Δημιουργούμε Αποτελεσματικές Ιστοσελίδες που Αποτελούν τη Βάση για την Ανάπτυξη της Εταιρείας σας

Για εμάς οι ιστοσελίδες δημιουργούνται για να γίνουν το Νο1 κανάλι πωλήσεων της επιχείρισης. Πρέπει να βρίσκονται ψηλά στη Google στις λέξεις στόχευσης και έχουν σχεδιαστεί για να ρευστοποιούν και να φέρνουν τριψήφια YoY ανάπτυξη. Η τεχνογνωσία και η εμπειρία για να στηρίξουμε αυτή τη φιλοσοφία είναι που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.
Σίμος Κοσμετάτος, LEADER ONLINE

Κατασκευή Ιστοσελίδων – 12 Παραδείγματα

12 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΟΠΟΥ ΦΕΡΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ ΥΨΗΛΟ ROI.

Δημιουργήσαμε τη νέα ιστοσελίδα για τα Vivify, τα κορυφαία κέντρα Iατρικής Aισθητικής και Aντιγήρανσης σε Σύνταγμα, Γλυφάδα, Κηφισιά και Θεσσαλονίκη. Αναλάβαμε επιπλέον τη βελτιστοποίηση του SEO, τις καμπάνιες Adwords και έχουμε συμβουλευτικό ρόλο σε κάθε digital ενέργεια, αλλάζοντας τις ισορροπίες στον κλάδο της αισθητικής ιατρικής.
Κατασκευάσαμε την ιστοσελίδα του Κωνσταντίνου Χατζή, του διάσημου Έλληνα κομμωτή έχοντας 2 στόχους: να αυξήσουμε την πελατειακή κίνηση στα 3 καταστήματα σε Γλυφάδα, Κηφισιά και Βουλιαγμένη και να φέρουμε την ιστοσελίδα στην 1η σελίδα της Google σε πάνω από 50 λέξεις – στόχους. 1 χρόνο μετά τα αποτελέσματα ξεπερνούν κάθε προσδοκία και έχουν επιτευχθεί και οι 2 στόχοι.
Κατασκευάσαμε την ιστοσελίδα της CrossBorderMedCare, Ελληνοσουηδικής εταιρείας, μέλους της Βιοκλινικής. Παράλληλα βελτιστοποιήσαμε τη διαφήμιση στο Adwords και μέσα σε 2 μόνο μήνες καταφέραμε να προσφέρουμε στον πελάτη μας ROI x40 σημειώνοντας ένα νέο ρεκόρ στον τομέα του ιατρικού marketing που παρέχουμε.
Η κορυφαία σχολή λογιστικής στην Ελλάδα ανέθεσε στη Leader Online την κατασκευή της νέας ιστοσελίδας της. Βελτιστοποιήσαμε ακόμη, τη διαφήμιση στο Adwords και την προώθηση μέσω Facebook. Ο στόχος μας ήταν να αναδείξουμε την ποικιλία & την μοναδικότητα των σεμιναρίων του πελάτη μας. Το πρώτο εξάμηνο μετά το τέλος των εργασιών μας ήταν με διαφορά «το καλύτερο όλων των εποχών».
Ο Δρ. Αναστάσιος Γ. Ξιάρχος μας εμπιστεύτηκε την ανακατασκευή της ιστοσελίδας του. Σχεδιάσαμε την ιστοσελίδα με στόχο να ενημερώνει αναλυτικά τους ασθενείς για τις παθήσεις και να είναι ορατή σε όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες μέσω της Google. Πρόκειται για μια από τις πιο επιτυχημένες συνεργασίες της Leader Online στο ιατρικό marketing.

