Leader Online Logo

Γιατί η διαφήμιση online είναι πλέον μονόδρομος

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Άλματα ανάπτυξης σημειώνει χρόνο με τον χρόνο το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας, με τους εγχώριους online καταναλωτές να αγγίζουν πλέον τα 5.2 εκατομμύρια!

Δεδομένου ότι 8 στους 10 Έλληνες καταναλωτές πραγματοποιούν τις περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές τους από ελληνικά e-shops, η διαφήμιση online (διαφημιση facebook, Διαφήμιση Google ads) κρίνεται ως… μονόδρομος για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο. 

Δείτε παρακάτω για ποιον λόγο οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας να διαφημίζεται στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα.

Γιατί σημειώνεται θεαματική στροφή προς τα e-shops

Ο βασικός λόγος που οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι το ότι βρίσκουν καλύτερες τιμές σε προϊόντα που επιθυμούν να προμηθευτούν και σε υπηρεσίες, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της ίδιας έρευνας.

Έχοντας τη δυνατότητα να συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι καταναλωτές δηλώνουν πως καταφέρνουν να πραγματοποιούν πιο συμφέρουσες αγορές γι αυτό νιώθουν ιδιαίτερη ικανοποίηση.

Οι χρήστες που πραγματοποιούν αγορές μέσω Ίντερνετ αναφέρουν ακόμη πως στα e-shops εντοπίζουν προϊόντα και υπηρεσίες που δεν διατίθενται στη φυσική αγορά, έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται για ειδικές διαδικτυακές προσφορές και όλα αυτά, από την άνεση του κινητού, του tablet ή του pc τους.

Γιατί η διαφήμιση online συμφέρει την επιχείρησή σας

Η επιχειρηματική πραγματικότητα όπως έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας επιβάλλει στους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα.

Η αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων για τη διαφήμιση των επιχειρήσεων θεωρείται πλέον αναγκαία για την επιβίωση και την ανάπτυξή τους.

Αν έχετε δική σας ηλεκτρονική ή και φυσική επιχείρηση, έχετε κατά νου πως τα εργαλεία του Digital Marketing μπορούν να συνδράμουν αποτελεσματικά στην αύξηση των πωλήσεων και των κερδών σας, ανεξαρτήτως του μεγέθους της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας.

Πιο συγκεκριμένα, η διαφήμιση στη Google (Google Ads) και τα social media (όπως το Facebook) παρέχει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία να προωθήσει διαφημιστικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του στο καταναλωτικό κοινό που απευθύνεται, χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία στόχευσης στις καμπάνιες.

Οι διαφημιστικές πλατφόρμες των ψηφιακών μέσων επιτρέπουν τη διανομή του διαφημιστικού μηνύματος σε συγκεκριμένο κοινό βάσει ποικίλων χαρακτηριστικών και κριτηρίων, ώστε ο επιχειρηματίας να επενδύει σε διαφήμιση που πραγματικά προβάλλεται σε χρήστες οι οποίοι ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του και είναι πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες.

Στα Google Ads για παράδειγμα, χρησιμοποιούνται στοχευμένες λέξεις – κλειδιά στις καμπάνιες ώστε όταν οι χρήστες πληκτρολογούν κάτι σχετικό με την επιχείρησή σας στην αναζήτηση της Google, να βλέπουν τις διαφημίσεις σας στα αποτελέσματα που τους εμφανίζονται.

Η χρέωση για την προβολή των καμπανιών ξεκινάει όταν οι χρήστες κάνουν κλικ πάνω στις διαφημίσεις που τους ενδιαφέρουν και δεν ξεπερνάει σε καμία περίπτωση το ποσό που έχει προκαθοριστεί με βάση τη δυνατότητα του επιχειρηματία, τους στόχους του και τη στρατηγική που ακολουθείται.

Στο Facebook δε, χάρη στην προηγμένη διαφημιστική πλατφόρμα που διαθέτει το μέσο, μπορείτε να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με πολύ άμεσο και οικονομικό τρόπο.

Αξιοποιώντας εργαλεία στόχευσης κοινού και ποικίλα άλλα κριτήρια (παράδειγμα, δημογραφικά χαρακτηριστικά) το κόστος για τη διαφήμιση μέσω Facebook περιορίζεται στο πλαίσιο που επιθυμεί ο επιχειρηματίας ανάλογα με τα αποτελέσματα που επιδιώκει.

Επιπλέον, ο διαφημιζόμενος έχει τη δυνατότητα να παρατηρεί τη συμπεριφορά των χρηστών που τον βοηθάει να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με την ικανοποίησή τους από την εμπειρία επίσκεψης στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Με αυτόν τον τρόπο καθίσταται εφικτό κάθε σελίδα του e-shop ή της επαγγελματικής ιστοσελίδας που υποδέχεται χρήστες από τις διαφημίσεις να παραμετροποιηθεί κατάλληλα για να καλύπτει τις ανάγκες των χρηστών αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες πώλησης.

Είναι γεγονός πως με τη συνδρομή των σύγχρονων εργαλείων του digital marketing η αύξηση των πωλήσεων μέσω της ιστοσελίδας σας μπορεί να επιτευχθεί.

Εκτός από τα κέρδη, θα καταφέρετε να δημιουργήσετε γέφυρες επικοινωνίας με τους ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας χρήστες, να ενισχύσετε την αξιοπιστία της επιχείρησής σας, να οικοδομήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και να κάνετε τη φίρμα σας ισχυρή.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.