Leader Online Logo

4 tips που απογειώνουν την επένδυσή σας στο Google Ads

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Ποικίλες διαφημιστικές τεχνικές έχουν επινοηθεί και εφαρμοστεί από τις απαρχές του ηλεκτρονικού εμπορίου. 

Μία όμως, «καταφέρνει» να είναι θεαματικά αποτελεσματική ώστε να θεωρείται πλέον «σταθερή αξία»: η διαφημιση Google Ads.

Με τη διαφήμιση στη Google κάθε επιχείρηση από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη μπορεί να προβάλλει τα προϊόντα που εμπορεύεται ή τις υπηρεσίες που παρέχει στο παγκόσμιο κοινό του Διαδικτύου.

Πρόκειται για το πλέον αποδοτικό εργαλείο διαφημιστικής προβολής των ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς το κόστος είναι πλήρως ελεγχόμενο και το αποτέλεσμα απόλυτα μετρήσιμο.

Ωστόσο, μπορεί να γίνει εξαιρετικά δαπανηρό αν το άτομο που διαχειρίζεται τον διαφημιστικό λογαριασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν παρακολουθεί ενδελεχώς κάθε καμπάνια, πραγματοποιώντας διορθώσεις ή κάνοντας δοκιμές.

Διαβάστε παρακάτω 4 συμβουλές για το Google Ads που βελτιστοποιούν τις διαφημίσεις και αυξάνουν την απόδοση της επένδυσής σας, σημειώνοντας περισσότερες μετατροπές.

1. Δημιουργήστε μια επικεφαλίδα που να αναδεικνύει τα οφέλη

Ο τίτλος είναι το πιο σημαντικό μέρος της διαφήμισης που προβάλλεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Εκτιμάται ότι 5 φορές περισσότεροι χρήστες διαβάζουν τον τίτλο της διαφήμισης απ’ ότι το κείμενό της.

Αυτό σημαίνει ότι ο τίτλος μπορεί να κερδίσει τις εντυπώσεις και είναι πιο πιθανό να προσελκύσει τα «κλικ» των χρηστών που ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονική αγορά.

Προκειμένου να διασφαλίσετε ότι ο τίτλος θα προσελκύσει δυνητικούς πελάτες, χρειάζεται οι λέξεις που θα τον συνθέσουν να αναδεικνύουν τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διαφημίζεται.

2. Προσδώστε τοπικό χαρακτήρα στο περιεχόμενο της διαφήμισης

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσελκύσετε ενδιαφερόμενους είναι να προσθέσετε στη διαφήμιση ένα στοιχείο που να φανερώνει ότι βρίσκεστε κοντά στην περιοχή τους.

Σε διαφημίσεις που προβάλλονται σε γεωγραφικό σημείο κοντά στην έδρα της επιχείρησής σας μπορείτε να προσθέσετε τον τηλεφωνικό αριθμό ή τη διεύθυνση ώστε να ενισχυθεί η αίσθηση οικειότητας των χρηστών.

Η πρακτική αυτή αυξάνει κατακόρυφα τις μετατροπές και καθιστά εξαιρετικά αποδοτική την καμπάνια σας.

3. «Οδηγήστε» τους χρήστες στη σωστή σελίδα προορισμού

Το μήνυμα της διαφήμισης είναι απαραίτητο να ταιριάζει με τη σελίδα προορισμού όπου «οδηγείτε» τους χρήστες, οι οποίοι αναζητούν κάτι σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείτε έντονο συναίσθημα εμπιστοσύνης στους δυνητικούς πελάτες σας καθώς αυτό που «υπόσχεστε» μέσω της διαφήμισης, υπάρχει ή προσφέρεται στη σελίδα προσγείωσης.

Το σωστό «ταίριασμα» ανάμεσα στο μήνυμα της κάθε διαφήμισης με σελίδες της επαγγελματικής σας ιστοσελίδας αυξάνει τις μετατροπές των χρηστών σε πελάτες και βελτιώνει τον Δείκτη Ποιότητας των διαφημίσεών σας στη Google, βοηθώντας σας να προσεγγίσετε ακόμα μεγαλύτερο κοινό σε χαμηλότερο κόστος.

4. Αξιοποιήστε τη δύναμη της λέξης «εσείς»!

Ποια νομίζετε ότι είναι η πιο ισχυρή λέξη σε μία διαφήμιση;

Αν απαντήσατε το «δωρεάν», κάνετε λάθος.

Η λέξη που αυξάνει τις μετατροπές αναδεικνύεται το «εσείς» διότι κάνει τη διαφήμιση να μοιάζει πιο προσωπική στα μάτια του χρήστη.

Η ενσωμάτωση του «εσείς» στον τίτλο και το λεκτικό κομμάτι της διαφήμισης την καθιστά ιδιαίτερα ελκυστική και αυξάνει σημαντικά την ικανότητά σας να λαμβάνετε κλικ από νέους πελάτες.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.