Η σελίδα της Βιοκλινικής ήταν μια πρόκληση σχεδιαστική, αρχιτεκτονική και λειτουργική προκειμένου να συνδυάσουμε αρμονικά τα δεκάδες διακεκριμένα τμήματα του Ομίλου, να προβάλλουμε το πρωτοπόρο έργο τους και να προσφέρουμε παράλληλα στον επισκέπτη άμεσα και με ευκολία τις χρηστικές πληροφορίες που αναζητά σε οποιαδήποτε συσκευή.
Η κατασκευή ιστοσελίδας για το Genlab έπρεπε να ισορροπήσει δύο σημαντικούς κόσμους, την επιστημονική γνώση από το εξειδικευμένο προσωπικό και την αμεσότητα σε ένα κοινό που ανησυχεί και θέλει απλή εξατομικευμένη γνώση. Όλα αυτά σε ένα περιβάλλον startup που απαιτούσε άμεση ρευστοποίηση της ιστοσελίδας.
Η πρόκληση για την κατασκευή ιστοσελίδας του χειρουργού, εξειδικευμένου στις φλέβες, Μάριου Βαλσάμη, ήταν μεγάλη. Έπρεπε να αναδείξουμε στην ιστοσελίδα την εμπειρία και το κύρος ενός από τους μεγαλύτερους και διεθνώς αναγνωρισμένους γιατρούς στον τομέα των φλεβών δημιουργώντας παράλληλα ένα αποτέλεσμα προσιτό και άμεσο στους επισκέπτες.
Η ανάγκη για καλύτερη προβολή μέσω Google και παράλληλα για αύξηση της απόδοσης οδήγησε στη συνεργασία της περιοδοντολόγου Δρ. Ειρήνης Γεωργίου με τη Leader Online. Στόχος της ιστοσελίδας να ενημερώνει τους ασθενείς και να έχει όλο και μεγαλύτερη απήχηση στη μηχανή αναζήτησης απαντώντας σε δομικά ερωτήματα των ασθενών.
Σχεδιάσαμε το AndroidVipClub για να διακριθεί στο SEO στην αμερικάνικη αγορά για λογαριασμό μεγάλης εταιρείας τηλεπικοινωνιών. Αξιοποιώντας προηγμένες μεθόδους SEO και σε συνεργασία με εξειδικευμένους τεχνικούς κειμενογράφους καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα site σταθμό στην προώθηση του Google Android.
H single page για την PD Neurotechnology έπρεπε να αναδείξει μέσω μιας πολύ απλής μορφής τη σύνθετη και πολύχρονη έρευνα και τεχνογνωσία της εταιρείας στον τομέα της ιατρικής τεχνολογίας. Το αποτέλεσμα θα έπρεπε να είναι λιτό και να αναδεικνύει σε λίγα δευτερόλεπτα το πραγματικό μέγεθος της εταιρείας σε ερευνητές και δυνητικούς επενδυτές.
Σχεδιάσαμε μια single page σελίδα γνωριμίας για την Envitech, μια συμβουλευτική εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες υψηλής αξίας σε πολυεθνικές και μεγάλους πελάτες στην Ελλάδα και κυρίως το εξωτερικό. Στόχος της ιστοσελίδας ήταν η ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας και η σύντομη και περιεκτική προβολή των υπηρεσιών σε επενδυτές σε όλο τον κόσμο.

5 Τεχνικά Σημεία Υπεροχής στην Κατασκευή Ιστοσελίδων

5 ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.

Η κατασκευή ιστοσελίδων πραγματοποιείται σχεδιάζοντας εξαρχής τη SEO στρατηγική της επιχείρησής σας. Η εξειδίκευση στο SEO μας επιτρέπει να σχεδιάζεται από την αρχή ένα site που προορίζεται να τοποθετηθεί στις πρώτες θέσεις της μηχανής αναζήτησης. Η τεχνογνωσία, τα εργαλεία και η εμπειρία μας οδηγούν τις ιστοσελίδες που κατασκευάζουμε στην πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης, ακολουθώντας πάντα τις βέλτιστες πρακτικές με σεβασμό στους κανόνες των συνεργατών μας στη Google.

Οι ιστοσελίδες που κατασκευάζουμε είναι συμβατές με κάθε οθόνη και κάθε συσκευή. Αφήνοντας την mobile friendly εποχή, προσανατολιζόμαστε στην mobile only περίοδο ώστε κάθε site να προσφέρει πλήρη εμπειρία στους χρήστες από φορητές συσκευές. Με το 60% των χρηστών να επισκέπτεται τα site μας από το κινητό, δεν υπάρχουν περιθώρια για sites που δεν έχουν 99/100 από τη Google. Οι ιστοσελίδες μας αποφέρουν μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων από τα κινητά γιατί δοκιμάζουμε τη συμβατότητά τους σε περισσότερες από 650 αναλύσεις οθόνης, 20 browsers και 1250 συσκευές.

Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε ανά πάσα στιγμή οποιοδήποτε σημείο του site μόνοι σας ή σε συνεργασία με εμάς. Αυτό συντελείται σε πραγματικό χρόνο και χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Η ιστοσελίδα σας εξελίσσεται ταυτοχρόνως με την επιχείρησή σας. Κάθε μέρα. Η εποχή που οι ιστοσελίδες άλλαζαν μια φορά κάθε πέντε χρόνια έχει παρέλθει. Οι ιστοσελίδες σήμερα αλλάζουν τόσο συχνά όσο οι βιτρίνες των καταστημάτων. Κάθε εβδομάδα προσθέτουμε περιεχόμενο, βελτιώνουμε την απόδοση των σελίδων πυλώνων, μειώνουμε τους χρόνους απόκρισης, μελετάμε την αντίδραση των επισκεπτών, κάνουμε A/B split tests και διασφαλίζουμε ότι οι ιστοσελίδες σας ανήκουν ολοκληρωτικά.

