Η βελτίωση της θέσης στο SEO, δηλαδή στα οργανικά αποτελέσματα της Google έχει ως αποτέλεσμα, όχι μόνο την αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά και την κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων.

Στο παράδειγμα που θα παρουσιάσουμε σε αυτό το case study θα δείτε ότι, μέσα σε ένα χρόνο, η βελτίωση της θέσης στη μηχανή αναζήτησης είχε ως αποτέλεσμα τη θεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας.

Πέρυσι τον Αύγουστο η ιστοσελίδα του πελάτη μας είχε 2.237 επισκέψεις (sessions) από το SEO, δηλαδή την παρουσία της σελίδας στα οργανικά αποτελέσματα της Google (όχι Adwords).

Ένα χρόνο μετά, τον ίδιο μήνα, η επίσκεψη στην ιστοσελίδα ήταν 7.017 επισκέψεις, δηλαδή μια αύξηση της τάξης του 213%.

Η αύξηση της επισκεψιμότητας όμως δεν θα είχε κανένα νόημα αν παράλληλα δεν αυξάνονταν και οι πωλήσεις από το συγκεκριμένο κανάλι.

Πέρυσι τον Αύγουστο οι καταγεγραμμένες πωλήσεις (εξαιρούνται οι τηλεφωνικές) έφτασαν τα 5.774 ευρώ. Ένα χρόνο μετά, οι πωλήσεις αποκλειστικά από το SEO άγγιξαν τα 18.660 ευρώ, δηλαδή αύξηση 223%.

Αν το SEO σχεδιαστεί σωστά και στοχεύσει συγκεκριμένες λέξεις υψηλής ζήτησης, το αποτέλεσμα δεν θα είναι απλά αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά και αύξηση των πωλήσεων. Με τον τρόπο αυτό ο πελάτης μπορεί να ρευστοποιήσει την επένδυσή του στο SEO που είναι μακροχρόνια και σταθερή.

Όπως θα δείτε από το παρακάτω γράφημα, η αύξηση της επισκεψιμότητας έγινε σταδιακά μέσα σε ένα χρόνο σε “φάσεις ανόδου” και σταθεροποίησης, αποτέλεσμα μιας εντατικής δουλειάς με στόχο τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας με τους κανόνες της Google.

Ο πελάτης μας δραστηριοποιείται σε έναν έντονο κλάδο υψηλού ανταγωνισμού απέναντι σε επιχειρήσεις εισηγμένες στο Χρηματιστήριο, με αλυσίδες καταστημάτων, ιστορικές επιχειρήσεις και πολυεθνικές, αυτό όμως δεν αποτελεί εμπόδιο στην ραγδαία αύξηση των μεριδίων αγοράς και των εσόδων του.

Μάθετε περισσότερα για το SEO, την υπηρεσία που παρέχει η Leader Online και καλέστε μας να σχεδιάσουμε μαζί τη δική σας στρατηγική ανάπτυξης.