Leader Online Logo

Κατάληψη 1η Θέσης Χωρίς Αύξηση Budget στο Google Ads απέναντι σε 12 ανταγωνιστές

Ο πελάτης βρίσκεται σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά όπου υπάρχουν πάνω από 10 ανταγωνιστές που στοχεύουν τις 3 πρώτες θέσεις στο Google Ads. Μέχρι να αναλάβει τη διαφημιση Google η Leader Online ο πελάτης επένδυε 10€ την ημέρα και το αποτέλεσμα ήταν να βρίσκεται στην 5η θέση καλύπτοντας ένα μερίδιο αναζήτησης κάτω του 10%.

Η Leader Online ανέλαβε την παραμετροποίηση του Landing Page και παράλληλα την παραμετροποίηση της καμπάνιας προκειμένου να βελτιώσει τους δείκτες ποιότητας σε κάθε στοχευμένη λέξη.

Μετά από μια σειρά βελτιώσεων τόσο στις σελίδες προσγείωσης όσο και στη συνολική ιστοσελίδα του πελάτη το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό τόσο για τα στοιχεία του Google Ads όσο και για την απόδοση που είδε ο πελάτης στην καθημερινότητά του.

Διατηρώντας το ίδιο budget ο πελάτης βρέθηκε στην κορυφή της λίστας ως προς τα μερίδια αναζήτησης ενώ κατοχύρωσε μόνιμα 1 από τις 3 πρώτες θέσεις και στο 27% των περιπτώσεων την 1η θέση.

Χωρίς να αλλάξουμε το ποσό που επενδύει ο πελάτης καταφέραμε να τον φέρουμε στην κορυφή της λίστας για τις λέξεις κλειδιά που στοχεύει και να αυξήσουμε κατακόρυφα την απόδοση της διαφήμισης, γεγονός που μετατράπηκε σε τηλεφωνήματα και σημαντική αύξηση πελατολογίου από την πλευρά του πελάτη μας.

Βλέποντας τη σημαντική διαφορά στην απόδοση διατηρώντας το ίδιο budget, ο πελάτης αποφάσισε να επενδύσει μεγαλύτερο ποσό ανοίγοντας διαφήμιση σε επιπλέον λέξεις κλειδιά. Καθώς το ποσό που έδινε μέχρι σήμερα πλέον υπεραπέδιδε, αποφάσισε να επενδύσει ποσά σε λέξεις με μικρότερο ανταγωνισμό αλλά εξίσου σημαντικές για τη δραστηριότητά του.

Ακολουθώντας την ίδια λογική παραμετροποίησης στην σελίδα αλλά και στις διαφημίσεις καταφέραμε να δώσουμε στον πελάτη την πρωτιά στις δευτερεύουσες λέξεις που στόχευσε.