Χτίζουμε την ιστοσελίδα σας έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πραγματικών πελατών σας. Τοποθετούμε το κάθε στοιχείο στο σωστό σημείο ώστε να δημιουργούμε μια πλήρη εμπειρία και να μετατρέπουμε τους επισκέπτες σε πελάτες. Σε αυτό βοηθούν 3 διαφορετικά πράγματα. Αρχικά η εμπειρία μας: γνωρίζουμε ακριβώς πως πρέπει να δημιουργήσουμε την ιστοσελίδα σας για να φτάσουμε στο ιδανικό αποτέλεσμα. Το έχουμε κάνει στις πιο απαιτητικές αγορές στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βρετανία και τις ΗΠΑ. Τα εργαλεία μας δίνουν τις κατάλληλες ενδείξεις. Όταν προτείνουμε μια αλλαγή είναι επειδή την έχουμε μελετήσει σε επίπεδο χρήστη. Γνωρίζουμε την πορεία των χρηστών στην ιστοσελίδα σας με λεπτομέρεια που θα σας εκπλήξει. Ξέρουμε τι ψάχνουν, πού κοιτάνε, τι κλικάρουν, γιατί μένουν, γιατί φεύγουν. Κι έτσι γνωρίζουμε να κάνουμε τις αλλαγές που πρέπει. Και τέλος δίνουμε τη βαρύτητα που απαιτείται στα κείμενά σας. Οι επαγγελματίες κειμενογράφοι μας έχουν πολυετή εμπειρία σε κάθε είδους κείμενα (περιγραφικά, ειδησεογραφικά, διαφήμισης, δελτία τύπου, social media κλπ) και θα παραμετροποιήσουν τα κείμενά σας για να αναδείξετε την επιχείριση και τα προϊόντα σας και να αποκτήσετε καλό ranking στη μηχανή αναζήτησης Google.

Στον πρωταθλητισμό κάθε λεπτομέρεια μετράει. Η ειδίκευσή μας στο SEO μας απαγορεύει να συμβιβαστούμε στο οτιδήποτε. Τα πάντα πρέπει να κυλούν ρολόι καθώς στον δικό μας κόσμο η οποιαδήποτε λεπτομέρεια μπορεί να κάνει τη διαφορά. Έτσι δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη. Φιλοξενούμε την ιστοσελίδα σας στην Ελλάδα, στους καλύτερους servers της αγοράς. Κάθε πακέτο κατασκευής ιστοσελίδας περιλαμβάνει hosting για 1 χρόνο, email με κατάληξη το domain σας, καθημερινό και μηνιαίο backup για να είστε ήσυχοι και συνεχή 24ωρη εξυπηρέτηση και τεχνική υποστήριξη με email, τηλέφωνο, chat ή SMS. Διασφαλίζουμε την άρτια λειτουργία του site σας και τη γρήγορη φόρτωση των σελίδων σας γιατί η ταχύτητα είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία. Κι όταν λέμε ταχύτητα, εμείς τη μετράμε σε δέκατα του δευτερολέπτου.

Τι κάνει μια ιστοσελίδα επιτυχημένη

7 ΤΑΣΕΙΣ ΤΟ 2017

Η κατασκευη ιστοσελιδων δεν είναι απλή υπόθεση. Μια ιστοσελίδα μπορεί να κάνει τη διαφορά σε μια επιχείρηση. Το λέμε γιατί το έχουμε δει. Έχουμε σε διάφορες αγορές, διάφορα παραδείγματα. Όμως για να κάνει τη διαφορά μια ιστοσελίδα, δεν πρέπει να είναι “άλλη μία ιστοσελίδα”. Το να φτιάξεις απλά μια ιστοσελίδα είναι εύκολη υπόθεση. Όμως το να την κάνεις να φτάσει στην κορυφή και να σου ανοίξει νέα κανάλια επικοινωνίας και πωλήσεων, είναι μια εντελώς διαφορετική υπόθεση.

Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει 7 τάσεις, 7 συμβουλές για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα το 2017. Τα παρακάτω σημεία δεν σχετίζονται με την προώθηση της ιστοσελίδας αλλά με την κατασκευή της. Οι 7 κατευθύνσεις θα σας βοηθήσουν στην αρχική κατασκευή ιστοσελίδας ή την αναβάθμιση και την ανακατασκευή της ιστοσελίδας που έχετε ήδη.

Responsive design είναι το design της ιστοσελίδας που προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε οθόνη, από κινητό μέχρι τηλεόραση. Έτσι είμαστε σίγουροι ότι η ιστοσελίδα μας εμφανίζεται σωστά σε όλες τις συσκευές.

Με τα κινητά και τα tablet να έχουν το 50%+ της κίνησης, σίγουρα δεν υπάρχουν περιθώρια για ιστοσελίδες που δεν είναι συμβατές σε φορητές συσκευές.

