Δημιουργούμε καμπάνιες υψηλής απόδοσης με μεγάλο Περιθώριο Κέρδους
(δηλαδή -τεχνικά- θέλουμε υψηλό CTR, QS, CR και ROI)

Αναλαμβάνουμε τη διαφημιση Adwords θέτοντας ως στόχο τις πωλήσεις και το υψηλό Return on Investement (ROI). Προσφέρουμε εγγυημένα αποτελέσματα στο μικρότερο δυνατό κόστος. Ανήκουμε στο 3% των Google Partner παγκοσμίως (PREMIER). Η δουλειά μας στο Adwords μιλάει με νούμερα πραγματική ανάπτυξης.

GOOGLE PARTNER

Πιστοποιημένος συνεργάτης της Google στην Ελλάδα. Μια διάκριση που συνοδεύει την εμπειρία, τις γνώσεις και τις καλές πρακτικές που φέρνουν αποτέλεσμα στις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Η πιστοποίηση καλύπτει τον τομέα του Google Adwords Search, Display και Mobile.

Google Adwords Case Studies

Ο πραγματικός λόγος για να μας επιλέξετε είναι η δουλειά μας. Και η δουλειά μας μιλάει με νούμερα.

Διαφήμιση Adwords: Όσα θέλετε να μάθετε πριν ξεκινήσουμε

Απαντήσεις σε όσα μας ρωτάτε

Πολύ συχνά, πελάτες και εν δυνάμει πελάτες ζητάνε τη γνώμη μας για το Google Adwords. Εδώ συγκεντρώνουμε όλες τις απαντήσεις για να σας βοηθήσουμε.

Το Adwords είναι μια υπηρεσία της Google που επιτρέπει τη διαφήμιση στη μηχανή αναζήτησης Google στις 3 πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης στην κορυφή της σελίδας καθώς και στη δεξιά στήλη.

Αυτό που επιδιώκουμε μέσα από τη διαφήμιση στο Adwords είναι να στοχεύσουμε συγκεκριμένες ανάγκες των χρηστών για τις οποίες ψάχνουν στη μηχανή αναζήτησης Google προσφέροντας τη δική μας υπηρεσία / προϊόν σαν αποτέλεσμα αναζήτησης.

Πρώτο αποτέλεσμα στο Adwords βγαίνει η διαφήμιση που έχει καλή βαθμολογία ποιότητας και σχετικότητας και επαρκές budget στόχευσης. Άρα δεν αρκούν μόνο τα λεφτά για να βγούμε πρώτοι. Θέλει μια σειρά από παραμετροποιήσεις και στοχεύσεις. Εκεί έρχεται η δική μας εμπειρία.

Πριν προχωρήσουμε στη διαφήμιση έχουμε παραμετροποιήσει την ιστοσελίδα (αξιοποιώντας την εμπειρία μας στην κατασκευή ιστοσελίδων) ώστε αυτό να εξυπηρετήσει τις διαφημιστικές ανάγκες. Άρα πριν ακόμα ξεκινήσουμε πρέπει να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας έτσι ώστε να προσφέρει καλύτερη εμπειρία στους χρηστες και να αυξήσει την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.

Στη συνέχεια αναλύουμε τους διαφημιστικούς σας στόχους: Τι προϊόντα / υπηρεσίες θέλουμε να προωθήσουμε, σε τι κοινό, τι στόχο έχουμε, με ποια μέσα θα τον πετύχουμε, τι budget έχουμε.

Ορίζουμε ένα μηνιαίο budget (προϋπολογισμό) που θέλουμε να επενδύσουμε και υποδεικνύουμε ποια προϊόντα και υπηρεσίες θέλουμε να προωθήσουμε.

Στη συνέχεια θα δημιουργήσουμε την καμπάνια με εξειδικευμένες διαφημίσεις που ανταποκρίνονται ακριβώς στις ανάγκες του χρήστη που ψάχνει στη μηχανή αναζήτησης.

Οι διαφημίσεις μας θα εμφανίζονται στις λέξεις που αναζητούν οι χρήστες στη μηχανή αναζήτησης (δίκτυο αναζήτησης) αλλά και σε συνεργαζόμενα site (δίκτυο εμφάνισης) αλλά και στο YouTube. Όλα αυτά είναι θέμα επιλογής, τα εξετάζουμε ανάλογα με τους στόχους της διαφήμισης.

Κάθε φορά που ένας χρήστης πατάει πάνω στη διαφήμισή μας, πληρώνουμε ένα ποσό (μοντέλο CPC) που έχουμε προκαθορίσει στρατηγικά στο Adwords. Όταν ο χρήστης πατάει σε μια διαφήμισή σας, οδηγείται στο site σας σε μια σελίδα που επίσης έχουμε προκαθορίσει.

