Leader Online Logo

Επεκτάσεις Διαφημίσεων στο Google Ads – Τι πρέπει να κάνετε

Οι επεκτάσεις διαφημίσεων δημιουργούν περισσότερους λόγους για να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας

Οι επεκτάσεις διαφημίσεων στη διαφημιση Google Ads μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε καλύτερη προβολή στις διαφημίσεις σας και βελτιωμένη απόδοση της επένδυσης (ROI).

Οι επεκτάσεις αφορούν σε μια μορφή διαφήμισης που περιλαμβάνει επιπλέον πληροφορίες («επέκταση» από τις διαφημίσεις κειμένου σας) για την επιχείρησή σας -μερικές προστίθενται χειροκίνητα, άλλες αυτόματα.

Εμφανίζονται με τις διαφημίσεις στο δίκτυο της αναζήτησης και αναλόγως με την επέκταση, μπορεί να εμφανίζονται και με διαφημίσεις στο Δίκτυο Εμφάνισης της Google.

Πώς λειτουργούν οι επεκτάσεις διαφημίσεων

Το Google Ads εμφανίζει μία ή περισσότερες επεκτάσεις με τη διαφήμισή σας όταν «εκτιμά» ότι η επέκταση θα βελτιώσει την απόδοση της καμπάνιας σας και όταν η κατάταξη της διαφήμισής σας είναι αρκετά ψηλά για να εμφανιστεί.

Αυτοματοποιημένες επεκτάσεις: το Google Ads δημιουργεί και εμφανίζει τις αυτοματοποιημένες μορφές επεκτάσεων (βαθμολογίες πωλητή, αξιολογήσεις των καταναλωτών, κοινωνικές προεκτάσεις και προηγούμενες επισκέψεις) όταν προβλέπει ότι θα βελτιώσουν την απόδοση της διαφήμισής σας.

Πόσο κοστίζουν οι επεκτάσεις διαφημίσεων

Δεν κοστίζει τίποτα να προσθέσετε επεκτάσεις στην καμπάνια σας, αλλά χρεώνεστε, ως συνήθως, για τα κλικ στη διαφήμισή σας, καθώς και για ορισμένες αλληλεπιδράσεις που παρέχουν επεκτάσεις.

Εμφάνιση πληροφοριών τοπικής επιχείρησης με επεκτάσεις τοποθεσίας

Τι προσφέρουν οι επεκτάσεις τοποθεσίας

• Οι επεκτάσεις τοποθεσίας εμφανίζουν τη διεύθυνση της επιχείρησής σας, τον αριθμό του τηλεφώνου και ένα δείκτη στον χάρτη με το κείμενο της διαφήμισής σας.

• Σε κινητό, περιλαμβάνουν και έναν σύνδεσμο με οδηγίες κατεύθυνσης προς την επιχείρησή σας.

• Τα κλικ σε διαφημίσεις με επεκτάσεις τοποθεσίας κοστίζουν όσο το τυπικό κόστος ανά κλικ.

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε

• Οι επεκτάσεις τοποθεσίας ενθαρρύνουν τους χρήστες να σας επισκεφθούν.

• Μπορείτε να προσθέσετε πολλαπλές διευθύνσεις με τη σύνδεση στο λογαριασμό σας στο Google My Business.

• Κατά μέσο όρο, οι διαφημίσεις με επεκτάσεις τοποθεσίας προσφέρουν μια ώθηση της τάξεως του 10% στην αναλογία κλικ/ εμφανίσεων.

• Μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας γύρω από τις διευθύνσεις της επιχείρησής σας.

Πού και πώς εμφανίζονται οι πληροφορίες της επιχείρησής σας

Οι επεκτάσεις τοποθεσίας προβάλλουν τα στοιχεία της επιχείρησής σας σε διάφορες μορφές στο Δίκτυο αναζήτησης της Google, στην αναζήτηση ιστοτόπων συνεργατών του Δικτύου Google, στο Google Maps και σε κινητές συσκευές.

Πώς να ρυθμίσετε τις επεκτάσεις τοποθεσίας

Το Google Ads χρησιμοποιεί το Google My Business προκειμένου να διαχειρίζεστε τις διευθύνσεις των επιχειρήσεων σας.