Προκειμένου να ακολουθήσουμε την τάση και να φτιάξουμε μια ιστοσελίδα που θα προσαρμόζεται τόσο στον desktop υπολογιστή όσο και στο iPad, το iPhone και τις δεκάδες Android συσκευές θα πρέπει να ακολουθήσουμε μια σειρά από κανόνες.

Σκεφτείτε ότι η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζεται σε πάνω από 33 browser που ο κάθε ένας έχει διαφορετικές εκδόσεις. Μόνο ο Chrome που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο σήμερα στην Ελλάδα, έχει πάνω από 220 ενεργές εκδόσεις. Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι ο Chrome αλλά οι παλαιότερες εκδόσεις του Internet Explorer (6, 7, 8) που είναι εγκατεστημένες σε παλαιότερες συσκευές, δεν αναβαθμίζονται και δημιουργούν πρόβλημα συμβατότητας σε πολλές νέες τεχνολογίες.

Την ίδια στιγμή η ιστοσελίδα πρέπει να είναι συμβατή σε πάνω από 1.500 συσκευές (εκατοντάδες μοντέλα κινητών και tablet με διαφορετικές τεχνικές δυνατότητες – επεξεργαστή, RAM) με διαφορετικές οθόνες (μέγεθος και ανάλυση). Οπότε εδώ δημιουργείται ένα πολύπλοκο σύστημα στο οποίο η ιστοσελίδα πρέπει να ανταποκρίνεται απόλυτα.

Η απόφαση για στρατηγική “responsive design” κρύβει μια σειρά από επιλογές, τόσο σε τεχνικό όσο και σε δημιουργικόαλλά και αρχιτεκτονικό επίπεδο, που πρέπει να σχεδιαστούν με ακρίβεια ώστε η ιστοσελίδα να ανταποκρίνεται στον ακριβή σκοπό της, όχι απλά να προσαρμόζεται σε όλες τις οθόνες και τις συσκευές αλλά να είναι πραγματικά συμβατή και λειτουργική σε όποια συσκευή κι αν κληθεί να εμφανιστεί.

Οι ιστοσελίδες γεννιούνται με την επιχείρησή μας και εξελίσσονται μαζί με αυτή. Τα κείμενά μας είναι ζωντανά και πρέπει να προσαρμοζόμαστε στις τάσεις της εποχής για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Μια δυναμική ιστοσελίδα αλλάζει εύκολα και μπορούμε κάθε στιγμή να αλλάξουμε τα κείμενα αλλά και το περιεχόμενο της αρχικής σελίδας, το μενού, τις φωτογραφίες και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο της ιστοσελίδας.

Πέρα από τη δυνατότητα που πρέπει να έχουμε, ανά πάσα στιγμή, να αλλάξουμε, προσαρμόσουμε ή σβήσουμε μια σελίδα, θα πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα, χωρίς εξάρτηση από τρίτους, να δημοσιεύσουμε νέες σελίδες.

Οι ιστοσελίδες αποτελούνται από δύο ειδών κείμενα, τα κείμενα των υπηρεσιών ή προϊόντων που περιγράφουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και τα υποστηρικτικά κείμενα που βοηθούν τόσο την ιστοσελίδα να προσεγγίσει νέους πελάτες όσο και να τους ωθήσει στην πώληση των υπηρεσιών ή των προϊόντων. Και τα δύο είδη κειμένων είναι “ζωντανά” και εξελίσσιμα και προσαρμόζονται στη στρατηγική της εταιρείας αλλά και στις τάσεις και την μόδα της εποχής.

Αν δεν έχουμε τη δυνατότητα να προσθέσουμε ή να αλλάξουμε τα κείμενά μας με απλό και κατανοητό τρόπο και έχουμε εξάρτηση από τρίτους, τότε κινδυνεύουμε να μην έχουμε τα κλειδιά από το ίδιο μας το ”μαγαζί”. Μια ιστοσελίδα ουσιαστικά είναι η προέκταση της εταιρικής μας παρουσίας, εξελίσσεται μαζί με εμάς και θέλουμε να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο.

Η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στην Ελλάδα. Αν η ιστοσελίδα μας δεν αρέσει στη Google (και στους μηχανισμούς που αναδεικνύουν μια ιστοσελίδα), τότε είμαστε καταδικασμένοι.

Οι ιστοσελίδες μπορούν να γίνουν φιλικές στη Google ακολουθώντας μια σειρά από κανόνες που ξεκινούν από την πρώτη στιγμή κατασκευής μιας ιστοσελίδας. Αυτό λέγεται SEO (Search Engine Optimization) και μπορεί να γίνει κι αφού ολοκληρωθεί η κατασκευή όμως είναι πιο σωστό και ολοκληρωμένο όταν γίνονται πριν κατασκευαστεί η ιστοσελίδα, δηλαδή κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού της σελίδας.

