Leader Online Logo

Ιατρικό Marketing – 14 με 42 Νέοι Πελάτες Κάθε Μήνα με Digital Marketing MIX

Ο κλάδος των οδοντριάτρων δεν έχει αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που δίνει το Ιατρικό Marketing. Παρακάτω ακολουθεί το case study ενός περιοδοντολόγου που με πολύ χαμηλό κόστος κατάφερε να αυξήσει το πελατολόγιο.

Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ

• 4.770 αναζητήσεις κάθε μέρα στη Google για περιοδοντολόγο στην Αθήνα, περιοδοντίτιδα και εμφυτεύματα.

• Μπορούμε να κερδίσουμε από 14 νέους πελάτες ανά μήνα μετά το πρώτο δίμηνο και έως 42 πελάτες ανά μήνα μετά το πρώτο έτος.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Ο ανταγωνισμός φαινομενικά είναι έντονος όμως οι περισσότερες σελίδες δεν έχουν δημιουργηθεί με τρόπο που θα μπορούσαν να φέρουν πωλήσεις στους ιδιοκτήτες τους.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ LEADER

Συνεργαστήκαμε για 12 μήνες με περιοδοντολόγο στην Αθήνα στους παρακάτω τομείς:

Κατασκευή ιστοσελίδας
• Προώθηση στη Google – Υπηρεσίες SEO (Search Engine Optimization)
Διαφήμιση στη Google – Google Ads Search

Παρακάτω ακολουθούν τα αποτελέσματα συγκεκριμένης συνεργασίας.

Ο περιοδοντολόγος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό (λέξη: εμφυτεύματα)
Στοιχεία: Google Ads – Οκτώβριος

Ο περιοδοντολόγος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό (λέξη: περιοδοντολόγος)
Στοιχεία : Google Ads – Οκτώβριος

Ο περιοδοντολόγος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί στη μηχανή αναζήτησης Google στη λέξη “περιοδοντολόγος Αθήνα”.
Στοιχεία: Google – Οκτώβριος – SEO