Leader Online Logo

6 tips για επιτυχημένες Text Ads στο Google Search

Στο Google Search οι θέσεις είναι μόλις 7. Και διεκδικούμε όλοι μία από τις 2-3 πρώτες. Όπως καταλαβαίνετε ο ανταγωνισμός είναι εξοντωτικός. Γι’αυτό και συγκεντρώσαμε 6 βασικές συμβουλές που χρησιμοποιούμε ως Google Partner Premier.

Κάθε διαφημιστικό κείμενο χρειάζεται να περιέχει ένα μήνυμα που να ενδιαφέρει και να πείθει τους καταναλωτές, να τους οδηγεί στην ιστοσελίδα και να τους κάνει να αγοράζουν (ή να κάνουν οποιαδήποτε άλλη προκαθορισμένη ενέργεια).

Ένα text ad στη Διαφημιση Google Ads αποτελείται κυρίως από:

○ έναν τίτλο κειμένου

○ μία περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προωθείται και

○ ένα ενεργό σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα της εταιρείας ή της επιχείρησης.

Διαβάστε παρακάτω 6 χρήσιμες πρακτικές συμβουλές που προέρχονται από την μακροχρόνια εμπειρία μας στο Google Ads και καθιστούν επιτυχημένες τις διαφημίσεις κειμένου στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης Google.

1. Ποιο είναι το USP σας;

Η διαφήμιση χρειάζεται να πείθει τους δυνητικούς πελάτες για τη μοναδικότητα της εταιρείας / επιχείρησης ώστε να την προτιμήσουν καθώς προσφέρει κάτι ξεχωριστό από τις ανταγωνιστικές.

Αν τα προϊόντα της εταιρείας αποστέλλονται δωρεάν, για παράδειγμα, είναι απαραίτητο στη διαφήμιση να αναφέρεται «Δωρεάν αποστολή»!

Ποιο είναι το σημείο που σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό; Γιατί να έρθουν σε εσάς; Δεν το έχετε σκεφτεί ποτέ;

Αν δεν υπάρχει τέτοιο σημείο, δεν έχετε και λόγο να υπάρχετε εσείς σαν επιχείριση.

Πάμε πάλι, ας σκεφτούμε πρακτικά, είστε έξω από το κατάστημα του ανταγωνιστή σας και σταματάτε έναν πελάτη που ετοιμάζεται να μπει μέσα. Τι θα του πείτε για να τον πείσετε να ΜΗΝ μπει στον ανταγωνιστή και να έρθει σε εσάς;

2. Έχω κάτι που θέλεις

Πολλοί χρήστες χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης της Google για να συγκρίνουν προϊόντα και να καταλήξουν σε μία απόφαση αγοράς.

Η διαφήμιση χρειάζεται να επικοινωνεί την πληροφορία που θα τους διευκολύνει να αποφασίσουν.

Αν ένα προϊόν βρίσκεται σε προσφορά ή διατίθεται με έκπτωση, στη διαφήμιση πρέπει να περιλαμβάνεται το ποσοστό της έκπτωσης ή η διαφορά από την αρχική τιμή του.

Τα καλά τα προϊόντα τα βάζουμε στη βιτρίνα, τα κακά τα θάβουμε στο υπόγειο. Τις προσφορές τις επικοινωνούμε όσο πιο δυνατά μπορούμε.

Επίσης οι χρήστες βαριούνται εύκολα οπότε καλό είναι να τους αναζωπυρώνουμε το ενδιαφέρον. Κάθε εβδομάδα και μια προσφορά; Ναι. Αλλά όταν αυτή η προσφορά πάει πολύ καλά, τότε μην την αλλάξετε. Συνταγές που κερδίζουν δεν αλλάζουν.

3. Θέλω να κάνεις κάτι

Η κινητοποίηση των χρηστών που βλέπουν μια διαφήμιση σε δράση αυξάνει κατά πολύ τις πιθανότητες να μετατραπούν σε πελάτες.

Είναι σημαντικό η διαφήμιση να τους ζητάει να αγοράσουν, ή να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά, ή να παραγγείλουν μέσω της ιστοσελίδας, ή να επισκεφτούν το site και να εγγραφούν ή ακόμη και να ζητήσουν κάποια προσφορά. Αυτό το λέμε Call to Action και πρέπει να είναι 1 και σαφές.

Πριν ξεκινήσετε λοιπόν καθορίστε το στόχο σας, τι θέλετε να κάνουν όσοι δουν τη διαφήμιση, τι ενέργειες; Αυτές θα πρέπει να είναι ορατές στο μήνυμα.

Μάθετε πώς μπορείτε να μειώσετε το κόστος των διαφημίσεων και να αυξήσετε την απόδοσή τους!

4. Σχετικότητα

Κάθε διαφήμιση που προβάλλεται στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών πρέπει να συμφωνεί με τους όρους που πληκτρολογούν οι χρήστες.

Μόνο έτσι είναι εφικτό οι διαφημίσεις να εμφανίζονται σε χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης / εταιρείας και να αυξηθούν οι πιθανότητες για την πραγματοποίηση πωλήσεων.

Ο όρος της σχετικότητας είναι πολύ σημαντικός στο Google Search γιατί βελτιώνει το Quality Score, άρα αυξάνει την πιθανότητα να βγούμε στην 1η θέση και επιπλέον μειώνει το κόστος που πληρώνουμε ανά κλικ (CPC).

5. Που οδηγείτε τους χρήστες;

Η διαφήμιση που αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι απαραίτητο να παραπέμπει τους χρήστες σε σελίδα του site που να περιλαμβάνει ακριβώς αυτό.

Αν οι χρήστες κάνουν κλικ στον σύνδεσμο και δεν εντοπίσουν αυτό που αναζητούν στη σελίδα που παραπέμπονται, είναι πολύ πιθανό να εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα.

Ας το πάρουμε πρακτικά. Μπαίνετε σε ένα κατάστημα και ζητάτε έναν εκτυπωτή laser της HP. Αν ο πωλητής αρχίσει και σας δείχνει γενικά εκτυπωτές, από τον πιο φτηνό προς τον πιο ακριβό, δεν θα σας εκνευρίσει; Ζητήσατε laser HP.

Κάπως έτσι είναι και στη Google. Όταν μας ζητάνε hp laser πρέπει αυτοί που θα πατήσουν το σύνδεσμο, να οδηγηθούν στην αντίστοιχη σελίδα με τους hp laser.

6. Είστε Mobile Friendly;

Όταν οι χρήστες αναζητούν μια εταιρεία / επιχείρηση ενώ βρίσκονται καθ’ οδόν, μπορεί να χρειάζονται τη διεύθυνση για να την επισκεφτούν ή τον τηλεφωνικό αριθμό για να πραγματοποιήσουν κλήση.

Αξιοποιήστε τις επεκτάσεις τοποθεσίας και κλήσεων ώστε να διευκολύνετε τους δυνητικούς πελάτες να επικοινωνήσουν, κάνοντας μόνο ένα κλικ.

Επίσης πρέπει να φροντίσετε η ιστοσελίδα σας, όχι μόνο να είναι φιλική στα κινητά αλλά να μπορεί ο χρήστης να δει το σύνολο των στοιχείων από το κινητό του.

Παράλληλα θα πρέπει η ιστοσελίδα να είναι γρήγορη και να είναι συμβατή με τις δεκάδες διαφορετικές συσκευές, έτσι δεν θα αφήσετε κανέναν πιθανό πελάτη να σας ξεφύγει.