Leader Online Logo

4 φορές περισσότερους πελάτες μέσα σε 9 μήνες (από 319 σε 1.214)

Από 319 πελάτες τον Ιανουάριο σε 1214 πελάτες το Σεπτέμβριο, δηλαδή 4 φορές περισσότερους πελάτες, είχε πελάτης μας αξιοποιώντας το Digital Marketing της Leader Online.

Η Leader Online επένδυσε σε όλα τα κανάλια Digital Marketing (πχ. διαφήμιση google, διαφήμιση facebook, seo κλπ) μεγιστοποιώντας το αποτέλεσμα.

Το μέσο καθαρό κέρδος ανά πελάτη είναι στα 87 ευρώ ενώ το κόστος ανά νέο πελάτη, όχι μόνο δεν αυξήθηκε το 9μηνο αλλά μειώθηκε από τα 13,84€ / νέο πελάτη τον Ιανουάριο σε 8,3€ / νέο πελάτη το Σεπτέμβριο.

Από τις αρχές Ιανουαρίου υπήρξε βελτιστοποίηση στα κανάλια του Google Ads Search, Google Ads Display, ενίσχυση της διαφήμισης στο Facebook και παραμετροποίηση του SEO.

Η συνεχής βελτιστοποίηση στις διαφημίσεις και η δημιουργία προσφορών υψηλής αξίας για τους πελάτες χωρίς να πέσει το κέρδος ανά πελάτη, και πάντα σε συνεργασία με το τμήμα marketing του πελάτη, είχε ως αποτέλεσμα την πτώση στο μέσο κόστος ανά πελάτη αλλά και την αύξηση του πελατολογίου.

Το SEO και η αναρρίχηση στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων σε 10 λέξεις στόχευσης, είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ακόμα ισχυρού καναλιού πώλησης που δεν υπήρχε τον Ιανουάριο.

Έτσι το αποτέλεσμα ήταν τον Ιανουάριο ο πελάτης μας να έχει 319 πελάτες με κόστος ανά πελάτη 13.84€. Μέσα σε ένα μήνα έγινε έντονη παραμετροποίηση στους διαφημιστικούς λογαριασμούς του με αποτέλεσμα να διπλασιαστεί το πελατολόγιο τον Φεβρουάριο (568 πελάτες) και να πέσει στο μισό το κόστος ανά νέο πελάτη (7.07€).

Όμως αυτό δεν ήταν αρκετό αφού στόχος μας ήταν η πραγματική ανάπτυξη της εταιρείας. Ξεκίνησε μια διαδικασία δοκιμών προκειμένου αρχικά να σταθεροποιηθεί ο διπλασιασμός του τζίρου και στη συνέχεια να αυξηθεί σταδιακά φτάνοντας τους 843 πελάτες τον Αύγουστο, σε μια περίοδο με αντίθετη εποχικότητα.

Η αύξηση συνεχίστηκε με ακόμα πιο έντονους ρυθμούς το Σεπτέμβριο που φτάσαμε στον αριθμό ρεκόρ των 1214 πελατών.

Το σημαντικότερο είναι ότι διατηρήσαμε σταθερό το κόστος ανά πελάτη το τελευταίο τρίμηνο στα 8.3€ κι έτσι ο πελάτης μας είδε την κερδοφορία του ανά πελάτη, από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα, να αυξάνεται από τα 73€ στα 78€ και παράλληλα οι πελάτες του να τετραπλασιάζονται από τους 319 στους 1214.

Αυτό ουσιαστικά σημαίνει κέρδη από 22.922€ / μήνα σε 94.692€ / μήνα από Ιανουάριο σε Σεπτέμβριο, μια άνοδος αισθητή στον ισολογισμό της εταιρείας.