Ο κλάδος των οδοντριάτρων δεν έχει αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που δίνει το Digital Marketing. Παρακάτω ακολουθεί το case study ενός περιοδοντολόγου που με πολύ χαμηλό κόστος κατάφερε να αυξήσει το πελατολόγιο.

Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ

• 4.770 αναζητήσεις κάθε μέρα στη Google για περιοδοντολόγο στην Αθήνα, περιοδοντίτιδα και εμφυτεύματα.

• Μπορούμε να κερδίσουμε από 14 νέους πελάτες ανά μήνα μετά το πρώτο δίμηνο και έως 42 πελάτες ανά μήνα μετά το πρώτο έτος.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Ο ανταγωνισμός φαινομενικά είναι έντονος όμως οι περισσότερες σελίδες δεν έχουν δημιουργηθεί με τρόπο που θα μπορούσαν να φέρουν πωλήσεις στους ιδιοκτήτες τους.

competition-dentists

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ LEADER

Συνεργαστήκαμε για 12 μήνες με περιοδοντολόγο στην Αθήνα στους παρακάτω τομείς:

Κατασκευή ιστοσελίδας
• Προώθηση στη Google – Υπηρεσίες SEO (Search Engine Optimization)
Διαφήμιση στη Google – Google Adwords Search

Παρακάτω ακολουθούν τα αποτελέσματα συγκεκριμένης συνεργασίας.

Ο περιοδοντολόγος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό (λέξη: εμφυτεύματα)
Στοιχεία: Google Adwords – Οκτώβριος 2016

Ο περιοδοντολόγος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό (λέξη: περιοδοντολόγος)
Στοιχεία : Google Adwords – Οκτώβριος 2016

Ο περιοδοντολόγος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί στη μηχανή αναζήτησης Google στη λέξη “περιοδοντολόγος Αθήνα”.
Στοιχεία: Google – Οκτώβριος 2016 – SEO

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μάθετε τι μπορούμε να κάνουμε στη δική σας αγορά.
τηλ. 211 216 8409 / contact@leaderonline.gr