Το SEO διακρίνεται σε δύο κατηγορίες, το SEO που γίνεται πάνω στις σελίδα, δηλαδή ρυθμίσεις που κάνουμε πάνω στη σελίδα τόσο τεχνικά όσο και αρχιτεκτονικά αλλά και κειμενογραφικά και το SEO που κάνουμε εκτός της σελίδας. Τα τελευταία χρόνια η δεύτερη κατηγορία έχει μικρότερη βαρύτητα από την πρώτη.

Πρέπει να διασφαλίσουμε τόσο τους τεχνικούς παράγοντες της ιστοσελίδας (server, ταχύτητα φόρτωσης κλπ) όσο και είμαστε σίγουροι ότι δεν έχουμε κάνει ενέργειες που θεωρούνται παραβάσεις.

Αυτό που έχουμε στο μυαλό μας όταν κατασκευάζουμε μια ιστοσελίδα είναι ότι πρέπει αυτή να απευθύνεται στους χρήστες, να τους βοηθά να ανακαλύψουν αυτό που ψάχνουν και να τους δίνει γνήσιες και πολύτιμες πληροφορίες που δεν μπορούν να βρουν σε ιστοσελίδες τρίτων. Με αυτό τον τρόπο οι επισκέπτες μένουν ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους και η Google ανεβάζει την ιστοσελίδα στην κατάταξη καθώς θεωρεί ότι ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των χρηστών.

Ο καθορισμός των στοιχείων της ιστοσελίδας παίζει σημαντικό ρόλο σε πολλαπλά επίπεδα.

Ο σωστός σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας διευκολύνει τον αναγνώστη να βρει αυτό που ψάχνει. Κάθε πληροφορία τοποθετείται σε συγκεκριμένο σημείο του site που προκύπτει ύστερα από έρευνα για τον τρόπο που βλέπουν και αναζητούν τα site οι χρήστες.

Υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που ακολουθούμε στο διαδίκτυο που έχουν προκύψει ύστερα από έρευνες για την τοποθέτηση του σωστού στοιχείου στη σωστή θέση. Παράλληλα φροντίζουμε να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο στοιχεία όπως το μενού αλλά και το footer, δηλαδή το τελευταίο κομμάτι της σελίδα που συνήθως μένει ανεκμετάλλευτο αλλά αποτελεί ένα σημαντικό τμήμα της σελίδας μας καθώς εμφανίζεται σε όλες της σελίδες του site και παράλληλα αποτελεί την τελευταία ευκαιρία για επαναφορά στην ιστοσελίδα για έναν επισκέπτη που είναι έτοιμος να εγκαταλείψει τo site μας.

Η αρχιτεκτονική σχετίζεται τόσο με την αρχική σελίδα όσο και με τις επιμέρους σελίδες της ιστοσελίδας. Πριν γίνει η κατασκευή της ιστοσελίδας εντοπίζουμε τα στοιχεία που θέλουμε να επικεντρώσουμε το ενδιαφέρον του χρήστη και επιλέγουμε τις αντίστοιχες θέσεις για την τοποθέτησή τους. Ένα στοιχείο που θα μπει σε λάθος θέση θα έχει ως αποτέλεσμα να μην είναι ορατό από το σύνολο των αναγνωστών.

Κατά τη διάρκεια της αρχιτεκτονικής μελέτης της ιστοσελίδας μας φροντίζουμε η ιστοσελίδα να μην έχει τη λειτουργία που έχει σήμερα μια εφορία όταν για παράδειγμα πρέπει να αλλάξεις διεύθυνση στην επιχείρησή σου. Σήμερα για να αλλάξεις διεύθυνση στην επιχείρισή σου πρέπει να περάσεις από 7 διαφορετικά γκισέ και να λάβεις 7 διαφορετικές υπογραφές. Αυτό απαιτεί χρόνο, κόπο και γνώσεις για το ποιο γκισέ πρέπει να επισκεφτείς. Έτσι δεν πρέπει να είναι οι ιστοσελίδες μας που πρέπει να περιλαμβάνουν όλη την απαραίτητη πληροφόρηση σε ένα σημείο και να μην κάνουν τον επισκέπτη “μπαλάκι” από τη μία σελίδα στην άλλη προκειμένου να συγκεντρώσει τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται.

Στην αρχιτεκτονική σχεδιάζουμε και τη δομή των κειμένων ενώ πραγματοποιούμε μια σειρά από δοκιμές για να διασφαλίσουμε ότι ο στόχος επιτυγχάνεται.

Ανάμεσα στις δοκιμές που κάνουμε είναι και η ζωντανή δοκιμή της ιστοσελίδας σε πρόσωπα που δεν έχουν ανάμειξη με την κατασκευή της προκειμένου να δούμε ζωντανά την αντίδρασή τους αλλά και τον τρόπο πλοήγησης μέσα στην ιστοσελίδα.

