Tου Σίμου Κοσμετάτου
Το να περιμένουμε να βγάλουμε λεφτά από το ίντερνετ χωρίς να «γίνουμε ίντερνετ» είναι ουτοπικό.
Η Booking κάνει εξοντωτικό SEO, Google Ads, Facebook Ads, Email Marketing και πολλά άλλα. Και τα κάνει πολύ καλά σε διεθνές επίπεδο.
Τι κάνουμε εμείς;
Την αφήνουμε να κυριαρχήσει.
Το digital marketing πρέπει να μπει στο DNA του κάθε ξενοδοχείου που θέλει να βγάλει λεφτά από το ίντερνετ.
Η Booking αλωνίζει online χωρίς ανταγωνισμό τόσα χρόνια όπως αντίστοιχα αλωνίζει το skroutz σε πολλούς κλάδους του εμπορίου.
Και γιατί γίνεται αυτό;
Αν μπεις στα περισσότερα site ξενοδοχείων, αν δεις το marketing mix (αν υπάρχει), αν δεις τους μηχανισμούς που έχουν αναπτύξει (αν υπάρχουν), τότε θα καταλάβεις εύλογα ότι ο πελάτης θα πάει καρφωτός στη booking.
Δυστυχώς.
Τι μπορούμε να κάνουμε;
Να απαντήσουμε σε μια ερώτηση: Τι προσφέρω εγώ περισσότερο απο την booking στον πελάτη αν κλείσει απευθείας μέσω του site / τηλεφώνου;
Αν βρείτε την απάντηση (spoiler: δεν είναι η καλύτερη τιμή), τότε έχετε κερδίσει το 50% του πολέμου, το άλλο 50% είναι μα χρησιμοποίησετε τα εργαλεία του digital marketing (seo, google ads, facebook ads, email marketing) για να επικοινωνήσετε την απάντηση στο κοινό σας.