μπορείτε να προωθήσετε το περιεχόμενό σας κοινοποιώντας το σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn, το Facebook, το Twitter και πολλά άλλα.

Και αυτό γιατί, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι πιο χρήσιμα για τους καταναλωτές, καθώς τους παρέχουν εύκολη πρόσβαση στην ιστοσελίδα σας, εάν δεν την έχουν επισκεφτεί ακόμη.

Είτε μοιράζεστε περιεχόμενο ιστολογίου, όπως χρηστικές πληροφορίες και λύσεις σχετικά με τη δραστηριότητά σας, είτε βίντεο προώθησης, η κοινή χρήση διαφόρων μορφών του περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως αποδίδει καλύτερα από αυτήν την ενοχλητική διαφήμιση ή το banner που κανείς δεν θέλει να κάνει κλικ.

3/ Εστίαση στο Marketing βάσει τοποθεσίας

Το marketing βάσει τοποθεσίας (τοπικό μάρκετινγκ) είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν έχετε μια φυσική έδρα για την επιχείρηση ή την εταιρεία σας, την οποία μπορούν να επισκεφτούν οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές.

Το τοπικό μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά χρήσιμο για τους καταναλωτές όταν κάνουν αναζήτηση για κάτι στην περιοχή τους, επειδή η Google χρησιμοποιεί την τοποθεσία τους για να τους δώσει τις πληροφορίες που αναζητούν.

Για παράδειγμα, όταν οι χρήστες ψάχνουν στο Google για «κομμωτήριο κοντά μου», σίγουρα δεν σκοπεύουν να ταξιδέψουν ως την άλλη άκρη της χώρας για να κουρευτούν! Είναι αυτονόητο πως αναζητούν ένα κομμωτήριο τοπικό.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο λειτουργεί το marketing βάσει τοποθεσίας -εμφανίζει επιχειρήσεις σε δεδομένη γεωγραφική περιοχή που προσφέρουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αναζητούν οι χρήστες, οδηγώντας τους κατευθείαν εκεί.