Το Google My Business είναι μια δωρεάν υπηρεσία που βοηθά τους πελάτες να σας βρουν σε απευθείας σύνδεση.

• Κάνει όλες τις διευθύνσεις της επιχείρησής σας διαθέσιμες για κάθε καμπάνια ή ομάδα διαφημίσεων στην αναζήτηση, την προβολή ή στο Search with Display Select networks.

• Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φίλτρα για να ελέγξετε ποιες διευθύνσεις εμφανίζονται με τις διαφημίσεις σας σε επίπεδο λογαριασμού, καμπάνιας και ομάδας διαφημίσεων.

• Η προσθήκη νέων ή η ενημέρωση διευθύνσεων στο Google My Business αυτόματα επικαιροποιούν τις επικυρωμένες διευθύνσεις που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις.

• Οι επιλογές «φιλτραρίσματος» σάς επιτρέπουν να επιλέξετε αν σε μια συγκεκριμένη καμπάνια ή ομάδα διαφημίσεων θα εμφανίζονται οι επεκτάσεις τοποθεσίας σε όλες τις συσκευές, υπολογιστές και συσκευές tablet ή κινητά τηλέφωνα μόνο.

Πώς θα διορθώσετε ένα πρόβλημα με τις επεκτάσεις τοποθεσίας

Δεν «τρέχουν» οι επεκτάσεις τοποθεσίας; Μπορεί να έχετε δημιουργήσει λανθασμένα φίλτρα, ή οι διευθύνσεις σας να μην έχουν συγχρονιστεί με το Google My Business.

Σχετικά με το Google My Business

Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Google My Business μπορείτε να:

• διατηρείτε ενημερωμένες τις πληροφορίες της επιχείρησής σας στη Google

• προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες που αναζητούν κάτι σχετικό με την επιχείρησή σας στους χάρτες

• δείτε πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό σας στο Google Analytics και τα κανάλια του YouTube.

Οι επιχειρήσεις που έχουν έδρα κάποια φυσική τοποθεσία ή που εξυπηρετούν συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές κερδίζουν πρόσθετα οφέλη.

Αφότου επαληθεύσετε την επιχείρησή σας στο Google My Business, θα είστε σε θέση να:

• βοηθήσετε στην εμφάνιση της επιχείρησής σας στη Google

• διαβάζετε και να απαντάτε σε κριτικές

• να πάρετε ιδέες των πελατών.

Προσθήκη αριθμών τηλεφώνου στις διαφημίσεις σας

Τι προσφέρει η προσθήκη αριθμών τηλεφώνου

• Ενθαρρύνει τους πελάτες να καλέσουν την επιχείρησή σας

• Εμφανίζεται ένα κουμπί κλήσης στη διαφήμισή σας

• Κοστίζουν όσο το τυπικό κόστος ανά κλικ

• Για τις call-only καμπάνιες, οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται μόνο σε συσκευές που υποστηρίζουν την υπηρεσία.

Πώς ωφελείστε

• Προσθέτοντας αριθμούς τηλεφώνου στις διαφημίσεις σας διευκολύνετε τους χρήστες να σας καλέσουν ενώ βρίσκονται εν κινήσει.

• Μπορείτε να κοινοποιήσετε αυτούς τους τηλεφωνικούς αριθμούς στις διαφημίσεις σας μέσα σε μια ομάδα διαφημίσεων ή σε ολόκληρη την καμπάνια.

• Τα κλικ που γίνονται στις call-only διαφημίσεις «οδηγούν» αποκλειστικά σε κλήσεις προς την επιχείρησή σας.

• Μπορείτε να ρυθμίσετε να εμφανίζονται οι τηλεφωνικοί αριθμοί στην καμπάνια σας μόνο όταν η επιχείρησή σας είναι σε θέση να δεχτεί τις κλήσεις.

• Μπορείτε να υπολογίζετε τις κλήσεις ως μετατροπές. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις μετατροπές κλήσεων.

• Οι επεκτάσεις των κλήσεων δύνανται να αυξήσουν την αναλογία κλικ/ εμφανίσεων κατά 6-8%.

