Leader Online Logo

7 είδη καμπάνιας που μπορείς να κάνεις με τη Google

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο Ίντερνετ φαίνεται να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα του marketing, καθώς η επιχειρηματική δραστηριότητα την τελευταία δεκαετία στη χώρα μας τείνει να το επιβάλλει. 

Η αξιοποίηση των ψηφιακών καναλιών προβολής και προώθησης, όπως είναι η διαφήμιση Google, συνδράμει σημαντικά στην ανάπτυξη της επιχείρησης, επιφέροντας αύξηση του πελατολογίου και της κερδοφορίας. 

Αν διαθέτετε φυσική ή και ηλεκτρονική επιχείρηση, την οποία στοχεύετε να αναπτύξετε με επιτυχημένα στρατηγικά βήματα, δείτε παρακάτω ποια είδη καμπανιών προσφέρει η Google ώστε να επιλέξετε τα κατάλληλα για την διαφημιστική προβολή της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας. 

Ποια οφέλη παρέχει η διαφήμιση Google

H διαφήμιση στη Google (Google Ads) παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους να διαφημίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες στο εγχώριο αλλά και παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό που την ενδιαφέρει, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία στόχευσης στις καμπάνιες. 

Η διαφημιστική πλατφόρμα της Google προσφέρει επιλογές που διανεμουν το διαφημιστικό μήνυμα σε συγκεκριμένο κοινό με βάση πληθώρα χαρακτηριστικών και κριτηρίων, προκειμένου ο κάθε επιχειρηματίας να διαφημίζεται σε χρήστες που με κάποιον τρόπο έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του, επομένως αυξάνονται οι πιθανότητες να μετατραπούν σε πελάτες. 

Στη διαφήμιση Google συγκεκριμένα, ο διαφημιζόμενος χρησιμοποιεί συγκεκριμένες λέξεις – κλειδιά οι οποίες αν ταιριάζουν με εκείνες που πληκτρολογούν οι χρήστες στη μηχανή αναζήτησης της Google, εμφανίζονται οι διαφημιστικές καμπάνιες στα αποτελέσματα που τους προβάλλονται. 

Το κόστος της διαφήμισης στη Google μπορεί να προκαθοριστεί ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε επιχειρηματία και τις στρατηγικές που σκοπεύει να ακολουθήσει για να επιτύχει τους επιχειρηματικούς του στόχους. 

Ποια είναι τα 7 είδη καμπανιών που παρέχει η Google

App campaigns: Οι καμπάνιες εφαρμογών (app campaigns) που πρωτοξεκίνησαν το 2015, μπορούν πλέον να προβάλλονται στο YouTube -στην αρχική ροή YouTube και στο αποθεματικό βίντεο σε ροή- πέρα από την αναζήτηση, το Google Display Network (GDN), το AdMob και το Google Play.

Smart campaigns: Οι «έξυπνες» καμπάνιες, που ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2018, έχουν σχεδιαστεί για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων και οι διαφημίσεις προβάλλονται μέσω της αναζήτησης Google, των χαρτών Google και του Δικτύου εμφάνισης Google (GDN).

Local campaigns: Οι τοπικές καμπάνιες (local campaigns), που λειτουργούν από το 2018, αποτελούν ιδανική επιλογή ώστε οι διαφημίσεις να προβάλλονται σε όλη την αναζήτηση, το YouTube, τους χάρτες και το GDN, βάσει κριτηρίων τοποθεσίας στόχευσης. 

Discovery campaigns: Οι Discovery campaigns που ανακοινώθηκαν προσφάτως πρόκειται να ενεργοποιηθούν αργότερα  κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Θα προβάλλονται μέσω της αρχικής ροής του YouTube, των προωθήσεων του Gmail και των κοινωνικών καρτελών, του Google Discover στο κινητό καθώς και της ροής περιεχομένου στην αρχική σελίδα της Google. 

Showcase Shopping ads: Οι Showcase Shopping διαφημίσεις, που κυκλοφόρησαν το 2016, προβάλλονται στην Αναζήτηση αλλά σύντομα θα επεκταθούν στα Google Images, YouTube και Google Discover. 

Shopping campaigns: Οι Shopping καμπάνιες λειτουργούν από το 2016 αλλά πλέον θα αξιοποιούνται και στο YouTube και το Google Discover, που ξεκινά σε λίγο καιρό να συμμετέχει στο Δίκτυο αναζήτησης.

Google Shopping Actions: Τα Google Shopping Actions ξεκίνησαν το 2018 και επιτρέπουν στους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα μέσω του σχετικού προγράμματος. Εμφανίζονται ήδη στην Αναζήτηση και το Google Assistant αλλά σύντομα θα εμφανίζονται και στις Εικόνες και το YouTube.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.