Leader Online Logo

Ρίξαμε το κόστος Google Ads από 15.919€ / μήνα σε 4.575€ / μήνα διατηρώντας το ίδιο αποτέλεσμα

Η διαδικασία του Performance Marketing είναι επίπονη και χρονοβόρα, ειδικά όταν γίνεται σε μεγάλους λογαριασμούς με πολλά προϊόντα και σύνθετη δομή.

Ο πελάτης μας είχε ένα δαιδαλώδη Google Ads λογαριασμό με εκατοντάδες καμπάνιες και χιλιάδες λέξεις στόχευσης.

Τον Ιανουάριο ξόδεψε στο Google Ads 15.919€ για να έχει 145 conversions (μετατροπές).

Στη συνέχεια ξεκίνησε στα πλαίσια της υπηρεσίας διαφήμισης στην Google, η διαδικασία της παραμετροποίησης του Google Ads από τη Leader Online που είχε ως αποτέλεσμα να πέσει το κόστος του Google Ads τον Ιούλιο στα 4.575€ και τον Αύγουστο στα 4.836€ διατηρώντας υψηλά τα conversions στα 126.

Η τάση ήταν πτωτική από τον πρώτο μήνα εφαρμογής του Optimization Plan κι έτσι κάθε μήνα είχαμε ρεκόρ εξοικονόμησης χωρίς να επηρεάζονται οι πωλήσεις.

Τον Μαϊο, που είχαμε φτάσει ήδη το διαθέσιμο budget σχεδόν στο μισό, δηλαδή στα 8.451€, οι πωλήσεις άγγιξαν τις 149 σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων (στις πωλήσεις δεν περιέχονται οι τηλεφωνικές (+120%) και οι πωλήσεις καταστήματος (+250%).

Αυτό σημαίνει ότι τον Μαϊο, είχε περισσότερες πωλήσεις, ξοδεύοντας το μισό budget.

(στο παραπάνω γράφημα (πηγή Google Ads), φαίνεται το κόστος Google Ads (μπλε γραμμή) και ο αριθμός των πωλήσεων (μέσω eshop) (πορτοκαλί γραμμή) από τον Ιανουάριο με κόστος 15.919€ μέχρι τον Αύγουστο με κόστος 4.836€). Το κόστος πέφτει (μπλε), οι πωλήσεις ανεβαίνουν (πορτοκαλί).

Η διαδικασία του Google Ads Optimization δεν σταματά αφού τον Αύγουστο, ξεκίνησε και πάλι η έντονη επένδυση σε καμπάνιες που είχαν υψηλό conversion rate και χαμηλό cost per conversion με αποτέλεσμα να φτάσουμε σε νέο ιστορικό χαμηλό στο cost per conversion.

Το Cost Per Conversion έφτασε τον Αύγουστο στα 38€ όταν τον Ιανουάριο ήταν 109€ εκτοξεύοντας με αυτό τον τρόπο τα περιθώρια κέρδους του πελάτη μας.

Η διαδικασία του Google Ads Optimization είναι μακροχρόνια και απαιτεί εξαιρετικές τεχνικές γνώσεις πάνω στο Google Ads αλλά και γνώσεις marketing, ενδελεχή παρακολούθηση του ανταγωνισμού και συντονισμό με τις αποθήκες και τη γενικότερη εμπορική πολιτική του πελάτη.

Το αποτέλεσμα της εξοικονόμησης του budget στο Google Ads επέτρεψε την αύξηση στην ρευστότητα της εταιρείας αφού το προϋπολογισμένο budget 15.000€ / μήνα για το Google Ads δεν χρειάστηκε με αποτέλεσμα, μέχρι και τον Αύγουστο, να υπάρχει μια εξοικονόμηση ύψους 48.700€ (μέσα σε 8 μήνες) που χρησιμοποιήθηκαν για επενδύσεις και ανάπτυξη άλλων κλάδων της εταιρείας.