Το μεγαλύτερο κομμάτι της παραμετροποίησης γίνεται ύστερα από μελέτη στα στατιστικά (Tracking) αλλά και ζωντανά κατά τη διάρκεια λειτουργίας της ιστοσελίδας όπου είμαστε σε θέση να μετρήσουμε τη συμπεριφορά του κάθε χρήστη ανεξάρτητα που μπήκε μέσα στην ιστοσελίδα.

Τα κείμενα είναι το 60% της ιστοσελίδας. Ένα σωστό κείμενο έχει συγκεκριμένη δομή, χρησιμοποιεί συγκεκριμένες λέξειςκαι οδηγεί τον αναγνώστη στο στόχο που έχουμε θέσει.

Τα κείμενα δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη και πρέπει να εξελίσσονται μαζί με την επιχείρηση. Η κειμενογραφία δεν είναι αυτοσκοπός, τα κείμενα αποτελούν ένα μοναδικό εργαλείο που θα οδηγήσει τον επισκέπτη στην υπηρεσία, το προϊόν ή το συμπέρασμα που έχουμε προσχεδιάσει.

Κάθε λέξη έχει τη δική της βαρύτητα και ειδικά οι λέξεις που μπαίνουν στον τίτλο, στους μεσότιτλους, τους υπέρτιτλους αλλά και οι αρχικές λέξεις της κάθε παραγράφου. Μια ιστοσελίδα χωρίς κείμενο δεν είναι ιστοσελίδα και μετά το 2011 τα κειμενογραφικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην όλη επιτυχία της ιστοσελίδας.

Σήμερα τα μεγάλα και αναλυτικά κείμενα κερδίζουν έναντι των μικρότερων όμως το κείμενο εξυπηρετεί το μέσο για το οποίο προορίζεται. Έτσι μπορεί η ιστοσελίδα μας να απαιτεί μεγαλύτερα κείμενα όμως σε άλλα εργαλεία όπως το Facebook θα πρέπει να είμαστε πιο μετρημένοι ενώ στο Twitter εξαιρετικά λακωνικοί.

Κείμενα διαθέτει κάθε σελίδα της ιστοσελίδας μας, από την αρχική, τις κατηγορίες, έως και τη σελίδα της επικοινωνίας που πρέπει να εμπλουτιστεί με πληροφορίες που θα διευκολύνουν τον επισκέπτη να επικοινωνήσει μαζί μας ή να έρθει στο φυσικό μας κατάστημα (ή ιατρείο ή υπηρεσία).

Τα κείμενα συντάσσονται κατά τη διάρκεια της κατασκευής της ιστοσελίδας και ανανεώνονται όποτε υπάρχουν νέα στοιχεία ή δεδομένα που πρέπει να συμπεριληφθούν. Τα κείμενα της ιστοσελίδας αντικατοπτρίζουν την ίδια την επιχείρηση και πολλές φορές οι επισκέπτες θα απορρίψουν μια εταιρεία και δεν θα της δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία (τηλέφωνο, email, επίσκεψη) αν τα κείμενα δεν ενημερώσουν ολοκληρωμένα και σωστά για τις υπηρεσίες ή το προϊόν της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι όσο σημασία έχει το προσωπικό υποδοχής για την εταιρεία μας στο φυσικό χώρο ή ο πωλητής απέναντι σε έναν πελάτη, τόση αντίστοιχη σημασία (ίσως και περισσότερη καθώς δεν υπάρχει φυσική επαφή) έχουν τα κείμενα για την ιστοσελίδα μας.

Αν η ιστοσελίδα μας φορτώνει γρήγορα, τότε κερδίζουμε και τον επισκέπτη και τη Google.

Οι τεχνικοί παράγοντες παίζουν ρόλο στη υγεία του site. Μια ιστοσελίδα φορτώνει γρήγορα, δεν αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα (ο server να μην αποκρίνεται) και δεν παρουσιάζει προβλήματα (πχ. να μην παίζει σε ορισμένους browser ή συσκευές) βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη και τη βαθμολογία μας στη Google.

Πολλές φορές θυσιάζουμε την ποιότητα για την τιμή και αυτό έχει καταστρεπτικές συνέπειες για τη συνολική υγεία της ιστοσελίδας μας. Σκεφτείτε ένα όμορφο φυσικό κατάστημα που ωστόσο δεν έχει άμεση πρόσβαση αλλά βρίσκεται πάνω σε ένα βουνό σε έναν χωματόδρομο που δεν είναι πάντα ανοιχτός. Οι επισκέπτες του θα αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα στην πρόσβαση στο κατάστημα.

