Leader Online Logo

Digital Marketing Στρατηγική για 3 μεγάλες αγορές

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το Digital Marketing είναι ένα ιερό τέρας και λειτουργεί διαφορετικά από το παραδοσιακό marketing.

Δυστυχώς υπάρχει η νοοτροπία να πιστεύουμε λανθασμένα ότι είναι το ίδιο με το παραδοσιακό Marketing αλλά κάτι τέτοιο για πολλούς λόγους δεν ισχύει.

Σαν επιχείρηση μπορείτε να στοχεύσετε σε διαφορετικές στρατηγικές του Digital Marketing όπως το SEO, τη διαφήμιση Google Ads, το social media marketing.

Αυτό που είναι πολύ ενδιαφέρον είναι να παρατηρήσουμε διαφορετικές αγορές μεταξύ τους, πως ταξινομούν τις εκάστοτε Digital Marketing στρατηγικές τους ώστε να πετύχουν τους στόχους που έχουν θέσει.

Τότε θα δούμε πόσο διαφέρουν οι στρατηγικές τους μεταξύ φυσικής και online παρουσίας.

Αν ανήκετε σε μια από τις επόμενες κατηγορίες θα σας παρουσιάσουμε μερικά tips για Digital Marketing.

Ιατρικό & Φαρμακευτικό Marketing

Η ιατρική και φαρμακευτική αγορά είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο περίπλοκες αγορές καθώς κάποιες διαφημίσεις απαγορεύονται, ειδικά για φάρμακα, κλινικές & νοσοκομεία.

Ακόμα και με τους περιορισμούς που υπάρχουν, υπάρχουν περιθώρια για προβολή μέσα από website, έμμεσα ώστε να παρουσιάσεις την πιο ανθρώπινη πλευρά του ιατρικού οργανισμού.

Συμβουλές και δημοσιεύσεις για καλό σκοπό, όπως για την υγεία και πως να παραμείνουμε υγιείς, είναι πάντα χρήσιμες για τους ασθενείς και τους κάνουν να νιώθουν ασφάλεια και σιγουριά. Για τις συμβουλές μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα social media κανάλια.

Επίσης, ανακοινώσεις για το πρόγραμμα των ιατρών ή σχετικά άρθρα περί υγείας που πάντα χαρίζουν ένα αίσθημα ασφάλειας και άνεσης στους αναγνώστες ή τους ασθενείς.

Επειδή η διαφήμιση απαγορεύεται, έχει πολύ σημαντικό ρόλο στην προώθηση το SEO σε στοχευμένες λέξεις. Μια εταιρεία εξειδικευμένη στο SEO μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα στο συγκεκριμένο κλάδο. Το έχουμε δει να συμβαίνει.

Αυτοκινητοβιομηχανία & Digital Marketing

Όπως και στην παραπάνω κατηγορία η αυτοκινητοβιομηχανία είναι πολύ ανταγωνιστική και δεν αφήνει κανένα περιθώριο για λάθος χειρισμούς.

Άλλωστε πλέον είναι δεδομένο ότι είναι απαραίτητη η online παρουσία μιας εταιρίας και αυτό γιατί το αυτοκίνητο είναι μια σοβαρή επένδυση και οι καταναλωτές θέλουν να μάθουν όσο μπορούν περισσότερα ξεκινώντας πάντα από το website.

Για αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να δώσετε προσοχή στο online marketing κρατώντας τους πιθανούς αλλά και τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας ενημερωμένους για τις προωθητικές σας κινήσεις αλλά και για το απόθεμα σας.

Τα social media κανάλια και η έντονη διαφήμιση στο Facebook και το YouTube αποτελούν πρώτη επιλογή για προώθηση των αυτοκινήτων σε συγκεκριμένα κοινά. Τα δύο μέσα έχουν στοιχεία για το κοινό και μπορούμε εύκολα και οικονομικά να προσεγγίσουμε το κοινό που θέλουμε.

Εστίαση & Digital Marketing

Εδώ πλέον μιλάμε για έναν από τους πιο δύσκολους χώρους αλλά με τεράστιο ενδιαφέρον και αυτό γιατί είναι τεράστιος ο αγώνας στο πώς να κρατήσουμε τη φήμη αλλά και την ποιότητα μας ψηλά όταν υπάρχει ένα κύμα από κριτικές, βαθμολογίες και γνώμες, όλες βασισμένες κυρίως στο συναίσθημα.

Τα social media έχουν το πλεονέκτημα, τόσο να γνωρίζουν τις προτιμήσεις των χρηστών όσο και την ακριβή τοποθεσία τους, γεγονός που αποτελεί εξαιρετικά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις.

Τα social media δίνουν μια βάση στους πελάτες να εκφράσουν τα προβλήματα που έχουν και το σημαντικότερο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να προσπαθούμε να λύνουμε τα προβλήματα όσο πιο γρήγορα και με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Είναι σημαντικό να απαντάμε σε όλους τους πελάτες μας άμεσα και να λύνουμε τυχόν απορίες που μπορεί να προκύπτουν διότι έτσι δείχνουμε το άμεσο ενδιαφέρον στους πελάτες που είτε σχολίασαν αρνητικά είτε θετικά.

Κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook επιτρέπουν στους χρήστες να σχολιάζουν αλλά και να βαθμολογούν, αν είστε διαχειριστής της σελίδας στο Facebook τότε σε πραγματικό χρόνο λαμβάνεται ειδοποιήσεις από σχόλια κριτικές αλλά και βαθμολογίες.

Η ιδανικότερη αντίδραση είναι σε τουλάχιστον 24 ώρες να έχετε απαντήσει ειδικά αν το σχόλιο είναι αρνητικό.

Ο καλύτερες απαντήσεις μας είτε στα θετικά είτε στα αρνητικά σχόλια είναι να προσπαθούμε πάντα να λύνουμε τυχόν διαφωνίες η προβλήματα άμεσα με ειλικρίνεια και σεβασμό προς τον καταναλωτή.

Όταν πρέπει να απαντήσουμε σε μια αρνητική κριτική προσπαθούμε πάντα να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα.

Αν έχουμε μια θετική κριτική τότε ευχαριστούμε για αυτή, αλλά γενικά κρατάμε το ίδιο ύφος και πλαίσιο στην απάντηση μας.

Οι χρήστες των social media δεν βλέπουν μόνο πώς αντιδρούμε στα θετικά σχόλια, αλλά παρατηρούν και πώς απαντάμε στα αρνητικά σχόλια.

Έτσι είναι πολύ σημαντικό να δίνετε μια ολοκληρωμένη εικόνα στους καταναλωτές σας για το ποιοι είστε, το ήθος σας και πόσο ενδιαφέρεστε για τους πελάτες σας.

Ο επαγγελματισμός και το πόσο σοβαρά αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας πάντα κάνει την διαφορά και σας κάνει να ξεχωρίζετε.