Leader Online Logo

346% απόδοση (ROI) & 1ος Mεταξύ 20 Aνταγωνιστών στο Google Ads

Ο πελάτης δημιούργησε μια νέα επιχείρηση ανοίγοντας μια σειρά φροντιστηρίων σε όλη την Αθήνα. Το καινούργιο site που δημιούργησε με άλλη εταιρεία στα τέλη Αυγούστου δεν είχε την αναμενόμενη κίνηση οπότε αποφάσισε να επενδύσει στο Google Ads προκειμένου να προσελκύσει νέους πελάτες.

Η Leader Online έκανε μερικές από τις χρυσές παρεμβάσεις στην ιστοσελίδα αξιοποιώντας την εμπειρία από την κατασκευή ιστοσελίδων προκειμένου να αυξήσουμε την εισροή πελατών από τη μηχανή αναζήτησης Google (SEO) ενώ παράλληλα δημιουργήσαμε μια στοχευμένη καμπάνια σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Επειδή η διαφήμιση στο Google Ads ήταν καινούργια διαφημιστική επιλογή για τον πελάτη, αποφάσισε για αρχή να επενδύσει το ποσό των 150€ ανά μήνα σε μια αγορά που ο ανταγωνισμός επενδύει τουλάχιστον 350€ – 850€ το μήνα. Οπότε έπρεπε να προσαρμοστούμε στο γεγονός ότι είχε λιγότερα χρήματα απ’όσα χρειαζόταν.

Αφού παραμετροποιήσαμε την αρχιτεκτονική και το περιεχόμενο του site για τις λέξεις κλειδιά που ενδιαφέρουν τον πελάτη προχωρήσαμε στην οργάνωση και το σχεδιασμό της καμπάνιας Google Ads.

Ο ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο κλάδο είναι ιδιαίτερα έντονος με αποτέλεσμα να πρέπει να διαχειριστούμε με χειρουργική ακρίβεια το ποσό των 150€ χωρίς να χάσουμε ούτε 1 ευρώ.

Χτίζοντας εξαιρετικά στοχευμένες καμπάνιες για τις λέξεις κλειδιά του πελάτη, καταφέραμε να ξεπεράσουμε τον ανταγωνισμό τόσο ως προς τη θέση όσο και ως προς το ποσοστό εμφάνισης στη μηχανή αναζήτησης.

Η διαφήμιση στο Google Ads του πελάτη μας εμφανίστηκε στο 60% των σχετικών αναζητήσεων στη μηχανή αναζήτησης με μέσο όρο θέσης της διαφήμισης τη 2,4 αγγίζοντας την κορυφή της λίστας.

Θεαματικά ήταν τα αποτελέσματα και ως προς τις εγγραφές (που είχαμε θέσει ως μετατροπές) καθώς καταφέραμε να προσεγγίσουμε στοχευμένο κοινό που έκανε εγγραφή στα προγράμματα του πελάτη συμβάλλοντας στην πληρότητα των αιθουσών.

Το CTR κυμάνθηκε από 5.94% έως και 28,57% για στοχευμένες λέξεις ενώ το ROI άγγιξε το 346% κάνοντας τον επιχειρηματία να διπλασιάσει και στη συνέχεια να τριπλασιάσει το ποσό που επενδύει στο Google Ads στοχεύοντας και άλλες λέξεις κλειδιά και αγορές.