Παρακολουθούμε το χρήστη και αναλύουμε τη συμπεριφορά του καθόλη τη διάρκεια της διαφήμισης για να γνωρίζουμε το δείκτη ικανοποίησης και να μπορούμε να παραμετροποιούμε τη διαφήμιση αλλά και τη σελίδα του site (landing page) που υποδέχθηκε τον κάθε χρήστη.

Στόχος μας στο Adwords είναι το υψηλό Return On Investment, δηλαδή να επενδύσετε ένα Χ ποσό στο Adwords και να λάβετε Χ*Ν από αγορές του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διαφημίσατε.

Τα δίκτυα διαφήμισης της Google

Χάρη στο AdWords οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται στο ένα ή και τα δύο δίκτυα διαφήμισης της Google: στο Google Search Network και το Google Display Network.

Το είδος της καμπάνιας που επιλέγετε καθορίζει και σε ποιο από τα δίκτυα θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.

Search Network (Δίκτυο αναζήτησης)

Το Search Network περιλαμβάνει το Google Search, άλλους ιστότοπους της Google, όπως οι Maps και Shopping και εκατοντάδες άλλες ιστοσελίδες (όπως η AOL) που δεν συνεργάζονται με την εταιρεία και εμφανίζουν τις διαφημίσεις AdWords που ταιριάζουν με τα αποτελέσματα των αναζητήσεων των χρηστών.

Το Search Network μπορεί να βοηθήσει τους διαφημιστές να κάνουν τα εξής:

Εμφάνιση διαφημίσεων με κείμενο δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Προσέγγιση πελατών που αναζητούν συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία στη μηχανή αναζήτησης της Google.

Display Network (Δίκτυο εμφάνισης)

Το Display Network περιλαμβάνει μια συλλογή από ιστοσελίδες της Google (όπως Google Finance, Gmail, Blogger και YouTube), συνεργαζόμενους δικτυακούς τόπους και ιστοσελίδες ή εφαρμογές φορητών συσκευών όπου εμφανίζονται διαφημίσεις AdWords οι οποίες ταιριάζουν με το περιεχόμενο συγκεκριμένης σελίδας.

Το Display Network μπορεί να βοηθήσει τους διαφημιστές:

Να αξιοποιήσουν ελκυστικές μορφές διαφήμισης ώστε να προσεγγίσουν ευρύ φάσμα πελατών με ποικίλα ενδιαφέροντα.

Να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος της εταιρείας και την αφοσίωση των πελατών.

Να αυξήσουν τη δέσμευση (επικοινωνία και αλληλεπίδραση) των πελατών με την εταιρεία που διαφημίζουν.

Να επιλέξουν πιο στοχευμένα πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις και σε τι είδους κοινό.

Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας

Προκειμένου να γίνει κατανοητό πώς λειτουργεί το AdWords, είναι σημαντικό να εξοικειωθείτε με μερικά από τα βασικά δομικά του στοιχεία: τα σημεία που μπορούν να εμφανιστούν οι διαφημίσεις σας, την ποιότητά τους και το κόστος τους.

Εμφάνιση των διαφημίσεων δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Για να καταλάβετε πώς θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας στο Search Network, συστήνεται να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στις λέξεις – κλειδιά (keywords).

Χρησιμοποιείτε τα keywords -τις λέξεις ή τις φράσεις που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας- για να κάνετε τις διαφημίσεις σας στοχευμένες.

Όταν ένας χρήστης αναζητεί όρους που είναι παρόμοιοι με τις λέξεις – κλειδιά, οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται δίπλα ή πάνω από τα αποτελέσματα της αναζήτησης σε ιστότοπους που αποτελούν μέρος του Search Network.

Η διαφήμισή σας μπορεί να κριθεί κατάλληλη να εμφανιστεί βάσει της ομοιότητας των keywords σας με τους όρους αναζήτησής τους, καθώς και με άλλους τύπους αντιστοίχισης των λέξεών σας.

Οι λέξεις – κλειδιά βοηθούν επίσης να ορίσετε το κόστος των διαφημίσεων. Καθεμιά από τις λέξεις διαθέτει ένα μέγιστο ποσό προσφοράς κόστους ανά κλικ (ή “max. CPC”), το οποίο καθορίζει το μέγιστο ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Μορφές διαφήμισης στην αναζήτηση

Text ads: Πρόκειται για την απλούστερη μορφή και το πιο κοινό είδος διαφήμισης αναζήτησης. Οι διαφημίσεις κειμένου αποτελούνται από έναν τίτλο, μια διεύθυνση URL που αντιστοιχεί σε σελίδα του site σας και μια περιγραφή.

