Leader Online Logo

Περιγραφές Προϊόντων: γιατί θεωρούνται τόσο σημαντικές

Tου Σίμου Κοσμετάτου

Οι περιγραφές προϊόντων θεωρούνται εξαιρετικά σημαντικές για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που εμπορεύονται ποικίλα είδη προϊόντων σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο. 

Ακόμα και αν η Διαφήμιση Google Ads ή και οι διαφημίσεις στα social media αποδίδουν, φέρνοντας πολλούς ενδιαφερόμενους χρήστες στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας, αν οι περιγραφές που συνοδεύουν τα προϊόντα δεν παρέχουν επαρκείς πληροφορίες, μειώνονται οι πιθανότητες να μετατραπούν σε πελάτες σας.

Δείτε παρακάτω γιατί είναι σημαντικό να μεριμνήσετε για τις περιγραφές προϊόντων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και τι μπορείτε να κάνετε προκειμένου να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών που επισκέπτονται το e-shop σας, ώστε να αγοράζουν περισσότεροι τα προϊόντα σας.

Γιατί οι περιγραφές προϊόντων θεωρούνται τόσο σημαντικές

Το ηλεκτρονικό εμπόριο διανύει περίοδο άνθισης στη χώρα μας καθώς οι διαδικτυακές αγορές σημειώνουν σημαντική αύξηση κάθε χρόνο!

Την ίδια στιγμή, 9 στους 10 χρήστες του Διαδικτύου δηλώνουν πως πραγματοποιούν το 80% των online αγορών τους από ελληνικά e-shops, σύμφωνα με στοιχεία από την πιο πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε ο ΣΕΛΠΕ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τα στοιχεία αυτά αναδεικνύουν μεταξύ άλλων τον μεγάλο ανταγωνισμό που επικρατεί ανάμεσα στα εγχώρια e-shops αλλά και τη σημαντικότητα των περιγραφών των προϊόντων καθώς οι καταναλωτές που πραγματοποιούν αγορές μέσω Ίντερνετ έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν σε αυτές τις πληροφορίες που χρειάζονται προτού προβούν σε αγορά.

Επιπλέον, η συνολική εμπειρία των χρηστών που επισκέπτονται το διαδικτυακό σας κατάστημα βελτιώνεται θεαματικά με τις περιγραφές να συνοδεύονται από εικόνες των προϊόντων ή και βίντεο, διότι παρουσιάζουν στους δυνητικούς πελάτες τα προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν πολύ παραστατικά, αναδεικνύοντας τη χρησιμότητά τους.

Επομένως, οι περιγραφές προϊόντων και δη, το οπτικοακουστικό υλικό που τις συνοδεύει, μπορούν να λειτουργήσουν ευεργετικά στην κρίση των καταναλωτών και να τους πείσουν ότι χρειάζονται να αγοράσουν τα προϊόντα που αναζητούν από το δικό σας e-shop.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις περιγραφές προϊόντων του e-shop

Δημιουργήστε πρωτότυπες περιγραφές προϊόντων. Εκτός του ότι παρέχουν ποικιλία πληροφοριών για τα προϊόντα που εμπορεύεστε, η μοναδικότητα των περιγραφών συνδράμει στη βελτίωση της κατάταξης του e-shop σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Αν θεωρείτε ότι δεν είστε σε θέση να συντάξετε μοναδικό λεκτικό για κάθε προϊόν του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, μπορείτε να προσλάβετε έναν επαγγελματία για να φέρει εις πέρας αυτή την απαιτητική εργασία. Ο επαγγελματίας κειμενογράφος είναι σε θέση να παρουσιάσει κάθε προϊόν του e-shop σας με πρωτότυπο τρόπο, εντάσσοντας μέσα στις λίγες σειρές της περιγραφής τις πιο σημαντικές πληροφορίες του, παροτρύνοντας ταυτοχρόνως και διευκολύνοντας τους χρήστες να πραγματοποιήσουν άμεσα αγορά.

Προβάλετε τα προϊόντα με φωτογραφίες και βίντεο. Το ευανάγνωστο και πρωτότυπο κείμενο στις περιγραφές των προϊόντων κρίνεται ως εξυπηρετικό και κατατοπιστικό από τους διαδικτυακούς καταναλωτές. Ωστόσο, οι φωτογραφίες και το βίντεο που συνοδεύουν τα προϊόντα παρουσιάζουν ακριβώς τις ιδιότητές τους, το μέγεθος, την απόχρωση, τη χρησιμότητά τους. Το οπτικοακουστικό υλικό ακόμη, είναι πολύ ελκυστικό για τους χρήστες καθώς ο συνδυασμός εικόνας, μουσικής και κίνησης αγγίζει το συναισθηματικό πεδίο των δυνητικών πελατών, ωθώντας τους να προβούν πιο εύκολα σε αγορά.

Προτείνετε στους καταναλωτές σχετικά προϊόντα. Το κείμενο και το οπτικοακουστικό υλικό που δημιουργείτε για να συνοδεύει τα προϊόντα μπορεί να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να προάγει το cross – selling. Πρόκειται για μια επιτυχημένη στρατηγική πώλησης κατά την οποία οι χρήστες προτρέπονται να αγοράσουν επιπλέον προϊόντα που σχετίζονται με το αρχικό προϊόν που αναζητούσαν για αγορά. Αν για παράδειγμα εμπορεύεστε κινητά τηλέφωνα, καλό είναι στο πλαίσιο της περιγραφής του κάθε προϊόντος, να προτείνετε στους χρήστες άλλα προϊόντα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν, όπως ακουστικά, power banks, θήκες.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.