Leader Online Logo

Google Ads: γιατί είναι λάθος να επενδύεις μεγάλα ποσά

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Η διαφήμιση στα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας αποτελεί μονόδρομο για τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο στις μέρες μας.

Οι ενέργειες στο πλαίσιο του digital marketing (διαφήμιση Google Ads, διαφήμιση Facebook, Remarketing, SEO κλπ) απευθύνονται σε κάθε επιχείρηση / εταιρεία, ανεξάρτητα αν είναι μεγάλη, μεσαία, μικρή ή και προσωπική, σε όποιον επιχειρηματικό κλάδο και αν δραστηριοποιείται. 

Προτού όμως, επενδύσετε το διαφημιστικό budget σας για το Ίντερνετ, δείτε γιατί σας συμφέρει να επιλέξετε το Google Ads και πόσο σημαντικό είναι να δώσετε μεγάλη έμφαση στο optimization

Πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας η διαφήμιση Google

Η διαφήμιση στη Google προσελκύει τους χρήστες που πραγματοποιούν αναζητήσεις σχετικά με τα προϊόντα που εμπορεύεται η επιχείρησή σας ή τις υπηρεσίες που παρέχει.

Η διαφημιστική πλατφόρμα της Google επιτρέπει τη διανομή των διαφημίσεων σε συγκεκριμένες ομάδες κοινού με βάση ποικίλα χαρακτηριστικά και κριτήρια. Έτσι, ο επιχειρηματίας επενδύει σε διαφήμιση η οποία προβάλλεται σε χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του και είναι πιθανό να γίνουν πελάτες. 

Η στόχευση επιτυγχάνεται με την αξιοποίηση κατάλληλων λέξεων ή φράσεων – κλειδιά τις οποίες πληκτρολογούν οι ενδιαφερόμενοι χρήστες στο πεδίο αναζήτησης της Google, με τον ορισμό συγκεκριμένης τοποθεσίας στην οποία βρίσκονται ή έχουν πρόσβαση οι χρήστες, με δημογραφικά κριτήρια (ηλικία, φύλο κλπ) και -μεταξύ άλλων- με το remarketing, που προβάλλει τις διαφημίσεις σε χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τις διαφημίσεις ή έχουν επισκεφθεί ξανά το site της επιχείρησης.

Ο επιχειρηματίας μπορεί και προκαθορίζει τον διαφημιστικό προϋπολογισμό που σκοπεύει να διαθέσει στο Google Ads. Με βάση αυτό το budget μπορεί να κάνει τις στρατηγικές επιλογές του και να αξιοποιήσει όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά για το συμφέρον της επαγγελματικής δραστηριότητάς του το χρηματικό ποσό που επενδύει στη Google.

Γιατί αποτελεί προτεραιότητα το optimization

Όπως συμβαίνει σε κάθε νέο ξεκίνημα, έτσι και στην απαρχή των διαφημίσεων στη Google, συστήνεται να διαθέτετε με φειδώ τον διαφημιστικό σας προϋπολογισμό, ώστε το budget να επιφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα προς όφελος της επιχείρησής σας. 

Πιο σημαντικό στάδιο κατά τη δημιουργία των διαφημιστικών καμπανιών αποτελεί το optimization (βελτιστοποίηση), καθώς οι ενέργειες που γίνονται σε εκείνο το σημείο κρίνουν σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία της καμπάνιας.

Σε γενικές γραμμές, είναι καλύτερα να ξεκινήσετε τη διαφήμιση στη Google με μικρότερο προϋπολογισμό από αυτόν που μπορείτε να διαθέσετε, να γίνει όπως είναι απαραίτητο για τη δική σας στρατηγική το κατάλληλο optimization και αφού διαπιστώσετε ότι οι διαφημίσεις φέρουν κάποια πρώτα ικανοποιητικά αποτελέσματα, μετά να αυξήσετε το budget της εκστρατείας σας.

Η βελτιστοποίηση μπορεί να περιλαμβάνει την εισαγωγή αρνητικών λέξεων – κλειδιά, τις παραμέτρους στόχευσης κοινού, τις ρυθμίσεις γεωγραφικής θέσης, το χρονικό πρόγραμμα εμφάνισης των διαφημίσεων, αλλά και ποικίλες βελτιστοποιήσεις που αφορούν στη δημοπρασία (bid) οι οποίες σχετίζονται με τον ανταγωνισμό που αναπτύσσεται ανάμεσα στους διαφημιζόμενους για τις διαθέσιμες θέσεις διαφήμισης. 

Αφού ολοκληρωθεί η πρώτη φάση του optimization, τότε σταδιακά μπορεί να γίνει αύξηση του διαφημιστικού budget. Θα πρέπει να θυμάστε ότι “ό,τι δεν λειτουργεί με μικρό budget,  αποκλείεται να λειτουργήσει με μεγάλο”. Η διαδικασία αύξησης του budget ονομάζεται στη γλώσσα μας “scaling up”. Πρώτα δηλαδή βρίσκουμε τη συνταγή της επιτυχίας και μετά αυξάνουμε σταδιακά το budget μας.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.