Ads with extensions: Οι επεκτάσεις των διαφημίσεων αφορούν σε οπτικές βελτιώσεις των διαφημίσεων αναζήτησης οι οποίες αναδεικνύουν περαιτέρω πληροφορίες για την επιχείρησή σας, όπως αριθμό τηλεφώνου, τοποθεσία και συνδέσμους με σελίδες σχετικού περιεχομένου της ιστοσελίδας σας. Μπορείτε να προσθέσετε αυτές τις βελτιώσεις -οι οποίες εμφανίζονται συχνά σε διαφημίσεις πάνω από τα αποτελέσματα των αναζητήσεων- χειροκίνητα ή να προστεθούν αυτοματοποιημένα από το σύστημα.

Εμφάνιση των διαφημίσεών σας σε ιστοσελίδες σε ολόκληρο το Διαδίκτυο

Μπορείτε να επιλέξετε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται σε χρήστες καθώς πλοηγούνται στο Ίντερνετ. Οι διαφημίσεις σας έχουν την ευκαιρία να εμφανίζονται σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή τοποθετήσεις που εσείς θα επιλέξετε, ή σε δικτυακούς τόπους με βάση τις μεθόδους στόχευσης που έχετε ορίσει με λέξεις – κλειδιά, ή με επιλογή τοποθετήσεων, κοινού και θεμάτων.

Οι λέξεις – κλειδιά δίνουν τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν τη διαφήμισή σας να εμφανίζεται σε θέσεις οπουδήποτε στο Διαδίκτυο. Η Google αυτόματα καθορίζει πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας αντιστοιχίζοντας τις λέξεις – κλειδιά που έχετε ορίσει με συγκεκριμένες θέσεις ή αλλιώς, μπορείτε να επιλέξετε εσείς συγκεκριμένα σημεία για να εμφανίζονται οι εκστρατείες σας, παρέχοντάς σας περισσότερο έλεγχο.

Εκτός από τις λέξεις – κλειδιά, σας δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές επιλογές στη στόχευση του Display Network με σκοπό να προβάλετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες ομάδες ατόμων με βάση τα ενδιαφέροντά τους, την ηλικία ή το φύλο, ή με το αν έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν την ιστοσελίδα σας.

Μορφές διαφήμισης στο Display Network

Στο Δίκτυο εμφάνισης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές μορφές διαφημίσεων. Εκτός από τις διαφημίσεις κειμένου που εμφανίζονται στις αναζητήσεις της Google, έχετε στη διάθεσή σας περισσότερες επιλογές για να δημιουργήσετε οπτικά ελκυστικές καμπάνιες.

Εδώ είναι μια λίστα των μορφών διαφήμισης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο Display Network:

Διαφημίσεις κειμένου

Διαφημίσεις εικόνας

Διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων

Διαφημίσεις βίντεο.

Εμφάνιση των διαφημίσεων στα κινητά τηλέφωνα

Προσεγγίστε δυνητικούς πελάτες καθώς αναζητούν ή επισκέπτονται ιστοσελίδες ενώ βρίσκονται καθ’ οδόν πραγματοποιώντας έρευνα ή αγορά από το κινητό τους τηλέφωνο, για παράδειγμα.

Δείτε σε ποια σημεία μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας:

Οι διαφημίσεις κειμένου μπορούν να εμφανίζονται όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση στη μηχανή της Google ή σε άλλα Δίκτυα από τις κινητές συσκευές τους.

Οι διαφημίσεις κειμένου, εικόνας και βίντεο μπορούν να εμφανίζονται σε ιστότοπους του Display Network, όταν οι χρήστες επισκέπτονται αυτές τις τοποθεσίες από έξυπνες κινητές συσκευές (όπως συσκευές iPhone και Android).

Εμφάνιση των διαφημίσεων σε συγκεκριμένο κοινό

Μπορείτε να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε χρήστες που βρίσκονται σε επιλεγμένες τοποθεσίες, οι οποίοι μιλούν μια συγκεκριμένη γλώσσα, ή σε συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων.

Εάν έχετε διαφημίσεις κειμένου, μπορείτε να επιλέξετε να εμφανιστούν σε δυνητικούς πελάτες μιας ολόκληρης χώρας, ή μιας συγκεκριμένης τοποθεσίας ακόμη και σε χρήστες που χρησιμοποιούν τα ονόματα γεωγραφικών σημείων στις αναζητήσεις τους. Έχετε τη δυνατότητα να στοχεύσετε τις καμπάνιες σας με βάση και τη γλώσσα που οι δυνάμει πελάτες σας μιλούν.

