Leader Online Logo

Facebook Marketing: 4 tips για καλύτερο αποτέλεσμα

Το Facebook από το 2004 που ξεκίνησε και από το 2007 που έγινε η νούμερο 1 πλατφόρμα social media έφερε επαναστατικές αλλαγές στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Σήμερα πάνω από 200 εκατομμύρια επιχειρήσεις (από στοιχεία 2021) χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση το Facebook για να δημιουργήσουν τις σελίδες τους, να προσκαλέσουν πιθανούς αλλά και ήδη υπάρχοντες πελάτες στα διάφορα events τους, αλλά κυρίως να διαφημιστούν και να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο που ίσως ενδιαφέρετε για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους μέσα από τη διαφημιση στο Facebook.

Είναι σχεδόν απίστευτο αν σκεφτούμε ότι πριν από μερικά χρόνια οι επιχειρήσεις προσπαθούσαν όλα τα παραπάνω, καθώς και άλλα τόσα που μας παρέχει ο digital κόσμος, μόνο με τα παραδοσιακά μέσα, με πολύ κόπο και χρήμα και ίσως χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Αν είστε μια καινούρια επιχείρηση και θέλετε να αυξήσετε την απήχησή σας στο Facebook παρακάτω ακολουθούν 4 τρόποι που φέρνουν αποτελεσματικότητα.

Αφιερώστε χρόνο στην αλληλεπίδραση

Όταν κάποιος μπει στην διαδικασία να σχολιάσει στην σελίδα σας στο Facebook εσείς πρέπει να απαντήσετε γρήγορα και αποτελεσματικά σε οτιδήποτε και αν ρωτήσει.

Αυτό είναι ίσως το σημαντικότερο, γιατί εκείνη την στιγμή απευθύνεστε σε κάποιον που ήδη είναι πελάτης σας, ή πρόκειται να γίνει και πρέπει να του λύσετε όσο μπορείτε καλύτερα τις τυχών απορίες που μπορεί να έχει.

Αν δεν έχετε χρόνο να το κάνετε εσείς τότε καλό θα ήταν να προσλάβετε έναν επαγγελματία να το κάνει για εσάς, γιατί με αυτόν τον τρόπο βοηθάτε και την επιχείρηση σας να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά και τις πωλήσεις της, καθώς επίσης και έναν νέο εργαζόμενο να ενταχθεί στην επιχείρηση σας.

Τα τελευταία χρόνια όλοι έχουμε καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να απαντάς στα σχόλια άμεσα με ακρίβεια και μερικές φορές με χιούμορ, για αυτό άλλωστε το τελευταίο trend στο κόσμο των social media και ειδικά στο facebook είναι να απαντάς με videos ώστε να έχεις πιο άμεση και προσωπική επικοινωνία με τον πελάτη.

Επαναπροσδιορίστε το Marketing μέσα από τo Facebook.

Σας έχει τύχει ποτέ να βρίσκεστε σε ένα website και να είστε έτοιμοι να αγοράσετε, αλλά τελευταία στιγμή να αλλάζετε γνώμη να μεταφέρεστε στο Facebook και εκεί να υπάρχει διαφήμιση του website που μόλις ήσασταν;

Μήπως αυτή η εμπειρία σας έκανε να ξανασκεφτείτε την αγορά σας;

Πολλοί διαφημιστές ή Social Media Specialists βασίζονται αρκετά σε αυτή ακριβώς την διαδικασία, δηλαδή μέσα από διαφημίσεις σε στρατηγικά σημεία μέσα στο facebook, προσπαθούν να πετύχουν να “πιάσουν” ένα κοινό που μόλις θα έκανε μια επίσκεψη στο website τους.

Αυτή η διαδικασία είναι πάρα πολύ επιτυχημένη στις μέρες μας και ονομάζεται remarketing η retargeting.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει στις διαφημιστικές επιλογές η αλλιώς advertising choices του facebook και είναι διαθέσιμη για εσάς που θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας μέσω του facebook.

Δεν πουλάμε, επικοινωνούμε.

Αυτή φυσικά είναι μια παλιά αλλά καλή συμβουλή που όλοι γνωρίζουμε, ωστόσο είναι καλό να επαναλάβουμε γιατί πολλοί επιχειρηματίες δυστυχώς την ξεχνάνε.

Το Facebook δεν είναι μια πλατφόρμα για να πουλήσουμε, αντιθέτως είναι μια κοινωνική πλατφόρμα που μας βοηθάει να αναπτύξουμε ανθρώπινες σχέσεις με πιθανούς νέους πελάτες, ή να διατηρήσουμε αμείωτο το ενδιαφέρον των ήδη πελατών μας.

Οι σχέσεις αυτές βασίζονται στην εμπιστοσύνη και στον χρόνο που ουσιαστικά χτίζουμε με το κοινό μας.

Άλλωστε σκεφτείτε σαν να ήσασταν εσείς ένας υποψήφιος πελάτης της εταιρείας σας, ειδικά στο Facebook θα θέλατε κάτι να σας κερδίσει το ενδιαφέρον και μερικές φορές γιατί όχι να σας κάνει χαρούμενο.

Για να χτίσουμε λοιπόν τέτοιες σχέσεις στο facebook χρειάζεται να κάνουμε διαδραστικά και ενδιαφέροντα posts.

Ένα καλό άρθρο που αφορά την επιχείρηση η και τον ευρύτερο τομέα στον οποίο ανήκετε είναι πάντα ενδιαφέρον να διαβαστεί και να κερδίσει την απαιτούμενη προσοχή και αναγνωρισιμότητα.

Συμβουλές και tips που όλους μας ενδιαφέρουν και μας βοηθάνε στην καθημερινότητα, σχετικά φυσικά πάντα με αυτό που κάνουμε εμείς ως επιχείρηση.

Μια άλλη καλή ιδέα είναι να φέρουμε τους πελάτες μας πιο κοντά στις ιδέες και τις αξίες της εταιρίας μας, ένα χιουμοριστικό video από ένα meeting μας ή μια μικρή παρουσίαση από τους ανθρώπους που εργάζονται και αγαπούν αυτό που κάνουν πάντα είναι ευχάριστο και φέρνει κοντά μας τον πελάτη.

Παλιά άλλα πάντα καλή ιδέα είναι να τρέχουμε διαγωνισμούς και γενικά να κρατάμε τους αναγνώστες μας μέσα από διαδραστικές διαδικασίες κοντά μας.

Μοιραστείτε με τους Fans τα ιδανικά της εταιρείας σας

Αποφασίσατε ως εταιρεία να δώσετε κάποια χρήματα ή να βοηθήσετε με κάποιον τρόπο μια ευπαθή κοινωνική ομάδα;

Ανακοινώστε το στο Facebook και ζητήστε από το κοινό σας να λάβει μέρος. Γιατί;

Γιατί είναι σημαντικό αρχικά να παρέχουμε βοήθεια σε κοινωνικά ευπαθείς ομάδες που το έχουν ανάγκη και αφετέρου είναι εξίσου σημαντικό να συμμετέχει και το κοινό μας σε αυτό ώστε να επιτευχθεί ο στόχος μας και να γίνουμε όλοι μας καλύτεροι στηρίζοντας έμπρακτα τα ιδανικά μας.

Και αυτό είναι πάντα καλό για μια εταιρεία και για τους ανθρώπους της επιμέρους.