Ο πελάτης σπαταλούσε χρήματα στοχεύοντας γενικές και λανθασμένες λέξεις τόσο στη μηχανή αναζήτησης όσο και στο δίκτυο εμφάνισης της Google.

Η Leader Online οργάνωσε την καμπάνια και στόχευσε τις σωστές λέξεις με στοχευμένες διαφημίσεις αυξάνοντας το CTR της καμπάνιας κατά 184% σε μόλις ένα μήνα μειώνοντας παράλληλα κατά 80% το budget που έδινε ο πελάτης από 1400€ σε μόλις 268€.

Παράλληλα μειώθηκε κατά 66% το κόστος μετατροπής, δηλαδή το ποσό που κόστιζε στον πελάτη η πώληση ενός προϊόντος. Έτσι ενώ ο πελάτης χρειαζόταν 37.92€ για να καταφέρει να πουλήσει ένα προϊόν, η Leader Online έριξε αυτό το ποσό στα 12.80€. Έτσι αυξήθηκαν τα περιθώρια κέρδους του πελάτη στο προϊόν και επιπλέον εξοικονόμησε 1.132€ μέσα σε ένα μήνα.

Ο πελάτης πλήρωνε υπέρογκα ποσά στο Adwords που τον είχαν γονατίσει και αναζητούσε μια λύση. Τον Ιούλιο είχε πληρώσει 1.400€ και τον Ιούνιο 1.248€ ενώ τον Αύγουστο που ανέλαβε η Leader Online έδωσε μόλις 268€ για διαφήμιση στο Adwords. Κι όλα αυτά μέσα στον Αύγουστο. Δίνοντας λιγότερα λεφτά κατάφερε περισσότερα. Πάμε να δούμε τα αποτελέσματα της καμπάνιας στις στοχευμένες λέξεις που ενδιαφέρουν τον πελάτη.

Ορίζοντας με ακρίβεια τις λέξεις της στόχευσης αλλά και δημιουργώντας διαφημίσεις σχετικές με το περιεχόμενο και το προϊόν, η Leader Online κατάφερε να αυξήσει την εμφάνιση του πελάτη στις αναζητήσεις στις λέξεις που τον ενδιαφέρουν. Έτσι έχοντας budget μειωμένο κατά 80% μέσα στον Αύγουστο, καταφέραμε να εμφανίσουμε τον πελάτη στο 77% των σχετικών αναζητήσεων ενώ τον Ιούλιο, ο πελάτης είχε δαπανήσει 1.400€ και είχε εμφανιστεί μόλις στο 16,81%. Η Leader Online πέτυχε αύξηση στις εμφανίσεις κατά 358%.

Παράλληλα αυξήσαμε το CTR των διαφημίσεων στις σχετικές λέξεις κλειδιά που ενδιαφέρουν τον πελάτη από 3,55% σε 4,51% (αύξηση 27%). Την ίδια στιγμή αυξήθηκε και το ποσοστό στην κορυφή της σελίδας κατά 0,66%. Κι όλα αυτά με budget μόλις 268€ αντί για 1.400€.

Μάθετε περισσότερα για τη διαφήμιση Adwords και τη διαφήμιση Facebook.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: τηλ. 211 216 8409 / contact@leaderonline.gr