Η διαδικτυακή διαφήμιση στο Adwords σας επιτρέπει να προβάλλετε τις διαφημίσεις σε ανθρώπους που πιθανώς ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, «φιλτράροντας» εκείνους που δεν ενδιαφέρονται.

Με το Adwords μπορείτε να παρακολουθείτε αν αυτοί οι άνθρωποι έκαναν κλικ στις διαφημίσεις σας.

Η διαδικτυακή διαφήμιση στο Adwords δίνει επίσης την ευκαιρία να προσεγγίσετε τους δυνητικούς πελάτες οι οποίοι χρησιμοποιούν πολλαπλές συσκευές – επιτραπέζιους υπολογιστές, φορητούς υπολογιστές, ταμπλέτες και smartphones.

Το AdWords δίνει τη δυνατότητα να επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα της διαδικτυακής διαφήμισης: δείχνει τις διαφημίσεις σας στους σωστούς ανθρώπους, στη σωστή θέση και στον σωστό χρόνο.

Το AdWords προσφέρει πολλά οφέλη, δείτε παρακάτω τα πιο βασικά:

1/ Με το Adwords πετυχαίνετε στόχευση διαφημίσεων. Η στόχευση (targeting) σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας έτσι ώστε να φτάσουν σε άτομα με ειδικά ενδιαφέροντα -δηλαδή, σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας- προκειμένου να τους δείχνετε σχετικές διαφημίσεις.

Δείτε επιγραμματικά τις επιλογές που έχετε με τις online διαφημίσεις οι οποίες μπορούν να κάνουν τις διαφημιστικές σας εκστρατείες ακόμα πιο στοχευμένες:

Keywords: Οι λέξεις – κλειδιά ή φράσεις σχετικές με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας χρησιμοποιούνται για να προβάλλονται οι διαφημίσεις σας, όταν οι πελάτες πραγματοποιούν αναζήτηση με εκείνους τους όρους ή έχουν επισκεφτεί σχετικές ιστοσελίδες.

Ad location: Μπορείτε να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε μηχανές αναζήτησης, εμπορικά sites ή προσωπικές ιστοσελίδες.

Age, location, and language: Μπορείτε να επιλέξετε την ηλικία, τη γεωγραφική θέση και τη γλώσσα των πελατών σας.

Days, times, and frequency: Έχετε τη δυνατότητα να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες ώρες ή ημέρες της εβδομάδας και να καθορίσετε πόσο συχνά εμφανίζονται.

Devices: Οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε όλα τα είδη των συσκευών και μπορείτε να ορίσετε σε ποιες συσκευές θα εμφανίζονται και πότε.

2/ Με το Adwords ελέγχετε το κόστος. Το AdWords δίνει τη δυνατότητα να ελέγχετε το πώς ξοδεύετε τα χρήματά σας. Δεν υπάρχει ελάχιστη χρέωση. Και μπορείτε να επιλέξετε πόσα θα ξοδεύετε τον μήνα, ανά ημέρα και ανά διαφήμιση. Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

3/ Με το Adwords μετράτε την επιτυχία σας. Με το AdWords, αν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, θα ξέρετε. Αν έκανε κλικ στη διαφήμισή σας και στη συνέχεια έκανε κάτι πολύτιμο για την επιχείρησή σας -αγόρασε το προϊόν, πραγματοποίησε λήψη της εφαρμογής σας ή τηλεφώνησε για να κάνει παραγγελία- μπορείτε να το γνωρίζετε, επίσης.

Βλέποντας ποιες διαφημίσεις έχουν πάρει κλικ και ποιες όχι, θα μπορείτε να δείτε γρήγορα πού να επενδύσετε στην καμπάνια σας. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να ενισχύσει την απόδοση της επένδυσής σας.

Μπορείτε να πάρετε και άλλα πολύτιμα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου και του ποσού που σας κοστίζει, κατά μέσο όρο, για τη διαφήμιση που οδηγεί σε διαδικτυακές αγορές των πελατών σας ή τις τηλεφωνικές κλήσεις. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία ανάλυσης για να μαθαίνετε τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών σας -πόσο καιρό, για παράδειγμα, πραγματοποιούν έρευνα για το προϊόν σας προτού το αγοράσουν.

4/ Διαχειριστείτε τις καμπάνιες σας. Το AdWords σάς προσφέρει τα εργαλεία για να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς σας. Εάν διαχειρίζεστε πολλαπλούς λογαριασμούς AdWords, ένας λογαριασμός διαχειριστή My Client Center (MCC) αποτελεί ισχυρό εργαλείο που θα μπορούσε να σας εξοικονομήσει χρόνο.

