Leader Online Logo

Γιατί πρέπει να έχουμε πολλές ομάδες διαφήμισης στο Google Ads

Η σωστή οργάνωση της καμπάνιας στο Google Ads, η στοχοθέτηση και η τμηματική υλοποίηση συνιστούν ένα μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας στη διαφημιση Google Ads.

Για να οργανώσετε σωστά τις διαφημίσεις, τις λέξεις κλειδιά αλλά και τα ad group σας, στοχεύοντας πάντα στο κατάλληλο target group, πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τον ρόλο που παίζουν τα διάφορα επίπεδα στον προσωπικό σας λογαριασμό.

Πώς οργανώνουμε σωστά το Google Ads

Το Google Ads είναι οργανωμένο σε τρία επίπεδα
• ο λογαριασμός μας – account
• η καμπάνια μας – campaign
• και η διαφημιστική μας ομάδα – ad group

Γιατί πρέπει να οργανώνω τις διαφημίσεις μου σε ad groups

Οργανώνοντας τις διαφημίσεις σε ad groups τότε πετυχαίνουμε να εμφανίζονται στις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που έχουμε επιλέξει και που συνήθως είναι σχετικές με εκείνες που ψάχνει το κοινό που μας ενδιαφέρει.

Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουμε να έχουμε παρουσία και σε σχετικές λέξεις κλειδιά αλλά και σε πιθανές αναζητήσεις που πραγματοποιούν οι πελάτες που στοχεύουμε.

Μέσα από την καμπάνια μας μπορούμε να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο για όλα τα ad groups και μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ άλλων:

• πόσα χρήματα θέλουμε να ξοδέψουμε σε clicks η convensions
• ποιο δίκτυο μας αφορά και σε ποια γεωγραφική περιοχή θέλουμε να στοχεύσουμε
• και μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε κύριες λειτουργίες οι οποίες αφορούν και επηρεάζουν την συλλογή των ad groups.