Leader Online Logo

5 χρήσιμες συμβουλές για τις πρώτες σας διαφημίσεις στο Google Ads

Αυξημένη αποδοτικότητα στην αναλογία αξίας/κόστους παρουσιάζει η διαφήμιση στο Διαδίκτυο σε σύγκριση με την προβολή στα παραδοσιακά μέσα.

Αυτός είναι ο λόγος που ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται προς τη διαφημιση Google Ads για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Αν επιθυμείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης Google Ads, διαβάστε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.

1. Συνυπολογίστε όλες τις μετρήσεις

Λάβετε υπόψη σας όλες τις βασικές μετρήσεις προκειμένου να εξετάσετε ποιες από τις διαφημίσεις που δημιουργείτε ανταποκρίνονται στους στόχους σας.

Προκειμένου να οδηγηθείτε σε ασφαλή συμπεράσματα χρειάζεται να εξετάσετε τα εξής στοιχεία:

○ CTR
○ Clicks
○ Conversions
○ Conversion Rate
○ Cost Per Conversion
○ Avg. Conversion Value

Αν, για παράδειγμα, κοιτάξετε μόνο το CTR, τότε θα εστιάσετε στις διαφημίσεις που δέχονται πολλά κλικ.

Οι διαφημίσεις όμως που συγκεντρώνουν το υψηλότερο CTR δεν προσφέρουν απαραίτητα και τα καλύτερα ποσοστά μετατροπής.

Για να βεβαιωθείτε ότι έχετε πραγματοποιήσει μετατροπές, θα πρέπει να αναλύσετε τις κύριες μετρήσεις.

Προσπαθήστε να εξασφαλίσετε ισορροπία μεταξύ του υψηλού όγκου κλικ, του υψηλού CTR και των μετατροπών με ένα κερδοφόρο cost per conversion.

2. Η συνάφεια είναι το μυστικό

Το συστατικό της επιτυχίας στη διαφήμιση Google Ads είναι η συνάφεια.

Το CTR (το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει μια διαφήμιση επί των εμφανίσεων) συνιστά τη μέτρηση «κλειδί» για να δείτε αν οι διαφημίσεις σας στο Google Ads είναι σχετικές ή όχι.

Η μεγιστοποίηση της συνάφειας αποφέρει αρκετά πλεονεκτήματα:

○ Χαμηλότερο CPC (κόστος ανά κλικ)
○ Υψηλότερη CTR
○ Υψηλότερη θέση με χαμηλότερη τιμή

3. Θυμηθείτε το Call-To-Action

Το Call-To-Action συνιστά μια πρόσκληση για δράση που ζητάτε από τον χρήστη να κάνει.

Μερικές από τις δημοφιλείς φράσεις Call-To-Action στις διαφημίσεις του Google Ads είναι:

○ Καλέστε σήμερα!
○ Παραγγείλετε τώρα!
○ Κάντε κράτηση για το ταξίδι σας
○ Μάθετε γιατί είμαστε καλύτεροι
○ Αγοράστε Online για μόνο…
○ Επικοινωνήστε μαζί μας

Με τη χρήση ενός εύστοχου Call-To-Action θα καταφέρετε:

○ να ενθαρρύνετε τους χρήστες να πραγματοποιήσουν μια συγκεκριμένη ενέργεια στον ιστότοπο
○ να γνωρίζει ο χρήστης ακριβώς τι θα κάνει στο site σας. Αν αναζητεί πληροφορίες, πιθανότατα να μην κλικάρει μια διαφήμιση που προτρέπει με το «Αγόρασε τώρα».

4. Χρησιμοποιήστε την πιο κατάλληλη σελίδα προορισμού

Η διασφάλιση της υψηλής συνάφειας μεταξύ του όρου αναζήτησης του χρήστη και της διαφήμισης του Google Ads αποτελεί μόνο το ένα μέρος του «παιχνιδιού» της συνάφειας.

Αφού ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, πρέπει να ελέγξετε και να βεβαιωθείτε ότι μεταφέρεται σε μια σελίδα προορισμού που ταιριάζει με το ερώτημά του.

Αν δεν μπορέσει να εντοπίσει γρήγορα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται στο landing page, συνήθως εγκαταλείπει την ιστοσελίδα.

5. Οι επεκτάσεις διαφημίσεων είναι επιτακτικά απαραίτητες

Παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στα τέλη του 2009 και από τότε έχουν καταστεί ζωτικής σημασίας για την αύξηση του χώρου των διαφημίσεων στα αποτελέσματα του SERP (search engine result pages) και την αύξηση της συνάφειας.

Οι επεκτάσεις διαφημίσεων μπορούν να δημιουργηθούν με χειροκίνητο τρόπο ή να προστεθούν αυτόματα αν οι διαφημίσεις σας πληρούν ορισμένα κριτήρια.

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων θα ωφεληθούν αν εισάγουν επεκτάσεις:

○ sitelinks (μεταφέρουν τους χρήστες σε συγκεκριμένες σελίδες στον ιστότοπό σας)
○ callout (επιτρέπουν να συμπεριλάβετε επιπλέον διαφημιστικό κείμενο).

Η προσθήκη επεκτάσεων στην καμπάνια σας δεν κοστίζει επιπλέον και χρεώνεστε ως συνήθως για τα κλικ στη διαφήμισή σας καθώς και για συγκεκριμένες αλληλεπιδράσεις που παρέχουν οι επεκτάσεις.