Το MCC επιτρέπει εύκολα να βλέπετε και να διαχειρίζεστε όλους τους λογαριασμούς σας στο AdWords από ένα μόνο σημείο. Μπορείτε επίσης να διαχειριστείτε τους λογαριασμούς σας στο AdWords χωρίς σύνδεση στο Ίντερνετ με το AdWords Editor, μία δωρεάν εφαρμογή που «κατεβάζετε» στο desktop η οποία σας επιτρέπει γρήγορα και εύκολα να κάνετε αλλαγές.

Με το AdWords Editor, μπορείτε να κατεβάσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, να επεξεργαστείτε τις καμπάνιες σας offline και στη συνέχεια, να φορτώσετε τις αλλαγές σας στο AdWords.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το AdWords Editor για να διαχειριστείτε, να επεξεργαστείτε και να προβάλλετε πολλαπλούς λογαριασμούς ταυτόχρονα, για να αντιγράψετε ή να μετακινήσετε αντικείμενα ανάμεσα σε ομάδες διαφημίσεων και καμπάνιες και ακόμη, να αναιρέσετε ή να επαναλάβετε πολλές αλλαγές, καθώς επεξεργάζεστε τις καμπάνιες σας.

Ανάλογα με τα προϊόντα που θέλουμε να στοχεύσουμε και την αγορά που απευθυνόμαστε χρειαζόμαστε και το αντίστοιχο budget όταν κάνουμε διαφήμιση στο Adwords.

Σε ορισμένες πολύ εξειδικευμένες αγορές ένα ποσό των 50€ ανά μήνα ενδέχεται να είναι αρκετό. Σε άλλες χρειάζονται πολύ περισσότερα ενώ όσο πιο ευρύ είναι ένα προϊόν, τόσο μεγαλύτερο ποσό πρέπει να επενδύσουμε στο Adwords για να καλύψουμε την αγορά.

Σε κάθε περίπτωση ξεκινάμε με ένα μίνιμουμ ποσό μέχρι να γίνει η διάγνωση της αγοράς και να δούμε την αντίδραση των καταναλωτών.

Όταν δούμε τα πρώτα αποτελέσματα, συνεχίζουμε αυξάνοντας το ποσό της διαφήμισης κάνοντας όμως πάντα προσεκτικά βήματα έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι ότι το ποσό που θα επενδύσουμε θα επιστρέψει υπό τη μορφή αγορών / ενδιαφέροντος / επισκεψιμότητας στο πολλαπλάσιο (αυτό που λέμε Return On Investment).

Μπορεί να φτάσουμε να πληρώνουμε ένα σεβαστό ποσό κάθε μήνα στο Adwords (υπάρχουν γιατροί που πληρώνουν 1500€ ή φροντιστήρια που πληρώνουν 1800€). Όμως επειδή λειτουργούμε με το μοντέλο ROI, το ποσό αυτό επιστρέφεται 3, 4 ή 5 φορές πίσω στον επιχειρηματία μέσα από πωλήσεις.

Στο Google Adwords μπορούμε να επενδύσουμε:

• Στο δίκτυο αναζήτησης (τη μηχανή αναζήτησης Google)

• Στο δίκτυο εμφάνισης (site που συνεργάζονται με τη Google κι έχουν σχετικό περιεχόμενο με το προϊόν μας)

• Στο επαναληπτικό marketing (να διαφημιζόμαστε σε όσους έχουν ήδη επισκεφτεί το site μας για να τους πείσουμε να αγοράσουν το προϊόν μας)

• Σε φορητές συσκευές (να διαφημιστούμε σε κινητά τηλέφωνα)

Ανάλογα με το budget και τους στόχους μας βάζουμε προτεραιότητες με γνώμονα πάντα το αποτέλεσμα.

Όταν χρησιμοποιούμε τις κατάλληλες λέξεις – κλειδιά καταφέρνουμε να προσεγγίσουμε, αλλά και να εστιάσουμε στο κοινό που μας ενδιαφέρει.

Για παράδειγμα, μπορούμε να επιλέξουμε λέξεις – κλειδιά που θα μας βοηθήσουν στις αναζητήσεις καθώς θα απευθύνονται σε ένα ευρύτερο κοινό ή να εστιάσουμε σε λέξεις που θα «αγγίζουν» ένα πιο στοχευμένο κοινό.

Πώς δουλεύουν οι αντιστοιχίσεις των κατάλληλων λέξεων που θα χρησιμοποιήσουμε

Broad match: η λέξη ή οι λέξεις – κλειδιά που θα χρησιμοποιήσουμε μπορούν να εμφανίζονται με την σειρά που έχουμε ορίσει, ή και με διαφορετική σειρά, αλλά μπορούν να υπάρχουν και άλλες λέξεις που να τη συνοδεύουν.

