Leader Online Logo

Δημιουργία διαφημίσεων κειμένου στο Google Ads – Tips

Μια διαφήμιση με κείμενο στη διαφημιση Google Ads περιλαμβάνει έναν ενεργό σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας και μια περιγραφή ή προωθητική ενέργεια του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. 

Συγκεκριμένα, οι διαφημίσεις κειμένου:

• περιλαμβάνουν έναν τίτλο που αποτελεί σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας, μία με δύο γραμμές κειμένου και τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας.

•εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google και σε όλες τις διαφημίσεις του δικτύου της.

• έχουν τη χαρακτηριστική εμφάνιση των διαφημίσεων, έτσι ώστε οι χρήστες να καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για επί πληρωμή διαφημιστικούς συνδέσμους.

Ποια στοιχεία συνθέτουν μια διαφήμιση κειμένου

Οι διαφημίσεις κειμένου, η απλούστερη εκδοχή των διαδικτυακών διαφημίσεων που προσφέρει η υπηρεσία Google Ads, αποτελούνται από τρία μέρη:

•Τίτλος

•Ενεργός σύνδεσμος

•Περιγραφή προϊόντος ή υπηρεσίας

Συμβουλές για τη δημιουργία επιτυχημένων διαφημίσεων κειμένου

Οι επιτυχημένες διαφημίσεις κειμένου είναι συγκεκριμένες, σχετικές, ελκυστικές και δυναμικές. Είναι απαραίτητο να:

•επισημαίνουν τα στοιχεία που σας καθιστούν μοναδικό

•περιλαμβάνουν τιμές, προσφορές και αποκλειστικότητες

•ωθούν τους πελάτες να κάνουν κλικ

•περιλαμβάνουν το λιγότερο μία από τις λέξεις – κλειδιά σας

•συνδέονται με τη σελίδα προσγείωσης (landing page) που επιθυμείτε

•είναι ελκυστικές για χρήστες κινητών συσκευών

•τίθενται σε δοκιμασία

Σχετικά με τις εμπορικές καμπάνιες και τις καταχωρήσεις προϊόντων

Αν ασχολείστε με τη λιανική πώληση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εμπορικές καμπάνιες (shopping campaigns) για να προωθήσετε τον διαδικτυακό και τοπικό σας κατάλογο προϊόντων, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας αλλά και του φυσικού σας καταστήματός και να βρείτε καλύτερα qualified leads.

Με τις εμπορικές καμπάνιες δημιουργούμε διαφημίσεις στη Google και σε όλο το Διαδίκτυο όπου πιθανοί πελάτες μπορούν να δουν αυτό που πουλάτε.

Αυτές οι τοποθετήσεις διαφημίσεων καλούνται καταχωρήσεις προϊόντων (Product Listing Ads) καθώς αποτελούν κάτι περισσότερο από μια διαφήμιση με κείμενο -δείχνουν στους χρήστες φωτογραφία του προϊόντος σας η οποία συνοδεύεται από έναν τίτλο, την τιμή και το όνομα του καταστήματος στο οποίο διατίθεται κ.α.

Πλεονεκτήματα των διαφημίσεων με καταχωρήσεις προϊόντων:

•Περισσότερη κίνηση

•Καλύτερο qualified lead

•Ευκολότερη διαχείριση της διαφημιστικής καμπάνιας

•Διευρυμένη παρουσία στο Διαδίκτυο

•Δυναμική αναφορά και δεδομένα ανταγωνισμού.

Πώς λειτουργούν οι εμπορικές καμπάνιες και οι καταχωρήσεις προϊόντων

Οι διαφημίσεις με καταχωρήσεις προϊόντων χρησιμοποιούν την υπάρχουσα λίστα προϊόντων που έχετε εισάγει στο εργαλείο «Merchant Center» της Google -όχι τις λέξεις – κλειδιά– ως κριτήριο για το πώς και το πού θα εμφανίζονται οι καμπάνιες σας.

Μπορείτε να διαχειριστείτε τις διαφημίσεις σας με καταχωρήσεις προϊόντων στο Google Ads χρησιμοποιώντας τις εμπορικές καμπάνιες: αποτελεί ένα απλό και ευέλικτο τρόπο για να οργανώσετε και να προωθήσετε τον κατάλογο προϊόντων που έχετε καταχωρήσει στο Google Merchant Center μέσω της υπηρεσίας Google Ads.

Πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας

Μπορείτε να δείτε τις διαφημίσεις σας με καταχώρηση προϊόντων:

•στο Google Shopping (σε επιλεγμένες χώρες)

•στην αναζήτηση της Google, δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης και ξεχωριστά από τις διαφημίσεις κειμένου

•σε ιστοσελίδες συνεργατών της Google (αν έχετε επιλέξει οι καμπάνιες σας να εμφανίζονται και στους συνεργάτες της Google).

