Leader Online Logo

SEO: Πως ένα οικογενειακό μαγαζί κερδίζει Lynne, Bershka, Toi&Moi, Vardas, Zara, BSB, Benetton, Laredoute, Pull&Bear κλπ

Τον περασμένο Σεπτέμβρη, ένα μικρό οικογενειακό brand μας ζήτησε να βελτιώσουμε την κατάταξη στη μηχανή αναζήτησης.

Το site δεν βρισκόταν σε καμία ισχυρή λέξη, ούτε καν στη 3η σελίδα, παρά το γεγονός ότι το είχαν αναλάβει άλλες 2 εταιρείες SEO.

Η ιστοσελίδα είχε πολλά τεχνικά προβλήματα ως προς το SEO, “βαρίδια” που εμπόδιζαν την όποια άνοδο. 

Αναλύσαμε τις ισχυρές λέξεις του κλάδου και επικεντρωθήκαμε σε αυτή που θα έφερνε το καλύτερο αποτέλεσμα.

Το SEO στοχεύει μακροπρόθεσμα και θέλει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για να αποδώσει οπότε τέλη Σεπτέμβρη στοχεύσαμε τα Χριστούγεννα αλλά και την κολεξιόν Άνοιξη – Καλοκαίρι. Έτσι επικεντρωθήκαμε στα “φορέματα”.

Πρόκειται για μια λέξη εξαιρετικά ισχυρή με μεγάλο ανταγωνισμό σε έναν κλάδο όπου υπάρχουν πολλά μεγάλα καταστήματα.

Ο πελάτης προχώρησε με τις υπηρεσίες SEO της Leader Online. Εργαστήκαμε εντατικά, αρχικά στις τεχνικές λεπτομέρειες αλλά και το περιεχόμενο και τη σωστή δικτύωση της ιστοσελίδας.

Εκτός από τα μεγάλα brands στο χώρο που είχαν ουσιαστικά περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερα προϊόντα, καλύτερες τιμές και καλύτερο service, είχαμε άλλο ένα εμπόδιο.

Το οικογενειακό κατάστημα, για 2 χρόνια “έμπαινε μέσα” με αποτέλεσμα να μην υπάρχει το αντίστοιχο budget για να κάνουμε τις ενέργειες που έπρεπε στο SEO σε περισσότερες λέξεις.

Μετά από 3 μήνες, η ιστοσελίδα τοποθετήθηκε στην 1η σελίδα της Google στη θέση 3-4 με αποτέλεσμα τις Χριστουγεννιάτικες εορτές (που τα φορέματα έχουν ζήτηση) η ιστοσελίδα να είναι σε μια ορατή θέση.

Μετά από 2 μήνες η ιστοσελίδα βελτίωση ακόμα περισσότερο τη θέση της αγγίζοντας με σταθερότητα την 1η θέση στη Google.

Πέρα από τη συγκεκριμένη ισχυρή λέξη, στην 1η σελίδα τοποθετήθηκε και για δεκάδες άλλες σχετικές λέξεις καλύπτοντας όλη την αγορά.

Πίσω από τη μικρή οικογενειακή επιχείριση, στο SEO βρίσκονται τεράστια brands όπως lynneshop (που κατείχε την 1η θέση πριν από εμάς), toi-moi.com, bershka.com, attrattivo.gr – 2η σελίδα, bsbfashion.com – 2η σελίδα, vardas.gr – 2η σελίδα, raxevsky.com – 2η σελίδα, laredoute.gr – 2η σελίδα, benetton.com, pullandbear.com, pinkwoman-fashion.com, bsb και πολλά άλλα.

Το συμπέρασμα είναι ότι η αξιολόγηση μιας ιστοσελίδας από τη Google δεν συμβαδίζει με την εμπορική δύναμη. Aν μια ιστοσελίδα έχει όλες τις σωστές προδιαγραφές, τότε η Google την επιβραβεύει και την τοποθετεί στην κορυφαία θέση. Αυτό όμως απαιτεί χρόνο, επιμονή, τεχνικές γνώσεις και έντονο marketing perception.

Το case study αυτό είναι το πρώτο μέσα από μια σειρά από case studies σε ισχυρές λέξεις της Ελληνικής αγοράς που έχουμε τοποθετήσει ιστοσελίδες πελατών μας.