Broad match modifier: η λέξη ή οι λέξεις – κλειδιά που θα επιλέξουμε μπορούν να εμφανίζονται μόνο με την σειρά που έχουμε ορίσει, ή και λίγο διαφορετική.

Phrase match: η λέξη ή οι λέξεις – κλειδιά της επιλογής μας μπορούν να εμφανίζονται μόνο όταν κάποιος ψάχνει για αυτό που έχουμε ορίσει ακριβώς.

Exact match: η λέξη ή οι λέξεις – κλειδιά που θα χρησιμοποιήσουμε μπορούν να εμφανίζονται μόνο όταν κάποιος ψάχνει για αυτό που εμείς έχουμε ορίσει, χωρίς καμία άλλη παράμετρο, ή επιπλέον λέξη.

Negative match: η λέξη ή οι λέξεις κλειδιά που θα διαλέξουμε, δεν θα εμφανίζονται καθόλου εάν ορίσουμε αρνητικό πρόσημο (-).

Παραλλαγές στις λέξεις – κλειδιά

Προκειμένου να εμφανίζονται οι διαφημίσεις, θα πρέπει να γίνουν παραλλαγές των λέξεων ή των φράσεων που θα χρησιμοποιήσουμε.

Με αυτόν τον τρόπο θα επιτύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα στις αναζητήσεις, αλλά και να πλησιάσουμε τις «κοντινές» αναζητήσεις που μπορεί να κάνει το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.

Πώς επιλέγουμε τις κατάλληλες λέξεις – κλειδιά

Όταν αποφασίσουμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιες συγκεκριμένες λέξεις – κλειδιά, αυτό που προτείνουμε τις περισσότερες φορές είναι η στρατηγική broad to narrow:

θα μας βοηθήσει με την πάροδο του χρόνου και την έρευνα να στοχεύσουμε σε εκείνες τις λέξεις ή τις φράσεις που το κοινό σας αναζητεί περισσότερο ή που ταιριάζουν καλύτερα στις δικές σας υπηρεσίες και προϊόντα.

Αυτή η διαδικασία θα μας ωθήσει να επικεντρωθούμε σε λέξεις ή φράσεις – κλειδιά πολύ πιο σχετικές με το αντικείμενο σας και κατ’ επέκταση, να προσελκύσουν περισσότερες επισκέψεις αλλά και περισσότερους πελάτες χρησιμοποιώντας μια πιο ευρεία αντιστοίχιση των λέξεων – κλειδιών (keywords)

Η ευρεία αντιστοίχιση των >λέξεων – κλειδιών είναι εκείνη που τελικά θα βοηθήσει να επενδύσετε τα χρήματα σας σε πιο συγκεκριμένες λέξεις, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο συμπλήρωσης συγκεκριμένων λιστών με keywords.

Πολύ χρήσιμο επίσης θα είναι και το quality score το οποίο μας βοηθάει να αναγνωρίσουμε πού εμφανίζεται η διαφήμισή σας και σε πια συγκεκριμένα keywords.

Με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρουμε να αυξηθεί το «click through rate»και από την επιλογή «details» θα έχουμε τη δυνατότητα να ερευνήσουμε σε βάθος συγκεκριμένα keywords και πώς αυτά αντιστοιχούν στην διαφήμισή σας.

Χρησιμοποιώντας μια πιο ευρεία αντιστοίχιση των λέξεων – κλειδιών (keywords)

Η ευρεία αντιστοίχιση των λέξεων – κλειδιών είναι εκείνη που τελικά θα βοηθήσει να επενδύσετε τα χρήματα σας σε πιο συγκεκριμένες λέξεις, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο συμπλήρωσης συγκεκριμένων λιστών με keywords.

Πολύ χρήσιμο επίσης θα είναι και το quality score το οποίο μάς βοηθάει να αναγνωρίσουμε πού εμφανίζεται η διαφήμισή σας και σε πια συγκεκριμένα keywords. Με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρουμε να αυξηθεί το «click through rate» και από την επιλογή «details» θα έχουμε τη δυνατότητα να ερευνήσουμε σε βάθος συγκεκριμένα keywords και πώς αυτά αντιστοιχούν στην διαφήμισή σας.

Broad match modifier:Επιλέγουμε εκ νέου και σε βάθος τις διαφημίσεις

Με την επιλογή «broad match modifier», έχουμε τη δυνατότητα να επικεντρωθούμε περαιτέρω στο κοινό στο οποίο απευθύνεστε και να αυξήσουμε έτσι την επισκεψιμότητα αλλά και τους πελάτες σας.

Προσφέρεται δε, η δυνατότητα να διαλέξουμε μεταξύ των «modified broad match» και «close variants», που σημαίνει ότι στην πρώτη επιλογή οι χρήστες θα πρέπει να πληκτρολογούν τις λέξεις που έχουμε ορίσει, καθώς και τις πολύ κοντινές τους, ενώ στη δεύτερη επιλογή συμπεριλαμβάνονται και αναζητήσεις που εμπεριέχουν λάθη (αναγραμματισμούς κοκ).

Το «Broad match modifier» στην πράξη

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιλογή «broad match modifier» στις λέξεις – κλειδιά που έχουμε επιλέξει, ώστε να περιλαμβάνονται στις αναζητήσεις των πιθανών πελατών σας.

Η διαδικασία αυτή μας επιτρέπει να ορίσουμε ότι στις αναζητήσεις του κοινού θα υπάρχει έστω και μια από τις λέξεις – κλειδιά που έχουμε επιλέξει.

Έτσι, καταφέρνουμε να αυξήσουμε τα clicks αλλά και το convention.

Πώς ελέγχουμε την κίνηση των clicks

Με το «broad match modifier» προσφέρεται η δυνατότητα να τροποποιήσουμε και να συγκεκριμενοποιήσουμε τα keywords που επιλέγονται.

Ακόμη, μπορούμε να ελέγξουμε αλλά και να αυξήσουμε τη σχέση μεταξύ των keywords και να μειώσουμε την αναμενόμενη κίνηση.

Οι καλύτερες πρακτικές για να προσθέσουμε εναλλακτικά περισσότερα clicks είναι: 

να μείνει ενεργή η επιλογή «broad match» και να γίνει σύγκριση βάσει των επιδόσεων μεταξύ των καινούριων και των παλιών λέξεων – κλειδιών, προσθέτοντας νέες τροποποιήσεις στις διαφημιστικές καμπάνιες.

Αν πρώτα είχαμε χρησιμοποιήσει τα: 

broad match keywords, τότε θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι προσθέτοντας ρυθμίσεις στις προσφορές σας ενδέχεται το cost per click να είναι υψηλότερο, αλλά αυτό θα «φέρει» περισσότερα clicks και conversions.

exact & phrase match, τότε θα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι προσθέτοντας τροποποιημένα keywords θα αποκτήσετε περισσότερους πελάτες και θα γίνεται έλεγχος των αναζητήσεων που προσιδιάζουν στα keywords που έχουμε επιλέξει.

Το AdWords είναι σχεδιασμένο σε τρία επίπεδα: τον λογαριασμότην καμπάνια και το διαφημιστικό group ή αλλιώς ad group.

Τροποποιώντας τα παραπάνω ανάλογα με τις απαιτήσεις μας, επιτυγχάνουμε να κάνουμε πιο συγκεκριμένους τους στόχους μας.

Αναλυτικότερα:

Ο λογαριασμός είναι συνδεδεμένος με ένα μοναδικό email και με μία μοναδική διεύθυνση πιστωτικής κάρτας.

Καλό θα ήταν όλες οι καμπάνιες να βρίσκονται σε έναν λογαριασμό ώστε να έχουμε πλήρη εικόνα του των ενεργειών εύκολα και απλά, πατώντας την επιλογή «all campaigns».

Κάθε καμπάνια είναι φτιαγμένη από πολλά ad groups, έχει τις δικές της ρυθμίσεις και το δικό της κεφάλαιο.

Όλες οι καμπάνιες βρίσκονται με ένα κλικ στην επιλογή «campaigns», στη μέση της οθόνης μας.

Τα ad groups περιλαμβάνουν τις λέξεις ή τις φράσεις που έχουμε επιλέξει για τις διαφημίσεις.

Όταν κάνουμε κλικ σε μια καμπάνια, το adwords εμφανίζει τις επιδόσεις της.

Η θέση και η κατάταξη της διαφήμισης

Η θέση της διαφήμισης -ή αλλιώς ad position– δηλώνει τη σειρά που κατέχει η διαφήμιση στη μηχανή αναζήτησης. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται πάντα στην αρχή ή στο τέλος της σελίδας που βρισκόμαστε αφότου πληκτρολογήσουμε τη λέξη ή τις λέξεις στη μηχανή αναζήτησης.

Πώς ορίζεται η θέση της διαφήμισης

Η θέση μιας διαφήμισης στη μηχανή αναζήτησης ορίζεται πάντα σε συνάρτηση με την κατάταξη ή τον βαθμό της (ad rank).

