Οδηγός Επιτυχίας των Επιχειρήσεων

Κατασκευή Ιστοσελίδων: 7 τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδας [Οδηγός 2017]
Κατασκευή Ιστοσελίδων: 7 τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδας [Οδηγός 2017]

Η κατασκευη ιστοσελιδων δεν είναι απλή υπόθεση. Μια ιστοσελίδα μπορεί να κάνει τη διαφορά σε μια επιχείρηση. Το λέμε γιατί το έχουμε δει. Έχουμε σε διάφορες αγορές, διάφορα παραδείγματα. Όμως για να κάνει τη διαφορά μια ιστοσελίδα, δεν πρέπει να είναι “άλλη μία ιστοσελίδα”.

Περισσοτερα
Προώθηση SEO ή Adwords: Τι να επιλέξω;
Προώθηση SEO ή Adwords: Τι να επιλέξω;

Η προώθηση SEO και η διαφήμιση Adwords είναι 2 διαφορετικές πλευρές του ίδιου νομίσματος. Και τα δύο αποτελούν το SEM, Search Engine Marketing, τις ενέργειες δηλαδή που κάνουμε για να βρεθούμε σε καλή θέση στη μηχανή αναζήτησης.

Περισσοτερα
Domain Name: Οι 6 καλύτερες συμβουλές για να επιλέξετε Domain Name
Domain Name: Οι 6 καλύτερες συμβουλές για να επιλέξετε Domain Name

Το domain name μιας εταιρείας στο διαδίκτυο είναι η πιο βασική επένδυση σε μια επιχείρηση. Και αυτό γιατί μπορεί να μείνει αναλλοίωτη στον χρόνο, σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλη επιχειρηματική κίνηση.

Περισσοτερα
SEO: Top 10 Συμβουλές Επιτυχίας που ισχύουν το 2017
SEO: Top 10 Συμβουλές Επιτυχίας που ισχύουν το 2017

Μάθετε τις 10 πιο βασικές αρχές του SEO που θα οδηγήσουν σίγουρα στην αύξηση της οργανικής κυκλοφορίας του site σας, βελτιώνοντας την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης, χωρίς να διακινδυνεύσετε να υποστείτε «ποινή» από την Google.

Περισσοτερα
Facebook trends στη Διαφήμιση: όσα πρέπει να γνωρίζετε για το 2017
Facebook trends στη Διαφήμιση: όσα πρέπει να γνωρίζετε για το 2017

Σίγουρα έχετε παρατηρήσει να αυξάνεται ολοένα και περισσότερο η «παρουσία» εταιριών στο Facebook και η διαφημιση Facebook, καθώς πλέον αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κανάλια για διαφήμιση και επικοινωνία.

Περισσοτερα
Αύξηση επισκεψιμότητας & προτάσεις [Google Adwords, Facebook, Διαφήμιση]
Αύξηση επισκεψιμότητας & προτάσεις [Google Adwords, Facebook, Διαφήμιση]

Η κατασκευη ιστοσελιδας, μόνο από μόνη της, δεν μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Υπάρχει ανάγκη για στοχευμένη ή λιγότερο στοχευμένη διαφήμιση προκειμένου να γίνει γνωστή η ιστοσελίδα και οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα που περιέχει.

Περισσοτερα
Διαφήμιση στο Facebook: Όσα πρέπει να ξέρεις
Διαφήμιση στο Facebook: Όσα πρέπει να ξέρεις

Το Facebook διαθέτει έναν ειδικό αλγόριθμό που ονομάζεται Edgerank και εμποδίζει ένα post που έχουμε δημοσιεύσει στο Facebook Page να φτάσει σε όλους τους fan μας (συνήθως ένα Facebook post το βλέπει το 7-9% των fan μας).

Περισσοτερα
Facebook Marketing: 4 tips για καλύτερο αποτέλεσμα
Facebook Marketing: 4 tips για καλύτερο αποτέλεσμα

Σήμερα πάνω από 40 εκατομμύρια επιχειρήσεις χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση το Facebook για να διαφημιστούν και να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο που ίσως ενδιαφέρετε για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους μέσα από τη διαφημιση στο Facebook.

Περισσοτερα
Google Adwords & Capital Controls [λύση]
Google Adwords & Capital Controls [λύση]

Τα Capital Controls που εφαρμόστηκαν στην Ελλάδα δημιουργούν προβλήματα στις Ελληνικές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να τροφοδοτήσουν το λογαριασμό τους στη διαφημιση Adwords.

Περισσοτερα
Το Google AdWords αλλάζει τη φορολογική ρύθμιση σε “Επιχείρηση” - τι πρέπει να κάνετε
Το Google AdWords αλλάζει τη φορολογική ρύθμιση σε “Επιχείρηση” - τι πρέπει να κάνετε

Σε μια σημαντική αλλαγή προχώρησε η Google στη διαφημιση Adwords. Η εταιρεία μέχρι σήμερα προσέφερε δύο είδη λογαριασμών, το λογαριασμό “Επιχείρηση” και το λογαριασμό “Ιδιώτης”.

Περισσοτερα