Διαφήμιση Adwords: Με λιγότερα λεφτά, μεγαλύτερο αποτέλεσμα, πρώτη θέση

Κλάδος: Φροντιστήριο (εκπαίδευση) | Υπηρεσία: Διαφημιση Adwords | Ημερομηνία: Σεπτέμβριος 2014

Το πρόβλημα: Ο πελάτης δημιούργησε μια νέα επιχείρηση ανοίγοντας μια σειρά φροντιστηρίων σε όλη την Αθήνα. Το καινούργιο site που δημιούργησε με άλλη εταιρεία στα τέλη Αυγούστου δεν είχε την αναμενόμενη κίνηση οπότε αποφάσισε να επενδύσει στο Adwords προκειμένου να προσελκύσει νέους πελάτες.

Η λύση: Η Leader Online έκανε βασικές παραμετροποιήσεις στην ιστοσελίδα αξιοποιώντας την εμπειρία από την κατασκευή ιστοσελίδων προκειμένου να αυξήσουμε την εισροή πελατών από τη μηχανή αναζήτησης Google (SEO) ενώ παράλληλα δημιουργήσαμε μια στοχευμένη καμπάνια σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Επειδή η διαφήμιση στο Adwords ήταν καινούργια διαφημιστική επιλογή για τον πελάτη, αποφάσισε για αρχή να επενδύσει το ποσό των 150€ ανά μήνα σε μια αγορά που ο ανταγωνισμός επενδύει τουλάχιστον 350€ – 850€ το μήνα.

Αφού παραμετροποιήσαμε την αρχιτεκτονική και το περιεχόμενο του site για τις λέξεις κλειδιά που ενδιαφέρουν τον πελάτη προχωρήσαμε στην οργάνωση και το σχεδιασμό της καμπάνιας Adwords.

Ο ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο κλάδο είναι ιδιαίτερα έντονος με αποτέλεσμα να πρέπει να διαχειριστούμε με χειρουργική ακρίβεια το ποσό των 150€ χωρίς να χάσουμε ούτε 1 ευρώ.

Χτίζοντας εξαιρετικά στοχευμένες καμπάνιες για τις λέξεις κλειδιά του πελάτη, καταφέραμε να ξεπεράσουμε τον ανταγωνισμό τόσο ως προς τη θέση όσο και ως προς το ποσοστό εμφάνισης στη μηχανή αναζήτησης.

Η διαφήμιση στο Adwords του πελάτη μας εμφανίστηκε στο 60% των σχετικών αναζητήσεων στη μηχανή αναζήτησης με μέσο όρο θέσης της διαφήμισης τη 2,4 αγγίζοντας την κορυφή της λίστας.

statistika-adwords

Θεαματικά ήταν τα αποτελέσματα και ως προς τις εγγραφές καθώς καταφέραμε να προσεγγίσουμε στοχευμένο κοινό που έκανε εγγραφή στα προγράμματα του πελάτη συμβάλλοντας στην πληρότητα των αιθουσών.

Το CTR κυμάνθηκε από 5.94% έως και 28,57% για στοχευμένες λέξεις ενώ το ROI άγγιξε το 346% κάνοντας τον επιχειρηματία να διπλασιάσει και στη συνέχεια να τριπλασιάσει το ποσό που επενδύει στο Adwords στοχεύοντας και άλλες λέξεις κλειδιά και αγορές.

Μάθετε περισσότερα για τη διαφήμιση Adwords και τη διαφήμιση Facebook.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: τηλ. 211 216 8409 / contact@leaderonline.gr

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