Η κατάταξή της -ή αλλιώς ο βαθμός της- εξαρτάται από τα στοιχεία που έχουμε ορίσει και τις λέξεις που έχουμε χρησιμοποιήσει για να εμφανιζόμαστε (quality score).

Ωστόσο, μια περίπλοκη διαδικασία όπως αυτή μπορεί να καθορίζεται και από άλλες παραμέτρους.

Για παράδειγμα, μπορεί να βρεθούμε στην πρώτη θέση της μηχανής αναζήτησης λόγω του ότι έχουμε στοχεύσει σε πολύ συγκεκριμένες λέξεις, που ύστερα από έρευνα, έχουμε καταλήξει στο ότι το target group μάς ψάχνει και ενδιαφέρεται.

Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές, που μπορεί να έχουν δαπανήσει περισσότερα χρήματα για λέξεις και φράσεις, οι οποίες τελικά δεν έφεραν πίσω τα αναμενόμενα κέρδη.

Σημειώνεται ακόμη ότι οι διαφημίσεις με υψηλό ad rank εμφανίζονται πρώτες στη μηχανή αναζήτησης και πάντα στις κορυφαίες θέσεις, στην αρχή ή/και στο τέλος της σελίδας.

Cost per click

Το πραγματικό cost per click συνήθως είναι λιγότερο από αυτό που πιστεύουμε και αυτό γιατί με το adwords auction όσα περισσότερα δαπανούμε για να κρατήσουμε την θέση μας τόσο λιγότερο στην ουσία κοστίζει.

Πώς δουλεύει το cost per click

Συνδυάζοντας τα στοιχεία από το quality score (δηλαδή, click-through rate, ad relevance και landing page experience) μαζί με άλλα στοιχεία, όπως το CPC bid και άλλες παραμέτρους, βρίσκουμε το ad rank.

Στη συνέχεια, το ad rank μαζί με άλλες επεκτάσεις μάς βοηθάει να καθορίσουμε το πού και πότε θα εμφανίζεται η διαφήμισή μας.

Ωστόσο, το πραγματικό CPC όταν εμφανίζεται πάνω από τα αποτελέσματα των αναζητήσεων μπορεί να είναι υψηλότερο από το CPC που εμφανίζεται κάτω από τα αποτελέσματα των αναζητήσεων, ακόμα και αν δεν υπάρχουν άλλοι που να διαφημίζονται κάτω από τη δική σας καμπάνια.

Γι αυτό, μπορεί να διαθέτετε περισσότερα χρήματα, όμως οι διαφημίσεις που βρίσκονται ψηλά στη μηχανή αναζήτησης έχουν περισσότερο click-through rate και μας επιτρέπουν να προσθέσουμε, να αλλάξουμε και να ορίσουμε κατά βούληση τις ρυθμίσεις.

Διαφημιση Google Adwords στη Leader Online σε 3 βήματα

Σχεδιασμός, Υλοποίηση, Παραμετροποίηση μιας καμπάνιας Adwords

Αμοιβή Google Adwords

Πηγαίνοντας ενάντια στη Google.

Η αμοιβή μας δεν είναι ένα ποσοστό επί του budget σας γιατί αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη φιλοσοφία μας. Αν πληρωνόμασταν με ποσοστό θα είχαμε ως στόχο να ξοδεύετε μεγάλα ποσά στο Adwords. Ίσως αυτό να συμφέρει τη Google, άλλους συνεργάτες σας αλλά όχι εσάς.

Η αμοιβή μας εξαρτάται από τον αριθμό των λέξεων στόχευσης και τον αριθμό των ομάδων διαφήμισης που θα δημιουργήσουμε για εσάς (όχι για τις διαφημίσεις). Δεν πληρώνετε για τα A/B/C tests γιατί πραγματοποιούνται όσα χρειαστούν μέχρι να πετύχουμε. Το κόστος εξαρτάται επίσης από την ένταση του ανταγωνισμού στην αγορά στην οποία κινείστε καθώς έχει άμεση σχέση με τον όγκο της δουλειάς παραμετροποίησης που θα γίνει στο λογαριασμό σας.

Το μηνιαίο κόστος για την αμοιβή της Leader Online είναι ανεξάρτητο από το budget στη Google και ξεκινάει με ελάχιστη αμοιβή τα 450 ευρώ / μήνα + ΦΠΑ.

Καλέστε μας στο 211.216.8409 για να προϋπολογίσουμε με ακρίβεια το κόστος για τις δικές σας καμπάνιες με βάση τις λέξεις κλειδιά που σας ταιριάζουν.

Καλέστε μας να σχεδιάσουμε μαζί τη δική σας στρατηγική ανάπτυξης.

LET’S TALK BUSINESS