Leader Online Logo

Οι νέες τάσεις στο digital marketing που ήρθαν για να μείνουν

Οι νέες τάσεις στο digital marketing προσελκύουν πάντα το ενδιαφέρον μας μέχρι ο χρόνος να καταδείξει αν τελικά άξιζαν την προσοχή μας.

Ορισμένα από τα trends που μας έχουν ως τώρα απασχολήσει σχετίζονται με τη διαφημιση στο google και τα social media αλλά αφορούν και στην εμπειρία του χρήστη που αξιοποιεί το Ίντερνετ για ψυχαγωγία ή αγορές.

Δείτε παρακάτω ποιες από τις νέες τάσεις στο digital marketing ήρθαν για να μείνουν και ποια οφέλη αποδίδουν στους επαγγελματίες που τα αξιοποιούν.

Τα μοντέρνα trends που θα γίνουν… διαχρονικά

Προσωποποιημένη προσέγγιση marketing

Οι αριθμοί για το προσωποποιημένο marketing (personalized marketing) είναι πλέον κατηγορηματικοί:

8 στους 10 καταναλωτές επιλέγουν εταιρεία/επιχείρηση που προσφέρει εξατομικευμένη εμπειρία και 7 στους 10 εκφράζουν δυσαρέσκεια όταν η εμπειρία αγοράς ή εξυπηρέτησης είναι απρόσωπη, σύμφωνα με το statista και το marketingland.

Από τη σκοπιά των καταναλωτών και μόνο διαφαίνεται ότι η προσωποποιημένη προσέγγιση στο marketing είναι μονόδρομος πλέον -αφού και από τη σκοπιά των marketers η τάση εξάλλου αποδίδει, αποφέροντας αυξημένο ποσοστό σε επίτευξη στόχων κατά 20%.

Το προσωποποιημένο marketing δεν συνιστά πολυτέλεια από τεχνολογική άποψη καθώς οι αυτοματισμοί αναλαμβάνουν τον μεγαλύτερο όγκο της δουλειάς που πρέπει να γίνει.

Επομένως, αποτελεί ευκαιρία για τις εταιρείες και τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν τους απαραίτητους μηχανισμούς και να επενδύσουν στο emotional engagement και το customer experience.

Video marketing

To 80% των επαγγελματιών που αξιοποιεί το video marketing αναφέρει ότι τα videos αυξάνουν την επισκεψιμότητα στο site -τόσο την οργανική όσο και την επί πληρωμή- αλλά και τις πωλήσεις.

Γι αυτό τον λόγο, σύμφωνα με το optinmonster, 9 στους 10 σχεδιάζουν να αυξήσουν την επένδυση στο video marketing, σίγουρα για ολόκληρο το έτος και το επόμενο.

Το video marketing είναι από τις τάσεις που σίγουρα θα μας απασχολεί ως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.

Οι χρήστες αγαπούν τα videos και οι επαγγελματίες έχουν την ευκαιρία να τα αξιοποιούν για κάθε πτυχή του ecommerce, δημιουργώντας ανεξάντλητο περιεχόμενο με οπτικοακουστικό υλικό, όπως για παράδειγμα, για: live videos, παρουσίαση προϊόντων/υπηρεσιών, παροχή πληροφοριών και λοιπά.

Stories στα Social Media

Σχεδόν όλα τα δημοφιλή social media διαθέτουν λειτουργία Stories τόσο στους χρήστες όσο και τους διαφημιζόμενους. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται να μας απασχολούν για καιρό ακόμη καθώς δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλο trend που να «απειλεί» στα Stories.

Δημιουργώντας κατάλληλο περιεχόμενο για Stories οι επαγγελματίες διαπιστώνουν αύξηση στην αναγνωρισιμότητα του brand τους, προσελκύουν περισσότερους πελάτες στα φυσικά καταστήματα και τα ηλεκτρονικά και έχουν πλέον πρόσβαση στο πιο νεανικό καταναλωτικό κοινό.

Ακόμη, καταφέρνουν με το πρωτότυπο υλικό στα Stories να προσελκύουν χρήστες ευκολότερα ώστε να επισκεφτούν το eshop ή την ιστοσελίδα και μάλιστα, διαθέτοντας αμελητέα ποσά για την διαμόρφωση και τη δημοσίευση των videos.

Φωνητική & οπτική αναζήτηση

Αναβαθμίζοντας το πεδίο της εμπειρίας των χρηστών, η φωνητική και οπτική αναζήτηση φαίνεται να κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος -χάρη κυρίως, στη διείσδυση των έξυπνων κινητών στον πληθυσμό κάθε ηλικίας.

Και προφανώς, ήρθε για να μείνει καθώς αποδεδειγμένα το οπτικό και ηχητικό υλικό που είναι πιο εύκολα κατανοητό και διαπεραστικό ήδη αποδίδει αυξανόμενες πωλήσεις μέσω αυτών των αναζητήσεων.

Οι επαγγελματίες άρα, χρειάζεται να εξοικειωθούν με τη φωνητική και οπτική αναζήτηση, αξιοποιώντας την κατάλληλη τεχνολογία, ώστε να συνοδεύουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτουν και παρέχουν μέσω του Διαδικτύου με φωνητικές περιγραφές και πλούσιο οπτικό υλικό, που ανταποκρίνεται άρτια και λεπτομερώς στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών.