Leader Online Logo

Γιατί οι καταναλωτές δεν αγοράζουν από το eshop σας

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας είναι γεγονός πως διανύει μια δυναμική φάση ανάπτυξης, στηρίζοντας την ελληνική επιχειρηματικότητα από τη δεινή θέση της πολύχρονης κρίσης και στασιμότητας.

Παρόλο που και εσείς δραστηριοποιείστε επιχειρηματικά στο Ίντερνετ, πιθανώς να μην έχετε καταφέρει να επωφεληθείτε από την στροφή του καταναλωτικού κοινού προς τις διαδικτυακές αγορές, αφού λιγότεροι από τους αρχικούς σας στόχους χρήστες επιλέγουν το δικό σας eshop για τις αγορές τους.

Δείτε παρακάτω, γιατί είναι σημαντικό να αναπτύξετε στρατηγικά και αποτελεσματικά την παρουσία της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας στο Διαδίκτυο και μάθετε ποια σφάλματα χρειάζεται να αποφύγετε ή να διορθώσετε, προκειμένου να αυξήσετε τις πιθανότητες να μετατρέψετε τους επισκέπτες του eshop σας σε πελάτες σας.

Γιατί είναι σημαντικό να κινηθείτε δυναμικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ο πολύτιμος ρόλος που διαδραματίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη στήριξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας πρωταγωνιστεί στην επίκαιρη συζήτηση που γίνεται για την επόμενη ημέρα της εγχώριας αγοράς μετά την πανδημία.

Εν μέσω υγειονομικών περιορισμών, καταγράφηκε μια απίθανη αύξηση των διαδικτυακών αγορών, αναδεικνύοντας την προσαρμοστικότητα των καταναλωτών αλλά και τις προκλήσεις για τις επιχειρήσεις σε ένα σύγχρονο μοντέλο λειτουργίας.

Η ανοδική τάση του ηλεκτρονικού εμπορίου που σημειώνεται στη χώρα μοιάζει πια να παγιώνεται, καθώς ακόμα και μετά τη λήξη της καραντίνας, οι καταναλωτές δεν φαίνεται να εγκαταλείπουν τη νέα συνήθεια του e-shopping.

Κορυφαία στελέχη της αγοράς μάλιστα, επισημαίνουν πως τα προηγούμενα χρόνια οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων αυξάνονταν με ετήσιο ρυθμό της τάξης του 15%, ενώ τώρα δείχνουν να σταθεροποιούνται σε ποσοστό άνω του 50% έως και 100%, σε σύγκριση με πριν την πανδημία.

Έχοντας ισχυρές ενδείξεις ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας εισέρχεται σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης, είναι απαραίτητο να κινητοποιηθείτε επιχειρηματικά και να εστιάσετε στην εξέλιξη της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης, αποφεύγοντας σφάλματα και παραλείψεις, που μπορούν να σαμποτάρουν την επιτυχία σας.

Ποια λάθη απομακρύνουν τους καταναλωτές από το eshop σας

Είναι αλήθεια πως ένα καλό eshop δεν μπορεί να φέρει από μόνο του τις επιθυμητές πωλήσεις.

Χρειάζεται να επενδύσετε σε αυτό, να φροντίζετε για την ανανέωσή του, να αναβαθμίζετε την εμπειρία που προσφέρει στους ενδιαφερόμενους χρήστες, να το προβάλετε επαρκώς στους καταναλωτές.

Προκειμένου το eshop να μπορεί να εξυπηρετήσει τους χρήστες που το επισκέπτονται χρειάζεται να εξασφαλίσετε γρήγορη φόρτωση, responsive εμφάνιση και εύκολη πλοήγηση.

Οι σελίδες του eshop είναι απαραίτητο να φορτώνουν στα πρώτα 5 με 8 δευτερόλεπτα, καθώς έχει παρατηρηθεί πως οι χρήστες εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα αν η φόρτωσή της καθυστερήσει περισσότερο από 10’’.

Ο responsive χαρακτήρας της ιστοσελίδας εγγυάται την άρτια φόρτωσή του ψηφιακού σας καταστήματος σε οθόνες διαφορετικών διαστάσεων, που διαθέτουν οι σταθερές και φορητές συσκευές.

Επιπλέον, πρέπει το eshop να διαθέτει ευκολόχρηστο μενού για να εντοπίζουν οι χρήστες ό,τι χρειάζονται και να υπάρχει η επιλογή της αναζήτησης και των φίλτρων στην εμφάνιση των προϊόντων.

Μια άλλη παράμετρος που είναι σημαντική να εξετάσετε και να αποφύγετε τα κοινά λάθη, είναι η διαδικασία της αγοράς.

Συμβαίνει μεγάλο ποσοστό των χρηστών να εγκαταλείπουν τα προϊόντα που επέλεξαν και τοποθέτησαν στο ψηφιακό καλάθι χωρίς να πραγματοποιήσουν αγορά, διότι η διαδικασία τους φάνηκε πολύπλοκη και χρονοβόρα.

Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να δείχνετε στους χρήστες τα βήματα της παραγγελίας και σε ποιο βήμα της διαδικασίας βρίσκονται κάθε φορά μέχρι την ολοκλήρωση.

Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να προσφέρετε βοήθεια σε όσους τη χρειάζονται για να παραγγείλουν, τοποθετώντας το τηλέφωνο επικοινωνίας σε εμφανές σημείο στο eshop ή διαθέτοντας ένα live chat button.

Ακόμη, αποφύγετε την υποχρεωτική δημιουργία account ως προϋπόθεση για την πραγματοποίηση της παραγγελίας καθώς λειτουργεί συχνά αποτρεπτικά, παρέχοντας την επιλογή guest checkout.

Μην παραλείψετε να μεριμνήσετε για την ασφάλεια και την αξιοπιστία των συναλλαγών, έχοντας κρυπτογραφημένη και ασφαλή σύνδεση στο eshop σας με χρήση ενός πιστοποιητικού SSL.

Μπορείτε τέλος, να παρέχετε εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους εύκολα και γρήγορα με πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal, αντικαταβολή ή και πληρωμή στο φυσικό κατάστημα.