Leader Online Logo

4+1 τρόποι που ένας επαγγελματίας θα μειώσει το κόστος στο Google Ads

Αποφασίσατε να κάνετε μόνοι σας τη διαφήμιση Google Ads; Είμαστε κοντά σας με 4+1 βασικές συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να μειώσετε το κόστος και να αυξήσετε την απόδοση αποφεύγοντας τις παγίδες της Google.  

Τα tips σχετίζονται με την επιλογή των κατάλληλων keywords, κάτι που αποτελεί ζωτικής σημασίας τακτική για την μέγιστη δυνατή απόδοση της καμπάνιας.

Οι κατάλληλες λέξεις – κλειδιά συνδράμουν στην αύξηση του δείκτη ποιότητας των διαφημίσεών σας και στην υψηλότερη κατάταξη τους.

Η υψηλή κατάταξη της διαφήμισης, εν συνεχεία, σε συνδυασμό με μια άρτια σελίδα προορισμού αυξάνει τις πιθανότητες να οδηγήσει η διαφήμιση σε πώληση.

Μάθετε πώς θα καταφέρετε να επιλέγετε σωστές λέξεις – κλειδιά και τι χρειάζεται να προσέξετε ώστε να μην ξοδεύετε το διαφημιστικό σας budget άσκοπα.

Επαγγελματικός Σχεδιασμός στην Καμπάνια – μια λίστα με σωστές λέξεις – κλειδιά

Όταν δημιουργείτε μια πρώτη λίστα με keywords που σχετίζονται με την εμπορική σας δραστηριότητα, χρειάζεται να σκέφτεστε σαν πελάτης.

Σημειώστε τις λέξεις και τις φράσεις που υποθέτετε ότι θα πληκτρολογήσει ο καταναλωτής όταν αναζητά στη μηχανή της Google κάτι σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Διαχωρίστε ύστερα τις λέξεις και τις φράσεις σε κατηγορίες και έχετε στα χέρια σας μια πρώτη λίστα με λέξεις – κλειδιά.

Διευρύνετε τον κατάλογό σας επιλέγοντας νέες λέξεις – κλειδιά με τη βοήθεια του Keyword Planner.

Μέσω του εργαλείου σχεδιασμού λέξεων – κλειδιών μπορείτε να λάβετε εκτιμήσεις για την πιθανή απόδοση της λίστας σας.

Μπορείτε επιπλέον να πληροφορηθείτε και για τη συχνότητα χρήσης του κάθε όρου από τις αναζητήσεις των χρηστών.

4 tips που χρησιμοποιούμε για να μειώσουμε το κόστος στο Google Ads

1. Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε το Broad Match

Η ευρεία αντιστοίχιση συνιστά την συνηθέστερη μορφή αντιστοίχισης στο Google Ads, αλλά είναι ιδιαίτερα ασταθής.

Σας παρέχει περιορισμένο έλεγχο σχετικά με τους όρους αναζήτησης που εμφανίζονται στις διαφημίσεις σας, επειδή οι λέξεις – κλειδιά σας ενδέχεται να συνοδεύονται από άλλα τυχαία ερωτήματα.

2. Παραλείψτε τα μονολεκτικά keywords

Αν χρησιμοποιείτε keywords με μία λέξη, θα προσελκύσετε αρκετούς χρήστες αλλά όχι αρκετούς δυνητικούς πελάτες της επιχείρησής σας.

Ο προϋπολογισμός σας θα εξαντληθεί αστραπιαία αν αυτή η μία λέξη είναι υψηλού ανταγωνισμού.

3. Επιλέξτε τον σωστό αριθμό λέξεων – κλειδιών

Χρησιμοποιήστε 1 – 2 keywords ανά ομάδα διαφημίσεων, οι οποίες να σχετίζονται άμεσα με το θέμα της κάθε ομάδας.

Οι λέξεις – κλειδιά που έχετε επιλέξει θα αντιστοιχίζονται αυτόματα σε παραλλαγές, όπως είναι πιθανά ορθογραφικά λάθη ή τύποι πληθυντικού αριθμού.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε σε μία ομάδα διαφημίσεων περισσότερες από 2 λέξεις – κλειδιά αρκεί να σχετίζονται με το θέμα της συγκεκριμένης ομάδας.

4. Εισάγετε αρνητικές λέξεις – κλειδιά στις διαφημίσεις

Η προσθήκη αρνητικών λέξεων – κλειδιών δεν αποτελεί επιλογή, αλλά επιτακτική ανάγκη.

Τα αρνητικά keywords αποτρέπουν την ενεργοποίηση των διαφημίσεών σας από συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις που δεν ταιριάζουν με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Η καλύτερη στόχευση συμβάλλει στην προβολή της διαφήμισής σας σε χρήστες που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.

Αυξάνει δε, σημαντικά την απόδοση της επένδυσής σας (ROI).