Leader Online Logo

3 τρόποι που θα ενισχύσουν τη διαφημιστική προβολή σας

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Η επί πληρωμή διαφημιστική προβολή στο Διαδίκτυο συνιστά αναπόσπαστο κομμάτι κάθε σύγχρονης εταιρικής στρατηγικής marketing. 

Οι εταιρείες χρησιμοποιούν τη διαφημιση Google Ads κυρίως για να προβάλλονται στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών που ψάχνουν κάτι σχετικό με τη δραστηριότητά τους, σε συγκεκριμένες θέσεις που προορίζονται για διαφημιζόμενους.

Ο στόχος είναι η προσέλκυση του 70% και πλέον των καταναλωτών που απευθύνονται στη μηχανή αναζήτησης για να βρουν πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες.

Ο ανταγωνισμός ωστόσο, ολοένα και μεγαλώνει με αποτέλεσμα η συνδυαστική αξιοποίηση περισσότερων ψηφιακών εργαλείων να αποτελεί μονόδρομο και συνδράμει τόσο στη βελτίωση των οργανικών όσο και των πληρωμένων αποτελεσμάτων.

Δείτε παρακάτω τους 3 τρόπους που θα ενισχύσουν τη διαφημιστική προβολή των εταιρειών στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, συμβάλλοντας σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων και των κερδών των διαφημιζόμενων brands.

Προσαρμογή κειμένου διαφήμισης στο κοινό στόχευσης

Το κείμενο της διαφήμισης είναι αναγκαίο να διαφέρει από καμπάνια σε καμπάνια ώστε να απευθύνεται στο κοινό που επιλέγεται κάθε φορά στη στόχευση.

Είναι απαραίτητο να προηγηθεί προσεκτική διερεύνηση στις λέξεις – κλειδιά που πληκτρολογούν οι χρήστες στο πεδίο της αναζήτησης και να διενεργηθεί «διαχωρισμός» του κοινού βάσει δημογραφικών στοιχείων και των ενδιαφερόντων τους.

Κάθε ad copy πρέπει να συντάσσεται με διαφορετικό τρόπο για να καθίσταται η διαφήμιση ελκυστική σε κάθε μερίδα κοινού.

Κάθε διαφήμιση είναι σημαντικό να «μιλάει στη γλώσσα» της μερίδας καταναλωτών στην οποία απευθύνεται η διαφήμιση, με άλλα λόγια.

Η αξιοποίηση των επεκτάσεων αξιολόγησης και κριτικής στις διαφημίσεις Google δρουν ενισχυτικά αφού καθίσταται εφικτό να συμπεριληφθούν κριτικές τρίτων ή αξιολογήσεις αστεριών στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Συγχρονισμός λέξεων – κλειδιών σε Google Ads και SEO

Ο ανταγωνισμός στο πεδίο της οργανικής κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης έχει ξεκινήσει να «αγριεύει» σε πολλούς τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Ο «συγχρονισμός» των στρατηγικών που ακολουθούνται για το διαφημιστικό κομμάτι της προβολής και το οργανικό είναι παραπάνω από απαραίτητο πλέον να επιδιώκεται.

Ορισμένες λέξεις – κλειδιά έχουν αναδειχθεί σε πολύτιμες από τη σκοπιά του κόστους τους, καθιστώντας τις σχεδόν απαγορευτικές για εταιρείες με μικρότερο διαφημιστικό budget.

Το κλειδί λοιπόν, για το 2018 βρίσκεται στην από κοινού χάραξη στρατηγικής βάσει λέξεων κλειδιών ταυτοχρόνως στην πληρωμένη διαφήμιση και την οργανική προβολή.

Βελτιστοποίηση και επικαιροποίηση σελίδων προορισμού

Η μεγαλύτερη απόδοση της επί πληρωμή διαφήμισης εξασφαλίζεται όταν ο σύνδεσμος που περιέχει οδηγεί σε μία άρτια σελίδα προορισμού του site σας.

Η σελίδα προορισμού ή και προσγείωσης (landing page) είναι εκείνη που «υποδέχεται» τους χρήστες όταν πραγματοποιούν κλικ στη διαφήμιση.

Η κάθε landing page των διαφημίσεων πρέπει να παρέχει στους χρήστες τις σημαντικές πληροφορίες για την εταιρεία και φυσικά, το προϊόν ή την υπηρεσία που αυτοί αναζητούν.

Πώς πετυχαίνεται αυτό; Το περιεχόμενο των σελίδων προορισμού χρειάζεται να είναι ενημερωμένο, βελτιστοποιημένο με λέξεις – κλειδιά και να περιέχει χρήσιμο υλικό.

Η ποιότητα της διαφήμισης επηρεάζεται από το πόσο σχετική είναι η σελίδα προορισμού με τη διαφήμιση.

Πρέπει να είναι εύχρηστη στην πλοήγησή της, να έχει δομηθεί με σωστό τρόπο και το περιεχόμενό της να προσιδιάζει με το λεκτικό της διαφήμισης.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.