Ο πελάτης διέθετε ένα παλιό site (4 ετών) που δεν τηρούσε τους κανόνες του SEO που ισχύουν το 2015. Επίσης δεν ήταν συμβατό με τις φορητές συσκευές (iPad & κινητά τηλέφωνα) με αποτέλεσμα ασυμβατότητες που οδηγούν σε απώλειες κίνησης. Το site διέθετε μεγάλα άναρχα κείμενα που είχαν λάθη τόσο αρχιτεκτονικά όσο και σε περιεχόμενο. Το αποτέλεσμα ήταν να μην βγαίνει καθόλου στη Google για την αναζήτηση που στόχευε. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης ήταν υποχρεωμένος να επενδύει τεράστια ποσά στη μηχανή αναζήτησης με διαφήμιση Adwords.

Η Leader Online ανέλαβε το σχεδιασμό της ιστοσελίδας του πελάτη. Εφαρμόζοντας τις πιο πρόσφατες τεχνικές για την αρχιτεκτονική αλλά και την τεχνολογική υποδομή του site δημιουργήσαμε μια νέα ιστοσελίδα που βασίζεται στους πυλώνες δραστηριότητας του πελάτη.

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Οι λέξεις κλειδιά που φέρνουν νέα πελατεία και έσοδα στον πελάτη μας βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας και το site δημιουργήθηκε με σκοπό να εστιάσει στις συγκεκριμένες λέξεις.

Τα κείμενα βελτιστοποιήθηκαν και δημιουργήθηκαν νέες σελίδες. Με αυτό τον τρόπο ένα site μόλις 11 σελίδων μετατράπηκε σε ένα site 128 σελίδων. Οι σελίδες οργανώθηκαν και συντάχθηκαν σωστοί τίτλοι που κατατοπίζουν τον επισκέπτη ώστε να βρει εύκολα αυτό που αναζητά και διευκολύνουν τη Google να αρχειοθετήσει το περιεχόμενο στη μηχανή αναζήτησης.

Το μενού αναδιοργανώθηκε ώστε να εξυπηρετεί τους στόχους που είχε θέσει ο πελάτης. Δημιουργήθηκε ένα δεύτερο βοηθητικό μενού για επιπλέον πληροφορίες που ο πελάτης ήθελε να βρίσκονται σε πρώτη προβολή.

Η αρχική σελίδα δημιουργήθηκε από την αρχή προκειμένου να εστιάσει στα στοιχεία εκείνα που πρέπει να είναι ορατά τα πρώτα δευτερόλεπτα της επίσκεψης ενός χρήστη στην ιστοσελίδα.

Στην αρχική σελίδα προστέθηκαν πλούσια κείμενα που αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματα του πελάτη καθώς και βίντεο, φωτογραφίες και ενημερώσεις για τα τελευταία νέα του πελάτη που απεικονίζουν την πραγματική υπερδραστήρια φύση του πελάτη μας.

Οι σελίδες υπηρεσιών επανασχεδιάστηκαν τόσο αρχιτεκτονικά όσο και ως προς το περιεχόμενο. Σε συνεργασία με τον πελάτη, ύστερα από εξαντλητικές συναντήσεις, όλα τα κείμενα ανασυντάχθηκαν προκειμένου να προσφέρουν όλη την απαραίτητη πληροφόρηση. Στα κείμενα εντάχθηκε πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βίντεο που δίνουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για την υπηρεσία και τον τρόπο εκτέλεσής της.

Στη νέα ιστοσελίδα του πελάτη δημιουργήθηκε μια δυναμική ενότητα όπου ο πελάτης δημοσιεύει τις τελευταίες δραστηριότητές του αλλά και άρθρα που στοχεύουν στην αναλυτική ενημέρωση των εν δυνάμει πελατών. Η ενότητα εντάχθηκε σε όλες τις σελίδες αυξάνοντας κατακόρυφα την κυκλοφορία των χρηστών μέσα στην ιστοσελίδα και επιτυγχάνοντας την ολοκληρωμένη ενημέρωσή τους για το θέμα που τους ενδιαφέρουν.

