Leader Online Logo

Πώς αυξάνεται η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στη Google

Tου Σίμου Κοσμετάτου

H διαφήμιση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google συνιστά έναν αξιόπιστο τρόπο διαφήμισης και προβολής για επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους.  

Αν όμως, η διαφημιση Google Ads δεν πραγματοποιηθεί μεθοδευμένα στο πλαίσιο μιας οργανωμένης digital marketing στρατηγικής, δεν αρκεί για να επιτευχθούν οι επιχειρηματικοί στόχοι.

Ενημερωθείτε, διαβάζοντας παρακάτω, για τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει το Quality Score στην αποτελεσματικότητα αλλά και στο κόστος των διαφημίσεών της επιχείρησής σας.

Τι είναι το Quality Score

Το Quality Score εκφράζει την αξιολόγηση που κάνει η Google στις διαφημίσεις, λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά κριτηρίων.

Η «βαθμολόγηση» αυτή συμβαίνει προκειμένου να προάγονται οι διαφημίσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών, από τη σκοπιά της σχετικότητας και της αξίας.

Το Quality Score επιδρά σημαντικά στο κόστος των διαφημιστικών εκστρατειών, καθορίζοντας το κόστος ανά κλικ.

Με άλλα λόγια, το υψηλό Quality Score προσφέρει υψηλά ad rankings και χαμηλότερα κόστη ανά κλικ ή ανά μετατροπή.

Πώς επιτυγχάνεται υψηλό Quality Score

Εισαγωγή σχετικών keywords

Οι λέξεις – κλειδιά που επιλέγονται για τις διαφημίσεις πρέπει να έχουν μεγάλη σχετικότητα με το προϊόν ή την υπηρεσία που διαφημίζεται στη Google.

Είναι απαραίτητο τα διαφημιστικά κείμενα να περιλαμβάνουν τις λέξεις κλειδιά καθώς όσο πιο συναφή είναι, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να λάβουν περισσότερα κλικ οι διαφημίσεις.

Η δημιουργία μικρών, στοχευμένων διαφημίσεων με συγκεκριμένα keywords συμβάλλει στην επιτυχία της συνολικής διαφημιστικής καμπάνιας.

Οι γενικές ομάδες διαφημίσεων άλλωστε, μειώνουν τον Δείκτη Ποιότητας των διαφημίσεων καθώς αδυνατούν να ανταποκριθούν στις αναζητήσεις των χρηστών.

Με τις σχετικές λέξεις – κλειδιά επιτυγχάνεται η προσέγγιση των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρηση.

Βελτιστοποίηση των landing pages

Η Google αξιολογεί τη σχετικότητα της διαφήμισης με τη σελίδα προορισμού στο site της επιχείρησης.

Όσο πιο σχετική με τη διαφήμιση είναι η landing page, τόσο πιο υψηλό Quality Score καταγράφει.

Κάθε landing page που χρησιμοποιείται στις διαφημιστικές καμπάνιες είναι απαραίτητο εκτός από σχετική, να:

αναδεικνύει την αξιοπιστία της επιχείρησης,

να διευκολύνει τον χρήστη στην πλοήγησή του,

να σημειώνει γρήγορο χρόνο φόρτωσης και

να είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές.

Βελτίωση του Click-Trhough Rate

Το Click-Trhough Rate (CTR) εκφράζει το ποσοστό των χρηστών που κάνουν κλικ σε μία διαφήμιση σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των ατόμων που την είδαν.

Θεωρείται ίσως η πιο σημαντική παράμετρος που καθορίζει το Quality Score, καθώς συνιστά μια πολύτιμη ένδειξη για την ελκυστικότητα και τη χρησιμότητα των διαφημίσεων.

Το CTR βελτιώνεται αν συνδυαστούν οι σχετικές λέξεις – κλειδιά με το κατάλληλο κείμενο διαφήμισης που οδηγεί τον κάθε χρήστη σε απόλυτα σχετική σελίδα προορισμού.

Οι διαφημίσεις που αποδίδουν υψηλό ποσοστό CTR είναι εκείνες που:

περιέχουν απόλυτα εναρμονισμένα keywords με το προϊόν ή την υπηρεσία που διαφημίζεται,

έχουν λιτό κείμενο που αναδεικνύει τη μοναδικότητα της επιχείρησης έναντι των ανταγωνιστικών και

ενθαρρύνουν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν και να πραγματοποιήσουν επίσκεψη στην ιστοσελίδα.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Google Partner PREMIER, SEO Expert & Digital Marketing Strategist.