Leader Online Logo

Domain Name: Οι 6 καλύτερες συμβουλές για να επιλέξετε Domain Name

Το domain name μιας εταιρείας στο διαδίκτυο είναι η πιο βασική επένδυση σε μια επιχείρηση. Και αυτό γιατί μπορεί να μείνει αναλλοίωτη στον χρόνο, σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλη επιχειρηματική κίνηση. Βασικό είναι από την αρχή να κάνουμε την σωστή επιλογή για το όνομα της εταιρείας μας.

Ένα λάθος όνομα μπορεί να φέρει προβλήματα που στην αρχή δεν θα φανούν όπως για παράδειγμα στη διαφημιση Google Ads ή στη απομνημόνευση και την προφορά του ονόματος.

Θα δούμε μερικά από τα μεγαλύτερα λάθη σε εταιρικά ονόματα που έχουμε δει σε εταιρείες και γιατί πρέπει να τα αποφύγουμε.

Όνομα επιχείρισης & Domain Name

Επικρατεί η άποψη ότι το domain name πρέπει να ταιριάζει η να συμπίπτει με το εταιρικό όνομα και αυτό είναι λάθος. Για παράδειγμα το domain name της Tesla δεν είναι Tesla.com.

Πιστεύετε ότι αν κάποιος ήθελε να αγοράσει κάτι από την Tesla και πληκτρολογούσε το παραπάνω domain θα τα παρατούσε αν δεν έβρισκε τίποτα; Μάλλον όχι, γιατί το πιο πιθανόν είναι να πληκτρολογούσε Tesla cars η κάτι παρόμοιο και αμέσως θα έβρισκε αυτό που ήθελε.

Δεν θα παρατηρούσε καθόλου πιο είναι το domain name που ειδικά στο συγκεκριμένο παράδειγμα είναι TeslaMotors.com. Αν δεν χρειάζεται η Tesla να κάνει μια ακριβή αντιστοίχηση του domain name με το όνομα της εταιρείας τότε δεν χρειάζεται να το κάνετε και εσείς.

Όχι ονόματα που προφέρονται δύσκολα

Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι επιχειρηματίες όταν αποφασίζουν για το όνομα μιας εταιρίας.

Το πρόβλημα με ονόματα όπως Naymz, Takkle, Flickr και Speesees είναι ότι κάθε φορά που πρέπει να το πεις πρέπει να πεις και τα γράμματα του ένα- ένα διότι γράφετε διαφορετικά από ότι ακούγεται.

Σκεφτείτε πόσο κουραστικό είναι κάθε φόρα όταν πρέπει να λέτε το όνομα και το επίθετο σας σε κάποιον για να το γράψει και πρέπει να το επαναλαμβάνετε συχνά ώστε να γίνει κατανοητό.

Δεν χρειάζεται να κάνετε το ίδιο και με το όνομα της εταιρεία σας. Πολλά λογισμικά αναγνώρισης φωνής, όπως το Siri δεν μπορούν να αναγνωρίσουν ονόματα τα οποία δεν μπορούν φυσικά να ειπωθούν.

Είναι πολύ κουραστικό και χάσιμο χρόνου εσείς και οι συνεργάτες σας να πρέπει να λέτε και να εξηγείτε κάθε φορά το όνομα της εταιρείας επειδή απλά υπήρχε ελεύθερο σαν domain name μόνο με 9 ευρώ.

Αποφεύγουμε εξειδικευμένα domain name

Φανταστείτε αν η Amazon ονομαζόταν Bookstore.com θα έπρεπε να περιορίζει τις πωλήσεις της μόνο σε βιβλία.

Ένα επίσης χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι με την Burlington Coat Factory, η οποία στην αρχή δεν σκέφτηκε αρκετά το μέλλον της και όταν ήθελε να προωθήσει νέα προϊόντα στην αγορά χρειάστηκε να διορθώσει το όνομα της και να προσθέσει ότι ¨είμαστε κάτι παραπάνω από Coats¨.

Domain Name εύκολο στην ανάγνωση

Αυτό σημαίνει ότι το όνομα της εταιρείας πρέπει να είναι κατανοητό στην χώρα στην οποία ανήκει το εκάστοτε brand.

Μην εξαρτάστε από χρώματα στα γράμματα η άλλους συμβολισμούς ώστε να πετύχετε την κατάλληλη προφορά.

Σε καμία εφημερίδα ή επιστημονικό περιοδικό και σε καμία μηχανή αναζήτησης ο χρήστης δεν πρόκειται να να χρησιμοποιήσει διαφορετικά χρώματα η συγκεκριμένους συμβολισμούς – χαρακτήρες που να δηλώνουν μια συγκεκριμένη προφορά.

Αποφύγετε τη δημιουργία νέων λέξεων ή και λογοπαιγνίων για το όνομα της εταιρείας σας

Εδώ φυσικά πρέπει να υπάρχει περισσότερη προσοχή διότι ναι μεν μπορεί να είναι πιο δημιουργικό και πρωτότυπο να φτιάξεις μια δική σου λέξη για όνομα της εταιρείας αλλά πρέπει να προσέξεις να ακούγεται φυσιολογική.

Δυστυχώς τις περισσότερες φορές κάτι τέτοιο δεν πετυχαίνει και είναι εξαιρετικά δύσκολο να πετύχει, επίσης καλό θα ήταν να προσέξετε τις πιο μοντέρνες καταλήξεις γιατί μπορούν να οδηγήσουν σε λανθασμένα νοήματα.

Όχι περίεργα ονόματα

Πολλές εταιρείες προσπαθούν με το όνομα τους, που όπως είπαμε και παραπάνω να ξεχωρίσουν, και αυτό είναι απόλυτα σωστό και θεμιτό.

Το λάθος έγκειται όταν οι εταιρείες χρησιμοποιούν ονόματα που δεν βγάζουν κανένα απολύτως νόημα και πραγματικά κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς κάνουν, δηλαδή πιο είναι το προϊόν τους οι παροχές και οι υπηρεσίες τους.

Μάθετε περισσότερα για τη διαφήμιση Google Ads και τη διαφήμιση Facebook.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: τηλ. 210 300 3421 / contact@leaderonline.gr