Οι διαφημίσεις σας με καταχώρηση προϊόντων μπορούν να εμφανίζονται ταυτόχρονα με τις διαφημίσεις κειμένου καθώς επιδιώκουμε να δίνουμε στους καταναλωτές πρόσβαση στην πλήρη ποικιλία των προϊόντων που αντιστοιχούν στην αναζήτησή τους.

Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές μπορεί να βρουν την καλύτερη αντιστοιχία προτού κάνουν κλικ για να πραγματοποιήσουν την αγορά, το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει να πουλήσετε.

Κόστος

Χρεώνεστε για τα κλικ που πραγματοποιούνται στις διαφημίσεις σας με καταχώρηση προϊόντων βάσει της cost-per-click (CPC) πλατφόρμας. Οπότε, χρεώνεστε μόνο για τα κλικ που οδηγούν απευθείας στην εμπορική σας ιστοσελίδα -περιλαμβάνονται και τα κλικ στις Local Product Listing Ads οι οποίες συνδέονται με εμπορικές ιστοσελίδες που φιλοξενούνται από τη Google. ΔΕΝ χρεώνεστε για κλικ σε διαφημίσεις με καταχωρίσεις προϊόντων που οδηγούν σε σελίδες μέσα στον ιστοχώρο Google Shopping.

Χρήση των Dynamic Search Ads

Σε αντίθεση με τις περισσότερες διαφημίσεις κειμένου, οι οποίες «απαντούν» απευθείας στα ερωτήματα της βάσει των λέξεων – κλειδιών, οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης εμφανίζονται με βάση το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να διατηρείτε λίστες με λέξεις – κλειδιά ή με σελίδες προσγείωσης.

Πότε οι Dynamic Search Ads δεν ενδείκνυνται για τη δική σας επιχείρηση

Οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης δεν είναι ιδανικές για ιστοσελίδες που το περιεχόμενό τους αλλάζει σε σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς οι ενημερώσεις του περιεχομένου του δεν είναι εφικτό να ανιχνεύονται αμέσως.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε τις Dynamic Search Ads

Μερικά από τα πλεονεκτήματα των δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης είναι:

•εξοικονόμηση χρόνου

•διενέργεια συχνών, αυτόματων ενημερώσεων στις διαφημίσεις

•εμφάνιση σχετικών, δυναμικών επικεφαλίδων με τις διαφημίσεις

•έλεγχος της καμπάνιας

•επίτευξη επιπλέον κίνησης.

Πώς λειτουργούν οι Dynamic Search Ads

Αντί για λέξεις – κλειδιά, χρησιμοποιούμε το περιεχόμενο από το domain της ιστοσελίδας σας, προκειμένου να αντιστοιχίσουμε τις διαφημίσεις σας με τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται από τους χρήστες. Αυτό πετυχαίνεται με το να χρησιμοποιούμε τον κατάλογο οργανικών αναζητήσεων της Google για την ιστοσελίδα σας για να καθορίσουμε ποιες αναζητήσεις προσιδιάζουν στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα από αυτή.

Επιλέξτε τις landing pages που θα ελεγχθούν

Μπορείτε να επιλέξετε να «σαρωθεί» ολόκληρη η ιστοσελίδα σας ή συγκεκριμένες από τις σελίδες της για να «στοχοποιήσετε» τις διαφημίσεις σας.

Ο προεπιλεγμένος τρόπος για να δημιουργήσετε δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης χρησιμοποιεί κατηγοροποιημένους στόχους που παράγονται από την ιστοσελίδα σας.

Οι πιο προηγμένες επιλογές για στόχους δυναμικών αναζητήσεων περιλαμβάνουν:

•σελίδες με τους τίτλους που περιέχουν ορισμένες λέξεις

•σελίδες με τις διευθύνσεις URL που περιέχουν ορισμένες συμβολοσειρές κειμένου

•σελίδες που περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις.

Προβάλλουμε τη διαφήμισή σας για σχετικές αναζητήσεις με δυναμικά παραγόμενο κείμενο

Οταν η Google εντοπίζει αναζητήσεις που ταιριάζουν στους δυναμικούς διαφημιστικούς στόχους σας, δημιουργεί την επικεφαλίδα της διαφήμισής σας και το url της σελίδας προσγείωσης.

Αυτό το url συνδέεται με την πιο κατάλληλη σελίδα της ιστοσελίδα σας.

Δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης και κατάταξη διαφημίσεων

Παρά το γεγονός ότι οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης αλλάζουν τον τρόπο που οι διαφημίσεις στοχεύουν τις αναζητήσεις, δεν επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο κατατάσσονται οι διαφημίσεις, την απόδοση των διαφημίσεών σας βάσει λέξεων – κλειδιών ή τον βαθμό ελέγχου που ασκείτε στον λογαριασμό σας.