Η διαδικασία του Performance Marketing είναι επίπονη και χρονοβόρα, ειδικά όταν γίνεται σε μεγάλους λογαριασμούς με πολλά προϊόντα και σύνθετη δομή.

Ο πελάτης μας είχε ένα δαιδαλώδη Adwords λογαριασμό με εκατοντάδες καμπάνιες και χιλιάδες λέξεις στόχευσης.

Τον Ιανουάριο του 2017 ξόδεψε στο Adwords 15.919€ για να έχει 145 conversions.

Στη συνέχεια ξεκίνησε η διαδικασία της παραμετροποίησης του Adwords από τη Leader Online που είχε ως αποτέλεσμα να πέσει το κόστος του Adwords τον Ιούλιο στα 4.575€ και τον Αύγουστο στα 4.836€ διατηρώντας υψηλά τα conversions στα 126.

Η τάση ήταν πτωτική από τον πρώτο μήνα εφαρμογής του Optimization Plan κι έτσι κάθε μήνα είχαμε ρεκόρ εξοικονόμησης χωρίς να επηρεάζονται οι πωλήσεις.

Τον Μαϊο, που είχαμε φτάσει ήδη το διαθέσιμο budget σχεδόν στο μισό, δηλαδή στα 8.451€, οι πωλήσεις άγγιξαν τις 149 σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων (στις πωλήσεις δεν περιέχονται οι τηλεφωνικές (+120%) και οι πωλήσεις καταστήματος (+250%).

Αυτό σημαίνει ότι τον Μαϊο, είχε περισσότερες πωλήσεις, ξοδεύοντας το μισό budget.

(στο παραπάνω γράφημα (πηγή Adwords), φαίνεται το κόστος Adwords (μπλε γραμμή) και ο αριθμός των πωλήσεων (μέσω eshop) (πορτοκαλί γραμμή) από τον Ιανουάριο του 2017 – 15.919€ μέχρι τον Αύγουστο του 2017 – 4.836€)

Η διαδικασία του Adwords Optimization δεν σταματά αφού τον Αύγουστο, ξεκίνησε και πάλι η έντονη επένδυση σε καμπάνιες που είχαν υψηλό conversion rate και χαμηλό cost per conversion με αποτέλεσμα να φτάσουμε σε νέο ιστορικό χαμηλό στο cost per conversion.

Το Cost Per Conversion έφτασε τον Αύγουστο στα 38€ όταν τον Ιανουάριο ήταν 109€ εκτοξεύοντας με αυτό τον τρόπο τα περιθώρια κέρδους του πελάτη μας.

Η διαδικασία του Adwords Optimization είναι μακροχρόνια και απαιτεί εξαιρετικές τεχνικές γνώσεις πάνω στο Adwords αλλά και γνώσεις marketing, ενδελεχή παρακολούθηση του ανταγωνισμού και συντονισμό με τις αποθήκες και τη γενικότερη εμπορική πολιτική του πελάτη.

Το αποτέλεσμα της εξοικονόμησης του budget στο Adwords επέτρεψε την αύξηση στην ρευστότητα της εταιρείας αφού το προϋπολογισμένο budget 15.000€ / μήνα για το Adwords για το 2017 δεν χρειάστηκε με αποτέλεσμα, μέχρι και τον Αύγουστο του 2017, να υπάρχει μια εξοικονόμηση ύψους 48.700€ (μέσα σε 8 μήνες) που χρησιμοποιήθηκαν για επενδύσεις και ανάπτυξη άλλων κλάδων της εταιρείας.

Μάθετε περισσότερα για το Google Adwords, την υπηρεσία που παρέχει η Leader Online και καλέστε μας να σχεδιάσουμε μαζί τη δική σας στρατηγική ανάπτυξης.