Δημιουργήστε μια καμπάνια μόνο για κλήσεις

Οι call-only καμπάνιες σάς επιτρέπουν να επικεντρωθείτε στην προσέλκυση πελατών κατευθείαν από τις διαφημίσεις σας. Με αυτές τις καμπάνιες, θα είστε σε θέση να χρησιμοποιήσετε την προσφορά CPC με βάση την αξία της πρόσκλησης για την επιχείρησή σας. Θα είστε επίσης σε θέση να προσθέσετε τους τηλεφωνικούς σας αριθμούς στις νέες διαφημίσεις σας.
Σημαντικό: Προς το παρόν, οι call-only καμπάνιες είναι διαθέσιμες για διαφημίσεις που στοχεύουν το Δίκτυο Αναζήτησης.

Πώς λειτουργούν οι call-only διαφημίσεις

Οι διαφημίσεις που δημιουργούνται σε καμπάνιες μόνο για τηλεφωνικές κλήσεις εμφανίζονται μόνο σε κινητές συσκευές που έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν κλήσεις. Τα κλικ σε αυτές τις διαφημίσεις δημιουργούν μόνο κλήσεις και δεν παραπέμπουν σε ιστοσελίδα.

Πώς να κατανοήσετε τις αξιολογήσεις των πωλητών

Οι αξιολογήσεις των πωλητών είναι μια αυτοματοποιημένη επέκταση που μάς επιτρέπει να γνωρίζουμε ποιοι διαφημιστές συγκεντρώνουν υψηλή βαθμολογία για την ποιότητα των υπηρεσιών τους.

Πώς λειτουργούν οι αξιολογήσεις πωλητών

Οι αξιολογήσεις πωλητών εμφανίζουν έναν συνδυασμό πληροφοριών και σχολίων δίπλα στις διαφημίσεις σας στο Google Ads. Αυτά τα σχόλια και οι βαθμολογίες αντανακλούν τη συνολική καταναλωτική εμπειρία των πελατών με τις επιχειρήσεις αυτές, δεν αφορούν σε συγκεκριμένα προϊόντα.

Εμείς ταιριάζουμε τα σχόλια με τη διαφήμισή σας αντιστοιχίζοντας τη διεύθυνση διαδικτύου του εμφανιζόμενου url με εκείνη του διαφημιζόμενου από την πηγή κριτικών στη Google.

Δεν κοστίζει επιπλέον η προσθήκη αξιολογήσεων πωλητών στην καμπάνια σας, αλλά θα χρεωθείτε ως συνήθως για τα κλικ στη διαφήμισή σας.

Προβολή πρόσθετων συνδέσμων ιστότοπου κάτω από τη διαφήμιση κειμένου

Η επέκταση συνδέσμων ιστότοπου διαφήμισης εμφανίζει συνδέσμους σε συγκεκριμένες σελίδες στην ιστοσελίδα σας κάτω από το κείμενο των διαφημίσεών σας (εκτός από την κύρια σελίδα προορισμού), βοηθώντας τους πελάτες να εντοπίσουν αυτό που αναζητούν στην ιστοσελίδα σας με ένα μόνο κλικ.
Οι σύνδεσμοι αυτοί εμφανίζονται στις διαφημίσεις στο πάνω και στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε την επέκταση με τους συνδέσμους

Ιδού μερικοί λόγοι για να εξετάσετε την προσθήκη συνδέσμων ιστότοπου στις διαφημίσεις σας:

• Εμφάνιση συντομεύσεων
• Ελαχιστοποίηση εργασίας
• Εύκολη επικαιροποίηση
• Ευελιξία
• Λεπτομερής αναφορά
• Διατήρηση δεδομένων
• Προσαρμοσμένοι σύνδεσμοι ιστότοπου για κινητά
• Προγραμματισμός με ημερομηνίες έναρξης και λήξης

Πόσο κοστίζουν οι σύνδεσμοι ιστότοπου

Το κόστος ενός κλικ σε σύνδεσμο ιστότοπου ισούται με το κόστος ενός κλικ στη διεύθυνση URL εμφάνισης της ίδιας διαφήμισης.

Επιδόσεις και αναφορές

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα απόδοσης της επέκτασης των συνδέσμων ιστότοπου προκειμένου να αξιολογήσετε ποιοι σύνδεσμοι αποδίδουν καλύτερα ώστε να είστε σε θέση να κάνετε βελτιώσεις και να επιτύχετε τους διαφημιστικούς σας στόχους.