Η ιστοσελίδα μας πρέπει να βρίσκεται σε server με σωστή τεχνική υποδομή και μηδαμινά downtimes (λεπτά που ο server δεν είναι διαθέσιμος) στη χώρα όπου στοχεύει η ιστοσελίδα προκειμένου να μειωθούν οι πιθανότητες καθυστέρησης και δυσλειτουργίας. Επιπλέον πρέπει να προσέξουμε να μην φιλοξενούνται κακόβουλα ή άλλα spam site στον ίδιο server που βρίσκεται και η δική μας ιστοσελίδα.

Στα δομικά στοιχεία της ιστοσελίδας πρέπει να προσέξουμε ώστε να μην χρησιμοποιούμε πληθώρα φωτογραφιών ή φωτογραφίες με μεγάλο μέγεθος που καθυστερούν ενώ είναι σημαντικό να μην ενσωματώνουμε στην ιστοσελίδα μας script που δεν κρίνονται απολύτως αναγκαία καθώς αυτό επιβαρύνει τη συνολική λειτουργία της ιστοσελίδας. Κάθε απολύτως αναγκαίο script καλό θα ήταν να τοποθετείται στο τέλος της σελίδας (footer) και να γίνουν οι κατάλληλες παραμετροποιήσεις για τη σειρά και το μέγεθος των αρχείων που “φορτώνουν” σε κάθε εμφάνιση της σελίδας.

Η ταχύτητα δεν είναι μόνο θέμα ευχρηστίας αλλά βασικός παράγοντας υγείας της ιστοσελίδας καθώς έρευνες έχουν δείξει ότι αν η ιστοσελίδα αργεί να εμφανιστεί οι χρήστες την εγκαταλείπουν χωρίς να δώσουν δεύτερη ευκαιρία. Ο παράγοντας ταχύτητα και τεχνική υγεία λαμβάνεται πολύ σοβαρά και από τη Google.

Στο ίντερνετ μπορούν όλα να μετρηθούν και οι αριθμοί λένε την αλήθεια αρκεί να γνωρίζουμε ποιους αριθμούς να διαβάσουμε.

Χρησιμοποιούμε διαφορετικά εργαλεία για να γνωρίζουμε τόσο σε ημερήσια βάση ποιοι μπήκαν στην ιστοσελίδα μας, τι είδαν, που στάθηκαν, που έφυγαν, γιατί έφυγαν, όσο και εβδομαδιαίες και μηνιαίες αναλύσεις που μας δίνουν καλύτερη εικόνα για πιο στρατηγικές αποφάσεις. Όλα αυτά φυσικά οδηγούν στην ανατροφοδότηση, τον ανασχεδιασμό και τη συνεχή βελτίωση της ιστοσελίδας.

Κατασκευάζοντας την ιστοσελίδα προσθέτουμε εργαλεία που μετρούν αναλυτικά κάθε κίνηση αλλά και κάθε προωθητική ενέργεια που κάνουμε.

Σε αντίθεση με άλλες εποχές που κάναμε προωθητικές ενέργειες “στα τυφλά”, με το διαδίκτυο μπορούμε να μετράμε κάθε ενέργεια και να γνωρίζουμε αν αξίζει να επενδύσουμε περαιτέρω, να κάνουμε αλλαγές και να ξαναδοκιμάσουμε ή να σταματήσουμε και να βρούμε εναλλακτική λύση. Η Ανάλυση, Βελτίωση και Ανατροφοδότηση της ιστοσελίδας ενδέχεται να είναι μια διαδικασία ακόμα πιο σημαντική κι από την ίδια την κατασκευή της ιστοσελίδας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων σε 5+1 βήματα

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

Στην κατασκευή ιστοσελίδων έχουμε αναπτύξει μια πολύ συγκεκριμένη μεθοδολογία που μας οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Στόχος μας είναι ο πρωταθλητισμός, δηλαδή οι 3 πρώτες θέσεις της μηχανής αναζήτησης στις λέξεις που μας ενδιαφέρουν αλλά και οι 3 πρώτες λέξεις στο Adwords.

Προκειμένου να φτάσουμε στο αποτέλεσμα ακολουθούμε πολύ συγκεκριμένα βήματα στην κατασκευή ιστοσελίδας.

Φάση 1

10%

Ανάλυση αναγκών

Αναλύουμε τις ανάγκες σας, συζητάμε προτάσεις, ακούμε τις επιθυμίες σας, λειτουργούμε ως σύμβουλοι, όχι απλά ως εκτελεστές στη δημιουργία ενός site. Με την ολοκλήρωση της μελέτης έχει ολοκληρωθεί το 10% του έργου.

Φάση 2

20%

Προτάσεις σχεδιασμού

Σας προτείνουμε σχεδιαστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας. Αναλύουμε τις δυνατότητες του νέου σας site, ταιριάζουμε τις επιθυμίες σας με το αποτέλεσμα, δημιουργούμε μια διαδικτυακή πρόταση που σας εκφράζει. Με το σχεδιασμό έχει ολοκληρωθεί το 20% του έργου.

