Leader Online Logo

Αυξήσαμε στο Facebook 40.4% τη συμμετοχή των χρηστών και 29.4% την απήχηση μέσα σε 7 μέρες

Ο πελάτης διέθετε ένα μεγάλο fan page στο Facebook όμως τα post που έγραφε είχαν από μικρή έως ελάχιστη απήχηση. Αυτό είχε μετατρέψει το μεγάλο fan page σε μια σελίδα “φαντασμάτων” που ότι και να έγραφε ο πελάτης, το κοινό δεν το έβλεπε και φυσικά δεν αντιδρούσε.

Αναλύοντας το page του πελάτη στο Facebook διαπιστώσαμε ότι η απειρία του πελάτη σε θέματα social media (λειτουργία, τάσεις, εμφάνιση) σε συνδυασμό με την άγνοια για τις τελευταίες εξελίξεις οδήγησαν τον πελάτη σε λάθος χρήση του μέσου με αποτέλεσμα ισοπέδωση του reach και σχεδόν μηδενική συμμετοχή.

Η Leader Online δημιούργησε ένα πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα δημοσιεύσεων και όρισε το είδος των δημοσιεύσεων ώστε να αυξήσει την ποικιλία αλλά και να προκαλέσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον στους χρήστες που είχαν γίνει fan.

Χωρίς την παραμικρή επένδυση στη διαφήμιση Facebook, μέσα σε μόλις 7 ημέρες από την έναρξη της υπηρεσίας μας το page στο Facebook έδωσε ήδη τα πρώτα εντυπωσιακά σημάδια.

Η απήχηση του συνολικού page αυξήθηκε κατά 26.6% ενώ η απήχηση των post αυξήθηκε κατά 29.4%.

Το θεαματικότερο όλων είναι η αύξηση κατά 40.4% της αλληλεπίδρασης των χρηστών με τα Facebook post του πελάτη.

Την ίδια στιγμή αυξήθηκε ο ρυθμός των νέων fan στη σελίδα ενώ το virality εκτοξεύθηκε με σχόλια, tags και reshares,

Η ομάδα της Leader Online χρησιμοποίησε μια σειρά από δημοσιεύσεις με στόχο το engagement των χρηστών με πρωτότυπα βίντεο, μοναδικές φωτογραφίες, direct δημοσιεύσεις αλλά και επιλεγμένες στρατηγικές αναφορές στο site του πελάτη.

Το αποτέλεσμα ήταν η οργανική αύξηση των fan του πελάτη αλλά και η εντυπωσιακή αύξηση στην απήχηση των δημοσιεύσεων. Σήμερα στο Facebook δεν αρκεί να μαζέψεις fans, πρέπει να γνωρίζεις τη μεθοδολογία για να μπορέσεις να τους μετατρέψεις από απλούς fans σε εν δυνάμει πελάτες.