Leader Online Logo

3+1 λόγοι που οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στο Google Ads

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Επιδιώκετε να προσεγγίσετε νέους πελάτες για την ψηφιακή ή και φυσική επιχείρησή σας, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα αλλά και με ελεγχόμενο κόστος. 

Η λύση που αναζητάτε βρίσκεται στη διαφημιστική πλατφόρμα της Google, Google Ads, καθώς η προώθηση SEO παρότι εξαιρετικά αποδοτική, απαιτεί εξειδικευμένη γνώση, εμπειρία και χρόνο μέχρι να επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Σε όποιον επιχειρηματικό κλάδο και αν δραστηριοποιείστε, ακόμα και αν διαθέτετε μεσαία, μικρή ή και προσωπική επιχείρηση, δείτε παρακάτω γιατί σας συμφέρει να επενδύσετε το διαφημιστικό budget σας για το Ίντερνετ στο Google Ads.

Πληρώνετε για τη διαφήμιση ανάλογα με το αποτέλεσμα

Ο επιχειρηματίας καταρχάς, καθορίζει τον διαφημιστικό προϋπολογισμό που σκοπεύει να διαθέσει στο Google Ads. Με βάση αυτό το budget μπορεί να κάνει τις στρατηγικές επιλογές του και να προχωρήσει στη PPC διαφήμιση (Pay Per Click – χρέωση ανά κλικ) που περιλαμβάνει καμπάνιες για τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Αυτό, πρακτικά, σημαίνει ότι η χρέωση για τις διαφημίσεις που προβάλλονται στη Google (και τις θυγατρικές και τους συνεργάτες της) ξεκινάει όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτές. Αν δεν κάνουν, δεν πραγματοποιείται καμία χρέωση.

Επομένως, ο επιχειρηματίας με ένα εξαιρετικά μικρό αρχικό κόστος επένδυσης, μπορεί να προσελκύσει τους χρήστες που πραγματοποιούν αναζητήσεις σχετικά με τα προϊόντα που εμπορεύεται ή τις υπηρεσίες που παρέχει, και να τους μετατρέψει σε πελάτες.

Στοχεύετε το κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται για εσάς

Η διαφημιστική πλατφόρμα της Google επιτρέπει τη διανομή των διαφημίσεων σε συγκεκριμένες ομάδες κοινού βάσει ποικίλων χαρακτηριστικών και κριτηρίων. Με αυτόν τον τρόπο ο επιχειρηματίας επενδύει σε διαφήμιση η οποία προβάλλεται σε χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του και είναι πιθανό να γίνουν πελάτες.

Η στόχευση επιτυγχάνεται μεταξύ άλλων με την χρήση κατάλληλων λέξεων ή φράσεων κλειδιών τις οποίες εισάγουν οι ενδιαφερόμενοι χρήστες στο πεδίο αναζήτησης της Google, με τον ορισμό συγκεκριμένης τοποθεσίας στην οποία βρίσκονται ή έχουν πρόσβαση οι χρήστες, με δημογραφικά κριτήρια (ηλικία, φύλο κλπ) και με το remarketing, που προβάλλει τις διαφημίσεις σε χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τις διαφημίσεις ή έχουν επισκεφθεί ξανά το site σας.

Χάρη στα εξελιγμένα εργαλεία της στόχευσης, ο επιχειρηματίας δεν χάνει «ούτε ευρώ» από τη διαφημιστική επένδυσή του στο Google Ads, και νιώθει σίγουρος ότι οι διαφημίσεις εμφανίζονται στοχευμένα στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google αλλά και σε άλλες ιστοσελίδες, σε χρήστες που πραγματικά έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους.

Προβάλλετε την επιχείρηση σε ποικίλα ψηφιακά κανάλια

Πέρα από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google στα οποία εμφανίζονται οι διαφημίσεις κειμένου, το Google Ads παρέχει στον διαφημιζόμενο μεγάλη ποικιλία επιλογών για την κατάλληλη διαμόρφωση των διαφημίσεων ώστε να εμφανίζονται και σε άλλες ιστοσελίδες ή εφαρμογές, που ανήκουν ή συνεργάζονται με την εταιρεία (όπως το Gmail).

Οι καμπάνιες που προορίζονται για το Δίκτυο Προβολής, αποτελούνται από διαφημίσεις με εικόνα οι οποίες προβάλλονται σε sites και εφαρμογές εφόσον περιλαμβάνουν περιεχόμενο που σχετίζεται με την επιχείρησή σας, με τα ενδιαφέροντα των πελατών, ή σε συγκεκριμένες τοποθετήσεις που αφορούν σε ιστότοπους του Google Display Network.

Οι διαφημίσεις με βίντεο -που αναδεικνύονται ως εξαιρετικά δημοφιλείς σε παγκόσμιο επίπεδο- προβάλλονται στο Youtube, όταν οι χρήστες αναζητούν ή παρακολουθούν υλικό που σχετίζεται με την επιχείρησή σας ή βάσει των κριτηρίων που έχουν προκαθοριστεί.

Η επιχείρησή σας μπορεί να διαφημιστεί μέσα από την εξελιγμένη διαφημιστική πλατφόρμα της Google σε όλο το φάσμα του δικτύου της, χωρίς επιπλέον κόπο, χρόνο ή κόστος.

Αυξάνετε γρήγορα τους πελάτες και τα κέρδη σας

Η άμεση προσέλκυση πελατών που επιφέρει αύξηση στις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησή σας επιτυγχάνεται με την απόλυτα στοχευμένη διαφήμιση, χάρη στα εξειδικευμένα εργαλεία του Google Ads, σε συνδυασμό με τον διαχρονικά υψηλό δείκτη ROI.

Με άλλα λόγια, οι διαφημίσεις για την επιχείρησή σας κοστίζουν λιγότερο καθώς προβάλλονται σε χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για αυτή και ταυτοχρόνως, το ποσό που διαθέτετε για τη διαφημιστική επένδυση σάς επιστρέφεται έναντι εξασφαλισμένου αποτελέσματος.

Με το Google Ads επομένως, μπορείτε να αυξήσετε άμεσα:

  • τις τηλεφωνικές κλήσεις προς την επιχείρησή σας καθώς είναι εφικτό να εμφανίζεται ο αριθμός τηλεφώνου σας μαζί με τη διαφήμιση,
  • τις πωλήσεις στο φυσικό σας κατάστημα, χάρη στη στόχευση χρηστών που πραγματοποιούν αναζήτηση στην περιοχή σας ή γύρω από αυτή,
  • τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, με την εμφάνιση των διαφημίσεων σε χρήστες ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν κάτι σχετικό με τη δική σας δραστηριότητα.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.