Leader Online Logo

Facebook trends στη Διαφήμιση: όσα πρέπει να γνωρίζετε

Σίγουρα έχετε παρατηρήσει να αυξάνεται ολοένα και περισσότερο η «παρουσία» εταιρειών στο Facebook και η διαφημιση Facebook, καθώς πλέον αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κανάλια για διαφήμιση και επικοινωνία. Αλλά δεν αρκεί μόνο η «παρουσία» τους, σε αυτό το μεταβατικό στάδιο που διανύουμε -οι εταιρείες χρειάζονται δημιουργικές στρατηγικές προκειμένου να καταφέρουν να γίνουν ανταγωνιστικές σε μια πλατφόρμα που συνεχώς αυξάνει τη δύναμή της στον χώρο του e-commerce.

Ύστερα από σχετικές έρευνες που διενεργήθηκαν, επισημάνθηκαν τα πιο σημαντικά trends που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη σας, αν επιθυμείτε να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη διαφημιστική στρατηγική.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τα τελευταία trends στην digital αγορά, γιατί μόνο έτσι μπορείτε να έχετε καλύτερη αλλά και πιο αποτελεσματική παρουσία στον χώρο αυτό.

Facebook mobile διαφήμιση

Με δεδομένο ότι έχει σημειωθεί στροφή των καταναλωτών στις mobile υπηρεσίες, ο τομέας του e-commerce έχει ξεκινήσει να δίνει μεγάλη προσοχή στις καμπάνιες που απευθύνονται στους χρήστες «έξυπνων» συσκευών.

Τα προηγούμενα χρόνια σαφώς και ήταν βασικός στόχος του e-commerce το desktop, αλλά παρατηρήθηκε ότι τα click through rates παρέμεναν στάσιμα και τα impressions ήταν πιο υψηλά και σχετικά φτηνότερα.

Dynamic Product Ads

Οι Dynamic Product Ads αποτελεί ένα από τα trends στο facebook κυρίως γιατί επιτρέπει την επιλογή «retargeting» σε νέους ή πιθανούς καταναλωτές, με σχετικά ή παρόμοια προϊόντα που μπορεί να τους ενδιαφέρουν.

Η διαδικασία αυτή προσφέρει μεγάλη ώθηση σε καταστήματα και επιχειρηματίες που ασχολούνται με ποικίλα προϊόντα και brands σχετικά μεταξύ τους.

Αν και αυτή η «τακτική» διαφήμισης δεν ενδείκνυται για όλες τις επιχειρήσεις,παρατηρείται ότι όσοι την ακολούθησαν σημείωσαν αυξημένες επιδόσεις, κάνοντας target μέσω του Facebook.

Video Ads στο Facebook

Τον τελευταίο καιρό, διαπιστώνεται τεράστια ανάπτυξη στη video διαφήμιση μέσω του Facebook.

Το video, και οτιδήποτε είναι πιο διαδραστικό με τον καταναλωτή, προσφέρει πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις, όπως μεγαλύτερα conversion rates και return on Ad spend και ακόμη, μειώνει σημαντικά το συνολικό CPAs της διαφήμισης.

Αξίζει να αναφερθεί ότι σημειώνονται σχεδόν τα διπλάσια ποσοστά στα ποσά που οι διαφημιστές επένδυσαν στην mobile διαφήμιση μέσω του Facebook και ειδικά με την χρήση video.