Leader Online Logo

Τα 4 SOS βήματα για τη δημιουργία eshop

Οι επιχειρηματικές ανάγκες για τη δημιουργία eshop καταγράφονται ολοένα και εντονότερες, ιδιαίτερα μετά από το lockdown που επιβλήθηκε εξαιτίας της πανδημίας. 

Με τις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου να σημειώνουν θεαματική αύξηση την περίοδο της καραντίνας, είναι αναμενόμενο οι επιχειρήσεις να επιδιώκουν να αποκτήσουν ισχυρότερη ψηφιακή παρουσία.

Αν και εσείς έχετε ως στόχο να ξεκινήσετε τη δημιουργία eshop ή να ανανεώσετε δραστικά το υπάρχον ψηφιακό σας κατάστημα, δείτε παρακάτω ποια είναι τα 4 SOS βήματα που χρειάζεται να λάβετε υπόψη σας, προκειμένου να έχετε περισσότερες πιθανότητες να πετύχει το εγχείρημά σας.

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε ένα τεχνικά άρτιο και αξιόπιστο eshop

Ένα eshop χρειάζεται να έχει 3 βασικές προδιαγραφές: να είναι αξιόπιστο, γρήγορο και φιλικό.

Αυτές οι προϋποθέσεις είναι απαραίτητες προκειμένου οι χρήστες που αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες στο Διαδίκτυο να δείξουν προτίμηση στο δικό σας eshop, ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό.

Ένα τεχνικά άρτιο και αξιόπιστο eshop είναι το ελάχιστο που απαιτούν πλέον οι χρήστες από κάθε επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στο Ίντερνετ.

Η εμπειρία του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας μετρά σχεδόν 2 δεκαετίες, στη διάρκεια των οποίων το 40% των καταναλωτών ξεκίνησε να αξιοποιεί τις παροχές του πριν από το 2010, σύμφωνα με παλαιότερη έρευνα του ELTRUN και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).

Οι λιγότερο «ώριμοι χρήστες» άρχισαν να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές μόλις το 2015 (ποσοστό 25%) κυρίως λόγω της επίδρασης των capital controls και της ανάπτυξης των ψηφιακών πληρωμών. Αλλά και πάλι, 5 χρόνια εμπειρίας θεωρούνται αξιοσημείωτα.

Οι ρυθμοί ανάπτυξης που καταγράφονται το πρώτο εξάμηνο του έτους δε, μεταφράζονται από τους ειδικούς σε «άλμα 3 ετών» για το εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η στιγμή, με άλλα λόγια, είναι η πλέον κατάλληλη για τη δημιουργία ενός σύγχρονου eshop ή για την αναβάθμιση ενός παλιότερου και αν επιθυμείτε να αξιοποιήσετε τις συγκυρίες της εποχής, η επιχειρηματική κινητοποίησή σας πρέπει να είναι άμεση.

Δημιουργία eshop – 4 βήματα για να ξεκινήσετε σωστά

Responsive eshop

Το eshop της επιχείρησής σας είναι σημαντικό να εμφανίζεται με άρτιο τρόπο σε κάθε οθόνη συσκευής, από όπου αναζητούν οι χρήστες προϊόντα σχετικά με τη δική σας εμπορική δραστηριότητα. Έχοντας αφήσει στο παρελθόν τη mobile friendly εποχή, ο στόχος σας πρέπει να είναι η mobile only εκδοχή, ώστε το eshop σας να προσφέρει απόλυτη εμπειρία στους χρήστες που χρησιμοποιούν αποκλειστικά φορητές συσκευές.

Άρτιο SEO από την αρχή

Το eshop σας χρειάζεται να έχει στόχο την τοποθέτησή του στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google για να έχει πιθανότητες να χαράξει επιτυχημένη πορεία. Αυτό είναι εφικτό να συμβεί σχεδιάζοντας εξαρχής τη SEO στρατηγική της ηλεκτρονικής επιχείρησής σας. Επιλέγοντας στρατηγικά τις λέξεις – κλειδιά, θα έχετε τη δυνατότητα να εμφανίζεται στους χρήστες που ενδιαφέρονται για αυτή, στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Λιτό design & πλούσιο περιεχόμενο

Το ψηφιακό κατάστημα της επιχείρησής σας είναι απαραίτητο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πραγματικών πελατών σας γι αυτό συστήνεται να είναι λιτό και απέριττο ως προς τον σχεδιασμό του αλλά να διαθέτει πλούσιο περιεχόμενο με στρατηγική στόχευση. Ο συνδυασμός της εύκολης πλοήγησης και της ποιότητας της πληροφορίας σίγουρα θα κάνει το eshop σας να ξεχωρίζει για την συνέπεια και την αξιοπιστία του, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των χρηστών.

Γρήγορη φόρτωση & αξιόπιστο hosting

Όταν στοχεύετε την κορυφή, κάθε λεπτομέρεια μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το eshop σας είναι απαραίτητο να λειτουργεί άψογα και να πετυχαίνει γρήγορη φόρτωση των σελίδων διότι η ταχύτητα είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία. Μεριμνήσετε ώστε το eshop σας να φιλοξενείται σε αξιόπιστο server που να ανταποκρίνεται στις εγχώριες ανάγκες των χρηστών αλλά και να λαμβάνει επαρκή τεχνική υποστήριξη, για κάθε τι που μπορεί να συμβεί.