Leader Online Logo

Booking.com – Γιατί είναι τόσο ισχυρή; Τι μπορούν να κάνουν τα ξενοδοχεία;

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Το να περιμένουμε να βγάλουμε λεφτά από το ίντερνετ χωρίς να «γίνουμε ίντερνετ» είναι ουτοπικό.

Η Booking κάνει εξοντωτικό SEO, Google Ads, Facebook Ads, Email Marketing και πολλά άλλα. Και τα κάνει πολύ καλά σε διεθνές επίπεδο.

Τι κάνουμε εμείς;

Την αφήνουμε να κυριαρχήσει.

Το digital marketing πρέπει να μπει στο DNA του κάθε ξενοδοχείου που θέλει να βγάλει λεφτά από το ίντερνετ.

Η Booking αλωνίζει online χωρίς ανταγωνισμό τόσα χρόνια όπως αντίστοιχα αλωνίζει το skroutz σε πολλούς κλάδους του εμπορίου.

Και γιατί γίνεται αυτό;

Αν μπεις στα περισσότερα site ξενοδοχείων, αν δεις το marketing mix (αν υπάρχει), αν δεις τους μηχανισμούς που έχουν αναπτύξει (αν υπάρχουν), τότε θα καταλάβεις εύλογα ότι ο πελάτης θα πάει καρφωτός στη booking.

Δυστυχώς.

Τι μπορούμε να κάνουμε;

Να απαντήσουμε σε μια ερώτηση: Τι προσφέρω εγώ περισσότερο απο την booking στον πελάτη αν κλείσει απευθείας μέσω του site / τηλεφώνου;

Αν βρείτε την απάντηση (spoiler: δεν είναι η καλύτερη τιμή), τότε έχετε κερδίσει το 50% του πολέμου, το άλλο 50% είναι μα χρησιμοποίησετε τα εργαλεία του digital marketing (seo, google ads, facebook ads, email marketing) για να επικοινωνήσετε την απάντηση στο κοινό σας.