Leader Online Logo

5 Συμβουλές για να Αυξήσετε Πωλήσεις & Κέρδη στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Το ηλεκτρονικο εμποριο κατά τα πρώτα του βήματα απέδιδε καρπούς μόνο με την εφαρμογή πρακτικών του offline εμπορίου. 

Με την εισαγωγή νέων πρακτικών ωστόσο, όπως τη διαφημιση Google Ads, ο ανταγωνισμός, τόσο ο εγχώριος όσο και ο διεθνής, εντατικοποιήθηκε.

Δείτε με ποιους τρόπους θα καταφέρετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο e-shop σας και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις και τα κέρδη σας.

Δημιουργήστε άρτιες σελίδες προσγείωσης

Είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε τις σελίδες του e-shop σας στις οποίες «προσγειώνονται» οι χρήστες από τις διαφημίσεις σας στη Google.

Οι χρήστες χρειάζεται με μια ματιά να λαμβάνουν τις πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία που αναζητούν.

Στείλτε την επισκεψιμότητα που λαμβάνετε από τις πληρωμένες καταχωρήσεις σας σε φιλικές προς τους χρήστες landing pages.

Συντάξτε πρωτότυπες περιγραφές με keywords

Περιγράψτε με κατανοητό τρόπο κάθε προϊόν που εμπορεύεστε ή υπηρεσία που παρέχετε, χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις – κλειδιά.

Είναι σημαντικό οι περιγραφές αυτές να μην είναι προϊόντα αντιγραφής διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος να χαρακτηριστούν ως spam από τη Google.

Δημιουργήστε πρωτότυπες περιγραφές και διευκολύνετε τη μηχανή αναζήτησης να εμφανίζει το e-shop σας ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων των χρηστών.

Εστιάστε στην ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων

Η ταχύτητα φόρτωσης επηρεάζει την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Η θέση στην κατάταξη επιδρά κατ’ επέκταση στο ποσοστό μετατροπών, στις πωλήσεις δηλαδή που θα επιτύχετε, καθώς και στην επισκεψιμότητα.

Οι χρήστες συνήθως δεν ξοδεύουν τον χρόνο τους περιμένοντας να φορτώσει μια ιστοσελίδα -επιλέγουν την αμέσως επόμενη.

Φροντίστε λοιπόν, οι σελίδες που συνθέτουν το e-shop σας να φορτώνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Απλοποιήστε τη διαδικασία αγοράς στο e-shop

Η χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία αγοράς ωθεί τους χρήστες να εγκαταλείψουν το e-shop.

Επιλέξτε ένα λιτό σύστημα πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών και συναλλαγών ώστε να διευκολύνετε τους δυνητικούς πελάτες σας.

Η διαδικασία αγοράς θα πρέπει να είναι γρήγορη, η ολοκλήρωση της παραγγελίας σύντομη και η τιμολόγηση απόλυτα διαφανής.

Επικεντρωθείτε στην mobile έκδοση του e-shop

Ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός χρηστών πραγματοποιούν έρευνα και αγορές μέσω των φορητών τους συσκευών.

Φροντίστε να εφαρμόσετε τους κανόνες βελτιστοποίησης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και στις εκδόσεις για κινητά και tablets.

Σίγουρα δεν επιθυμείτε να χάνετε πελάτες επειδή συμβαίνει να ψάχνουν σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες ενώ βρίσκονται στον δρόμο.