Ο κλάδος των οδοντριάτρων δεν έχει αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που δίνει το Ιατρικό Marketing. Παρακάτω ακολουθεί το case study ενός περιοδοντολόγου που με πολύ χαμηλό κόστος κατάφερε να αυξήσει το πελατολόγιο.
Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ
• 4.770 αναζητήσεις κάθε μέρα στη Google για περιοδοντολόγο στην Αθήνα, περιοδοντίτιδα και εμφυτεύματα.
• Μπορούμε να κερδίσουμε από 14 νέους πελάτες ανά μήνα μετά το πρώτο δίμηνο και έως 42 πελάτες ανά μήνα μετά το πρώτο έτος.
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Ο ανταγωνισμός φαινομενικά είναι έντονος όμως οι περισσότερες σελίδες δεν έχουν δημιουργηθεί με τρόπο που θα μπορούσαν να φέρουν πωλήσεις στους ιδιοκτήτες τους.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ LEADER
Συνεργαστήκαμε για 12 μήνες με περιοδοντολόγο στην Αθήνα στους παρακάτω τομείς:
• Κατασκευή ιστοσελίδας
• Προώθηση στη Google – Υπηρεσίες SEO (Search Engine Optimization)
• Διαφήμιση στη Google – Google Ads Search
Παρακάτω ακολουθούν τα αποτελέσματα συγκεκριμένης συνεργασίας.
Ο περιοδοντολόγος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό (λέξη: εμφυτεύματα)
Στοιχεία: Google Ads – Οκτώβριος
Ο περιοδοντολόγος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό (λέξη: περιοδοντολόγος)
Στοιχεία : Google Ads – Οκτώβριος
Ο περιοδοντολόγος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί στη μηχανή αναζήτησης Google στη λέξη “περιοδοντολόγος Αθήνα”.
Στοιχεία: Google – Οκτώβριος – SEO