Leader Online Logo

Προώθηση σε KTEO – Τι μπορείς να κάνεις

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Σε περισσότερα από 170 ανέρχονται σήμερα τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ που λειτουργούν στη χώρα μας, καθώς το 2004 επιτράπηκε σε ιδιωτικούς φορείς να εισέλθουν στον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων με απόφαση που απελευθέρωσε την αγορά. (Τα στοιχεία αφορούν στο 2019 -δεν υπάρχουν ακόμα νεότερα)  

Ο ανταγωνισμός, όπως διαφαίνεται από το πλήθος των ΙΚΤΕΟ που εξυπηρετούν τους πολίτες, είναι εξαιρετικά έντονος γι αυτό η διαφήμιση Google Ads από κοινού με άλλες, αξιόπιστες ψηφιακές ενέργειες προώθησης θεωρούνται παραπάνω από απαραίτητες για κάθε ιδιωτικό κέντρο τεχνικού ελέγχου οχημάτων. 

Δείτε παρακάτω γιατί χρειάζεται να αξιοποιήσετε τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας για την προώθηση των υπηρεσιών του ΙΚΤΕΟ σας και πώς αυτά μπορούν να συνδράμουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητάς σας.

Γιατί να επιλέξετε το Google Ads

Ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης του ΙΚΤΕΟ σας μπορεί να γίνει μέσω της προηγμένης διαφημιστικής πλατφόρμας της Google, Google Ads. Η διαφήμιση στη Google, στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου επιφέρει άμεσο αποτέλεσμα σε σύντομο χρονικό διάστημα. 

Οι διαφημίσεις μέσω της πλατφόρμας της Google εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών τη στιγμή που αναζητούν κάτι σχετικό με τη δραστηριότητα της επιχείρησής σας, χάρη στον προηγμένο μηχανισμό στόχευσης βάσει λέξεων-κλειδιών και άλλων ποικίλων παραμέτρων. 

Η πλατφόρμα της Google σάς προσφέρει επιπλέον τη δυνατότητα να διαφημιστείτε μόνο στο τοπικό κοινό που σας ενδιαφέρει, καθώς οι ιδιοκτήτες οχημάτων που υποχρεώνονται κάθε 2 χρόνια να περνούν από τεχνικό έλεγχο τα οχήματά τους, αναζητούν συνήθως το πιο κοντινό ΙΚΤΕΟ της περιοχής τους. 

Με τη διαφήμιση στη Google ο διαφημιζόμενος χρεώνεται για τις διαφημίσεις μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτές, για να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΚΤΕΟ σας προκειμένου να λάβουν περισσότερες πληροφορίες, ή αν πραγματοποιήσουν απευθείας κλήση. 

Γιατί να κάνετε Remarketing

Το Remarketing αποτελεί μία μορφή διαδικτυακής διαφήμισης που βοηθάει τους διαφημιζόμενους να επαναπροσεγγίσουν τους χρήστες που έχουν επισκεφθεί τουλάχιστον μια φορά το site του ΙΚΤΕΟ σας, χωρίς όμως να έχουν ολοκληρώσει κάποια ουσιαστική ενέργεια (να καλέσουν για περισσότερες πληροφορίες, να κλείσουν ραντεβού για τεχνικό έλεγχο κλπ). 

Η επαναληπτική στόχευση σε χρήστες του site του IKTEO σας κρίνεται ως απαραίτητη καθώς στην πλειοψηφία των sites που εμπορεύονται προϊόντα ή παρέχουν υπηρεσίες, μόνο το 2% των χρηστών ολοκληρώνει μια επιθυμητή ενέργεια κατά την πρώτη επίσκεψή τους σε μία ιστοσελίδα. 

Με το Remarketing στο πλαίσιο της online διαφήμισης του IKTEO σας πετυχαίνετε αύξηση της αναγνωρισιμότητας της φίρμας σας, καθώς οι καμπάνιες που στοχεύουν στο awareness επαναπροσεγγίζουν τους επισκέπτες του site σας, ενημερώνοντάς τους για νέες υπηρεσίες και προσφορές. 

Με το Remarketing ακόμη, μπορείτε να αυξήσετε τις μετατροπές, δηλαδή τους χρήστες που γίνονται πελάτες σας, με καμπάνιες που επαναπροσεγγίζουν το κοινό που ήδη έχει ήδη αλληλεπιδράσει με το ΙΚΤΕΟ σας, παροτρύνοντάς τους να το προτιμήσουν έναντι του ανταγωνισμού. 

Πώς σας βοηθάει το SEO

Το SEO (Search Engine Optimization) αφορά στη διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας με σκοπό την κατάταξή της σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών στη Google. Πρόκειται για την εφαρμογή μιας συγκεκριμένης στρατηγικής που μπορεί να επιφέρει στο ΙΚΤΕΟ σας σημαντικά και διαχρονικά αποτελέσματα, αλλά σε βάθος χρόνου. 

Το στρατηγικό SEO περιλαμβάνει πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν το site του ΙΚΤΕΟ σας να αυξήσει την επισκεψιμότητά του από τις μηχανές αναζήτησης. Οι πρακτικές αυτές διαχωρίζονται σε ενέργειες που γίνονται στο ίδιο το site της επιχείρησής σας και σε ενέργειες που γίνονται έξω από αυτό, ενισχύοντας την αξιοπιστία του. 

Οι πρώτες, on-site SEO, αφορούν σε ενέργειες που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα ενός site σε επίπεδο σχεδίασης, δομής και περιεχομένου.Οι εξωτερικές ενέργειες, off-site SEO, αφορούν σε ενέργειες που γίνονται εκτός του site σας, οι οποίες καθιστούν ως σημαντικό και αξιόπιστο το ΙΚΤΕΟ σας από τις μηχανές αναζήτησης και κυρίως, της Google.

Το κόστος του SEO καθορίζεται με βάσει τους επιχειρηματικούς σας στόχους και διαμορφώνεται ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησής σας και τον διαθέσιμο προϋπολογισμό σας, με τη γεωγραφική περιοχή στην οποία στοχεύετε να «κατακτήσετε» αλλά και με την ανταγωνιστικότητα του κλάδου σας.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.