Leader Online Logo

Σταθερά στην 1η θέση του Google Ads για 6 μήνες

Η διαφήμιση στο Google Ads του πελάτη δεχόταν ισχυρές πιέσεις από τον ανταγωνισμό και ο πελάτης δεν μπορούσε να διατηρήσει την πρώτη θέση ενώ μειωνόντουσαν τα μερίδια εμφάνισης στις λέξεις υψηλού ενδιαφέροντος.

Η Leader Online θεωρεί ότι για να έχει απήχηση η διαφήμιση στο Google Ads και να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα θα πρέπει να είμαστε “παίκτες Leader” στις λέξεις που μας ενδιαφέρουν.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχουμε σταθερά μία από τις 3 πρώτες θέσεις στη διαφήμιση στις συγκεκριμένες λέξεις και για το σύνολο των αναζητήσεων.

Για να καταφέρουμε να έχουμε το συγκεκριμένο αποτέλεσμα χρειάζεται εντατική δουλειά προς όλες τις κατευθύνσεις προκειμένου να πιάσουμε τους αντίστοιχους δείκτες ποιότητας. Χρειάζεται δηλαδή τόσο παραμετροποίηση στις διαφημίσεις όσο και στα Landing Pages προκειμένου αυτά να αποδώσουν σωστά και ο πελάτης να ρευστοποιήσει την επιτυχία των διαφημίσεων.

Στο συγκεκριμένο πελάτη κάναμε μια από τις μεγαλύτερες εργασίες παραμετροποίησης δοκιμάζοντας δεκάδες σελίδες προσγείωσης μέχρι να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα ως προς το conversion rate. Επειδή ο πελάτης δεν είναι eshop αλλά παρέχει υπηρεσίες, η δουλειά ήταν ακόμα πιο δύσκολη καθώς έπρεπε να ανιχνεύουμε την προέλευση των πελατών. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιήσαμε ειδικούς αριθμούς σταθερής τηλεφωνίας αλλά και ξεχωριστά email, σελίδες προσγείωσης και φόρμες ενδιαφέροντος.

Παράλληλα με τις εργασίες παραμετροποίησης της ιστοσελίδας, δημιουργήσαμε μια σειρά στοχευμένων διαφημίσεων που κατάφεραν να πιάσουν τους δείκτες ποιότητας στο απόλυτο (10/10). Με αυτό τον τρόπο διασφαλίσαμε ότι ο μόνος παράγοντας που θα μας απασχολεί είναι το ποσό του bid. Αναλύοντας τον ανταγωνισμό και τα αντανακλαστικά του εντοπίσαμε τα όρια αλλά και την αφύπνιση του κάθε ανταγωνιστή. Γνωρίζοντας με ακρίβεια τον ανταγωνισμό, είσαι σε θέση να χαράξεις τη δική σου στρατηγική.

Αφού είχαμε όλα τα στοιχεία λανσάραμε τις νέες καμπάνιες που ήταν απόλυτα στοχευμένες σε κάθε λέξη κλειδί. Έχοντας μελετήσει την κάθε λεπτομέρεια, το αποτέλεσμα ήταν ήδη προκαθορισμένο. Η καμπάνια ξεκίνησε στις αρχές Δεκεμβρίου και για πάνω από 6 μήνες μένει σταθερά στην πρώτη θέση με ποσοστό προβολής άνω του 85% ενώ δείχνει ό,τι κανένας ανταγωνιστής δεν μπορεί να ξεπεράσει τον πελάτη μας.