Στα πλαίσια της κατασκευής ιστοσελίδας επανασχεδιάστηκε και η σελίδα επικοινωνίας ενώ τα στοιχεία επικοινωνίας τοποθετήθηκαν σε ορατά σημεία μέσα στο site ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξει απώλεια επικοινωνίας από εν δυνάμει πελάτες.

Μετά το τέλος της κατασκευής της ιστοσελίδας έγινε βελτιστοποίηση ως προς το SEO ώστε να διασφαλιστεί ότι η ιστοσελίδα είναι συμβατή με τη μηχανή αναζήτησης Google.

Παράλληλα έγιναν ενέργειες προβολής και βελτιστοποίησης σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας. Χρησιμοποιήθηκαν επίσης εργαλεία προώθησης και παρουσία στα Social Media στα πλαίσια του Social Media Marketing.

Παράλληλα με το λανσάρισμα της ιστοσελίδας έγινε παραμετροποίηση ώστε να μην υπάρξει διαρροή χρηστών από το παλιό site στο καινούργιο. Επειδή όλες οι σελίδες που δημιουργήθηκαν ήταν καινούργιες και οι παλιές σταμάτησαν να ισχύουν, έγιναν όλες οι τεχνικές παραμετροποιήσεις ώστε να ενημερωθεί η μηχανή αναζήτησης και φυσικά να μην βρεθούν σε αδιέξοδο επισκέπτες που είχαν πατήσει κάποιο παλιό link της σελίδας.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μέσα στον πρώτο μήνα από το λανσάρισμα της ιστοσελίδας οι αλλαγές έδειξαν τα πρώτα θετικά σημάδια.

Η θέση της ιστοσελίδας στη λέξη που μας ενδιέφερε ανέβηκε 170 θέσεις και βρέθηκε στη δεύτερη σελίδα με άνοδο άνω του 1500%. 3 εβδομάδες αργότερα το site βρέθηκε στην πρώτη σελίδα στη θέση 9.6. Όταν ολοκληρώθηκαν 2 μήνες από το λανσάρισμα της ιστοσελίδας, το site βρέθηκε στη θέση 3.9 κερδίζοντας άλλες 6 θέσεις.

Τα κλικ σε μηνιαία βάση από τα οργανικά αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης αυξήθηκαν κατά 1.454% ενώ σημειώθηκε αύξηση στο μέσο χρόνο παραμονής στο site και φυσικά στο ROI καθώς αυξήθηκε κατακόρυφα η ζήτηση για τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Με την ανακατασκευή του site βελτιώθηκε παράλληλα η κατάταξη για όλες τις λέξεις κλειδιά στη μηχανή αναζήτησης και ο πελάτης κέρδισε καλύτερες οργανικές θέσεις στα αντίστοιχα ερωτήματα που είχαν ως αποτέλεσμα υψηλότερο ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες του.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Καταφέραμε να βελτιώσουμε την εικόνα ενός site, τόσο στους επισκέπτες του όσο και στη μηχανή αναζήτησης ανασχεδιάζοντας αρχιτεκτονικά, τεχνικά και κειμενογραφικά την ιστοσελίδα. Με σωστή μελέτη στην αρχική επιλογή των λέξεων, στρατηγική ανάπτυξη του site, στοχευμένη κειμενογραφία και αρχιτεκτονική και με σεβασμό στους τεχνικούς και άλλους κανόνες που αναζητά η Google, καταφέραμε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δηλαδή πιο ευχαριστημένους επισκέπτες που οδηγούν σε βελτίωση της κατάταξης του site και φυσικά άμεσα αποτελέσματα (ROI) για τον πελάτη μας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: τηλ. 211 216 8409 / contact@leaderonline.gr