Η διαφήμιση Google Adwords αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς και καθιερωμένες πλέον πλατφόρμες διαφήμισης στον πλανήτη.

Όσο εύκολο όμως, είναι να δημιουργήσει ο καθένας διαφημιστικές καμπάνιες μέσω της εν λόγω υπηρεσίας της Google και να επιτύχει τους στόχους του, άλλο τόσο πιθανό είναι και να αποτύχει, χάνοντας χρήματα και πελάτες.

Διαβάστε λοιπόν, μερικές απλές, σημαντικές, δοκιμασμένες, παραδοσιακές, “σταθερές” συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας και την απόδοση της επένδυσής σας για αυτές.

 

1/ Κατανοήστε τις προθέσεις των χρηστών

Όταν δημιουργείτε μια διαφημιστική καμπάνια στο AdWords αποτελεί ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της να επιλέξετε λέξεις – κλειδιά που να ανταποκρίνονται σε αυτό που αναζητεί ο χρήστης. Όχι απαραιτήτως μόνο αυτές που σχετίζονται άμεσα με το προϊόν ή την υπηρεσία που επιθυμείτε να προωθήσετε, αλλά λέξεις και μικρές φράσεις που σχετίζονται με την πρόθεση του χρήστη, ο οποίος αναζητεί κάτι σχετικό με εσάς.

2/ Απευθυνθείτε σε «όλες τις γλώσσες»

Όταν βρίσκεστε στις ρυθμίσεις της καμπάνιας που δημιουργείτε, διαλέξτε την επιλογή «όλες τις γλώσσες» -εκτός και αν έχετε συγκεκριμένο λόγο να μην το πράξετε. Και αυτό γιατί η γλώσσα που χρησιμοποιούν οι χρήστες ορίζεται από το λειτουργικό σύστημα της συσκευής τους ή τη διεύθυνση της Google στην οποία έχουν μπει (gr / com), επομένως αν περιορίσετε τις γλώσσες, «στενεύετε» και το εύρος των δυνατοτήτων σας.

3/ Η δομή είναι το παν

Δημιουργήστε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες με βάση την τοποθεσία και την κατηγορία. Επιπλέον, σχεδιάστε ομάδες διαφημίσεων με παρόμοιες λέξεις – κλειδιά σε κάθε καμπάνια έτσι ώστε, οι διαφημίσεις να είναι σχετικές με τις λέξεις – κλειδιά στο εσωτερικό τους.

4/ Δημιουργήστε ειδικές ομάδες διαφημίσεων

Όταν πρόκειται για λέξεις – κλειδιά ισχύει ότι: το λιγότερο είναι… περισσότερο. Σίγουρα, θα πρέπει να βρείτε πρώτα τις καλύτερες λέξεις – κλειδιά για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά κάθε φορά που θα βρίσκετε μια καινούρια λέξη η οποία να παραπέμπει σε εσάς, χρειάζεται να δημιουργείτε μια καμπάνια και μια ομάδα διαφημίσεων μόνο για τη συγκεκριμένη λέξη. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρετε να ελέγξετε πιο αποτελεσματικά τον προϋπολογισμό σας και να επιτρέψετε σε άλλες λέξεις – κλειδιά να έχουν μια καλύτερη ευκαιρία. Επιπλέον θα βελτιωθεί και το Quality Score σας.

5/ Δώστε προσοχή στις «ανοιχτές» έννοιες

Όταν χρησιμοποιείτε λέξεις – κλειδιά που περιλαμβάνουν ποικίλες αναζητήσεις, ανεβάζετε τον δείκτη των εντυπώσεων που προκαλεί η καμπάνια σας. Ωστόσο, να είστε προετοιμασμένοι διότι θα εμφανίζεστε στα αποτελέσματα των λέξεων – κλειδιών που έχετε επιλέξει, ακόμη και αν ο χρήστης δεν αναζητεί αυτό ακριβώς που εσείς προωθείτε. Οπότε, πάντα να ελέγχετε την καρτέλα των αρνητικών λέξεων, ώστε να αποκλείετε συνδυασμό λέξεων που δεν ανταποκρίνονται στο δικό σας προϊόν ή υπηρεσία.

6/ Ρυθμίστε προσεκτικά την τοποθεσία

Όταν καλείστε να επιλέξετε την τοποθεσία όπου θα προβληθεί η διαφημιστική σας καμπάνια, σιγουρευτείτε ότι έχετε «κλικάρει» την επιλογή «μόνο οι χρήστες της τοποθεσίας μου», διαφορετικά οι διαφημίσεις σας μπορεί να εμφανίζονται σε ανθρώπους που αναζητούν λέξεις οι οποίες περιλαμβάνουν και τη θέση σας.

7/ Διευκολύνετε τη διαφάνεια

Βεβαιωθείτε πώς οι σελίδες «προσγείωσης» των χρηστών που προέρχονται από τις διαφημίσεις σας διαθέτουν έναν σύνδεσμο για την «πολιτική απορρήτου» της ιστοσελίδας σας. Η Google λαμβάνει σοβαρά υπόψη της την ύπαρξη της πολιτικής απορρήτου καθώς όταν «σκανάρει» το site σας αναζητεί τέτοια στοιχεία διαφάνειας. Έχοντας έναν τέτοιο σύνδεσμο στις σελίδες όπου παραπέμπετε τους χρήστες, αυξάνετε και τον δείκτη ποιότητάς σας και θα εμφανίζεστε πιο ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

8/ Μην βασίζεστε μόνο στα conversions

Καλό είναι να παρακολουθείτε τις κινήσεις των χρηστών μετά το «κλικ» που πραγματοποίησαν στην διαφήμισή σας, αλλά ακόμη καλύτερο είναι να συζητάτε με την ομάδα πωλήσεών σας προκειμένου να αποφασίζετε από κοινού τις ποιοτικές αλλαγές που απαιτούν οι διαφημιστικές καμπάνιες σας. Πάντα να έχετε το νου σας και στον δείκτη της απόδοσης της επένδυσής σας με σκοπό να μην ξεφύγετε από τον προϋπολογισμό σας μακροπρόθεσμα.

9/ «Κόψτε» τη διαφήμιση όσο είστε ψηλά

Ρωτήστε κάποιον που ασχολείται με τον τζόγο και θα σας πει: μπορείτε να αγγίξετε την κορυφή αλλά αν δεν αποσυρθείτε σύντομα, θα φτάσετε στον πάτο και μάλιστα, από δύσκολο μονοπάτι. Με άλλα λόγια, αναπτύξτε τις καμπάνιες σας μέχρι να σας φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, ύστερα αφήστε τες και δημιουργήστε νέες διαφημίσεις.