Φάση 3

40%

Παραγωγή

Η ομάδα μας αναλαμβάνει την παραγωγή του site. Μόλις είναι έτοιμο, σας παρουσιάζουμε το site offline. Λαμβάνουμε εγκρίσεις σε κάθε στάδιο, στη δημιουργία του σκελετού, στη δημοσίευση κειμένων, στις λεπτομέρειες που θα κάνουν τη διαφορά. Σε κάθε στάδιο ζητάμε έγκριση και προχωράμε μέχρι την τελική έγκριση.

Φάση 4

65%

Online mode

Το site ανεβαίνει στο server, παραμετροποιείται, και είναι έτοιμο να το επισκεφτείτε. Κάνουμε τις τελευταίες αλλαγές και εργαζόμαστε πάνω στην προώθηση του site. Στη συνέχεια είμαστε μαζί σας για να κάνουμε αλλαγές και τροποποιήσεις για να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα. Όταν γίνει το λανσάρισμα του site έχουμε φτάσει στο 65% του έργου.

Φάση 5

70%

Εκπαίδευση

Σας μαθαίνουμε να χειρίζεστε κάθε λεπτομέρεια του site σας. Θα μπορείτε να κάνετε τα πάντα, να περνάτε κείμενα, να αλλάζετε τίτλους, να αλλάζετε χρώματα ή μπορείτε να μην κάνετε τίποτα και να το αφήσετε όλα πάνω μας. Με ένα email κάθε αλλαγή έχει περάσει στον αέρα. Τόσο απλά. Τόσο εύκολα.

Φάση 6

100%

Παραμετροποίηση & Προώθηση

Όταν το site σας είναι έτοιμο ξεκινάει το μεγάλο έργο της προώθησης του site στη μηχανή αναζήτησης Google και σε επιλεγμένα κανάλια που έχουν απόδοση. Η Leader Online συνεχίζει να προωθεί το site για διάστημα 1 έτους από την ημέρα ανάληψης του έργου έτσι ώστε να μην σας παραδώσει απλά ένα site αλλά μια αποτελεσματική πλατφόρμα προβολής και προσέλκυσης νέων πελατών.

Κατασκευή Ιστοσελίδων & Προώθηση

3 ΠΑΚΕΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

SINGLE PAGE

ΑΠΟ 850
  • 100% Δυναμικό Site
  • Προσαρμογή στην Εμφάνιση με Custom Design
  • Απλοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης
  • Φόρμα Ενδιαφέροντος / Φόρμα Επικοινωνίας
  • 3 εργαλεία μέτρησης του Site (Google Analytics)
  • Εκπαίδευση χρήσης
  • SEO Πακέτο On Site
  • Γρήγορος Server στην Ελλάδα
  • Server 12 μηνών με καθημερινό backup
  • Πλήρης Υποστήριξη 2 μηνών

Πακέτο LEADER

ΑΠΟ 2150
  • 100% Δυναμικό Site
  • Προσαρμογή στην Εμφάνιση με Custom Design
  • Βελτιστοποίηση Αρχιτεκτονικής
  • Απλοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης
  • Βελτιστοποίηση Περιεχομένου
  • Δυναμική Ενότητα Blog
  • Φόρμα Ενδιαφέροντος / Φόρμα Επικοινωνίας
  • 3 εργαλεία μέτρησης του Site (Google Analytics+) Εκπαίδευση χρήσης
  • SEO Πακέτο On Site
  • Σύνδεση του Site με Social Media (Facebook, Twitter, Google Plus, YouTube κλπ)
  • Γρήγορος Server στην Ελλάδα
  • Server 12 μηνών με καθημερινό backup
  • Πλήρης Υποστήριξη 12 μηνών

Πακέτο eSHOP

ΑΠΟ 5270
  • 100% Δυναμικό Site
  • Προσαρμογή στην Εμφάνιση με Custom Design
  • Βελτιστοποίηση Αρχιτεκτονικής
  • Απλοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης
  • Βελτιστοποίηση Περιεχομένου
  • Δυναμική Ενότητα Blog
  • Φόρμα Ενδιαφέροντος / Φόρμα Επικοινωνίας
  • 3 εργαλεία μέτρησης του Site (Google Analytics) Εκπαίδευση χρήσης
  • SEO Πακέτο On Site
  • Σύνδεση του Site με Social Media (Facebook, Twitter, Google Plus, YouTube κλπ)
  • Γρήγορος Server στην Ελλάδα
  • Server 12 μηνών με καθημερινό backup
  • e-shop Optimization

Καλέστε μας να σχεδιάσουμε μαζί τη δική σας στρατηγική ανάπτυξης.

LET’S TALK BUSINESS