Leader Online Logo

4 tips για αποτελεσματικότερη διαφήμιση στα social media

To «next big thing» είναι αυτό που αναζητούν όλοι οι επαγγελματίες στον χώρο του marketing, παρόλο που είναι γνωστό ότι τις περισσότερες φορές οι καλύτερες καμπάνιες βασίζονται σε… απλά πράγματα: στην επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας που θα ανταποκρίνεται στο κατάλληλο κοινό, με το κατάλληλο μήνυμα και την κατάλληλη στιγμή.

Βέβαια, στην πραγματικότητα, είναι πολύ πιο δύσκολο να καταφέρει κάποιος να επιλέξει όλα τα σωστά «συστατικά» την ίδια στιγμή, αλλά υπάρχουν μερικοί που το καταφέρνουν.

Δείτε λοιπόν, στη συνέχεια, ποια είναι τα κυριότερα «συστατικά» των καλύτερων social media εκστρατειών παγκοσμίως και μάθετε πώς μπορείτε και εσείς να επιλέξετε τα κατάλληλα εργαλεία για τη δική σας επιτυχημένη συνταγή.

1. Χρήση πολλαπλών καναλιών
Οι καμπάνιες που κρίνονται ως οι πιο επιτυχημένες χρησιμοποιούν περισσότερα κανάλια (7.4 κατά μέσο όρο), σε σύγκριση με άλλες καμπάνιες, (6.5 κατά μέσο όρο). Αυτό υποδηλώνει ότι η χρήση ενός μεγαλύτερου εύρους καναλιών (πχ. SEO, Διαφημιση Google Ads), μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό σας και να επιφέρει μεγαλύτερη επιτυχία στην καμπάνια σας.

2. Μεγαλύτερη διάρκεια, περισσότερες πιθανότητες για επιτυχία
Όταν πρόκειται για social media καμπάνιες πάρα πολλοί marketers εξακολουθούν να στοιχηματίζουν σε μικρής διάρκειας καμπάνιες. Ωστόσο, οι καμπάνιες διάρκειας τριών ή ακόμα και δώδεκα μηνών, είναι οι πιο επιτυχημένες. Ο λόγος είναι ότι όσο πιο μεγάλη διάρκεια έχει μια καμπάνια, τόσο περισσότερα θα είναι και τα μετρήσιμα αποτελέσματά της. Η καμπάνια σας θα πρέπει να τρέξει για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεται για να φθάσει στο ανώτατο αριθμό ατόμων, πριν ξεκινήσετε να μετράτε την αποδοτικότητα της.

3. Το budget παίζει σημαντικό ρόλο
Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο, αλλά όσο μεγαλύτερο budget διαθέτετε για τις καμπάνιες σας, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε.

4. Η Εξατομίκευση (Personalization) είναι υπερεκτιμημένη
Ρωτήστε ένα γκουρού των social media και θα ορκιστεί ότι τα social media αφορούν την εξατομίκευση ενός μηνύματος. Παρ’ όλο που δεν είναι κακή ιδέα, θεωρείται μάλλον υπερεκτιμημένη αυτή η έννοια. Στην πραγματικότητα, το συναίσθημα, η αφήγηση μιας ιστορίας και το χιούμορ φαίνονται να είναι οι παράγοντες που διαφοροποιούν μια επιτυχημένη καμπάνια από μια άλλη.

Συμπέρασμα

• Σταματήστε να επικεντρώνεστε μόνο σε ένα κανάλι που θεωρείτε ότι είναι το πιο κατάλληλο και μην διστάζετε να δοκιμάσετε και άλλα.

• Σχεδιάστε μεγαλύτερης διάρκειας καμπάνιες.

• Αυξήστε το ετήσιο σας budget: τρέξτε λιγότερες αλλά πιο επιτυχημένες καμπάνιες.

• Παίξτε τα «χαρτιά» σας σωστά: προκαλέστε συναίσθημα, χρησιμοποιήστε χιούμορ και πείτε ωραίες, ενδιαφέρουσες ιστορίες.